Ik heb zelfs gedreigt met het opzeggen van mijn maandelijkse incassoquote:
Noem mij maar een jankzak omdat ik om dieren geef...mij bestquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Soury het volgende:
Ja oooh wat zielig !!! Kom op zeg dat beest heeft de hoofdprijs !!! Stelletje jankzakken.
Maar daar ben ik het ook helemaal mee eens, al die baasjes en onrust is niet goed voor een opgroeiende pup.quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Sonera het volgende:
[..]
hond heeft ook gevoelens.. die word uit zn omgeving gerukt en in een huis met idioten gegooid..mag best een beetje softer mee omgegaan worden..
quote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gedreigt met het opzeggen van mijn maandelijkse incasso![]()
(niet dat ik dat doe, maar gewoon om ze te laten schrikken)
Dat ben je niet!quote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Noem mij maar een jankzak omdat ik om dieren geef...mij best
ik zie bij die kerel nooit rare dingen hoor. in tegenstelling tot martin gaus waarvan ik me nog herinner dat hij een hond die te vaak blafte bij elke blaf een ketting tegen z'n kop gooide en dan deed alsof hij 't niet was zodat de hond zou denken dat blaffen vanzelf pijn zou opleveren.quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef berna1981 het volgende:
nou praktijken van de dog whisperer zijn nou ook niet bepaald diervriendelijk
Niks oplichter, ik vind hem geweldigquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook zo een oplichter gebruikt stroomstokken......nou nu maar weer naar dat huis oh nee de inrichting
quote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Injetta het volgende:
Hoe moet die hond nu onderscheid maken in al dat geschreeuw van Sharon????
Ze schreeuwt om de haverklap tegen de bewoners en tegen de hond. Ze schreeuwt als boos is, als ze grappig wil zijn, als ze de baas wil spelen, als ze aardig tegen de hond wil doen en als ze boos tegen de hond wil doen.
Kortom hij hoort de hele dag dat gebler zonder dat het te verbinden is aan iets... Alles is schreeuwen. Dus.. hij zal zich van dat geschreeuw totaal niets meer aantrekken. Want het kan van alles betekenen en dus niks..
tot je weet wat ie flikt Ruudje.nare vent.quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks oplichter, ik vind hem geweldig
Flikker op zeg dat beest heeft de tijd van zijn leven en met Sharon gaat dat ook goed komen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Noem mij maar een jankzak omdat ik om dieren geef...mij best
klopt, ik zie het nog voor me...quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie bij die kerel nooit rare dingen hoor. in tegenstelling tot martin gaus waarvan ik me nog herinner dat hij een hond die te vaak blafte bij elke blaf een ketting tegen z'n kop gooide en dan deed alsof hij 't niet was zodat de hond zou denken dat blaffen vanzelf pijn zou opleveren.
Die dog whisperer slaat niet, rukt niet eens aan riemen. hij heeft vooral geduld en dat werkt.
Twee nachten geleden zat ze ook tegen hem te blaffen. Toen ie eindelijk stil zat, snauwde ze: "ZO BEN JE LIEF"quote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Injetta het volgende:
Ze schreeuwt om de haverklap tegen de bewoners en tegen de hond. Ze schreeuwt als boos is, als ze grappig wil zijn, als ze de baas wil spelen, als ze aardig tegen de hond wil doen en als ze boos tegen de hond wil doen.
Kortom hij hoort de hele dag dat gebler zonder dat het te verbinden is aan iets... Alles is schreeuwen. Dus.. hij zal zich van dat geschreeuw totaal niets meer aantrekken. Want het kan van alles betekenen en dus niks..
bron?quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tot je weet wat ie flikt Ruudje.nare vent.
maar lijkt wel of ik in het Artis Topic zit hahahaa
Ook best dat ik moet opflikkerenquote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg dat beest heeft de tijd van zijn leven en met Sharon gaat dat ook goed komen.
ik vind monique de mooiste, die naast die glibbert staatquote:
dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef Injetta het volgende:
Doe danquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook best dat ik moet opflikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |