Ik voor allebei nietquote:
Hmm, tja, sneu maar het kan gebeuren.quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is zelf niet bang voor onweer, maar haar paard is geraakt door bliksem en overleden.
Btw, ik ben ook als de dood voor onweer.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Urb het volgende:
[..]
En weer anderen zijn bang van pannenkoeken.![]()
IK OOKquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Verity het volgende:
Op een of andere manier gun ik Karim meer de hond dan Sharon
Welcome backquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ben er weer.
Karim in huis, Servio op zolder..
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
verdomme ik kan niet genieten van karim's terug komst met die lange panlat erbij !
Laura maakte er een opmerking over.quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
Stelletje stomme idioten, die hond kan n iet naar buiten dus niet straffen. Hij stond verdomme bij de deur
Dat zei Laura nog,, je kan hem niet straffen hij stond bij de deur!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
Stelletje stomme idioten, die hond kan n iet naar buiten dus niet straffen. Hij stond verdomme bij de deur
Hopelijk een cam met autocue waar die brief op gestreamt wordtquote:
ja ze zit echt in de wegquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
verdomme ik kan niet genieten van karim's terug komst met die lange panlat erbij !
oh, zegt ze tenminste iets zinnigsquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Dat zei Laura nog,, je kan hem niet straffen hij stond bij de deur!!
Nu moet je bijna een positieve opmerking over Laura maken, die zei dat namelijk ookquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef mazaru het volgende:
Segredo wordt opgesloten? Waarom!! Wat bezopen zeg
Yepquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Verity het volgende:
Waarom moet Seg de bench in? Weer straf doordat ie in een slaapkamer heeft geplast, terwijl de deur dicht zat ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |