mamajo met haar valse beloftesquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Noelle06 het volgende:
Geen briefLoos alarm geweest van mamaJO.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef Verity het volgende:
het is toch ook een dropje hoe de kleine in de armen van Geer ligt ( ja ik smelt ff weg)
nog even en je krijg geld toe... niemand wil nog naar die liveshows... mamajo heeft ook op twitter kaartjes aangebodenquote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
Jurien verloot kaartjes voor de liveshow op twitter
quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja maar die ligt bij de snoepjes, ze deelt het met niemand.
dat dus. sterker nog, corrigeren is noodzakelijk. wordt ook wel opvoeden genoemd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet netjes voor de mens is doorgaans heel netjes voor een hond. De benadering is gewoon anders.
Je kan niet een hond 10 minuten later straffen, dan weten ze niet meer waar het voor was. Een hond is gewend gecorrigeerd te worden ( in een roedel ), niets mis mee.
http://www.geenstijl.nl/m(...)chuldig_aan_nat.htmlquote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ooklaatst die van japan ook weer trouwens. nu ik erover nadenk heb ik ELKE natuurramp, ongeval etc overleefd
Beterquote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb ook een ramp overleefd : mn ex![]()
Hondje lag op straat. Heeft nu een toekomst met Sharon. Hou es op met dat gejank op niks af.quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
hondje is ook doodmoe ,ik vind het zielig dat ie niet mag slapen in hun belang !!![]()
![]()
slaan met de ban stick:)quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. sterker nog, corrigeren is noodzakelijk. wordt ook wel opvoeden genoemd.
quote:
ach die kom morgen natuurlijk, want er is nu nog niet genomineerdquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Mylene het volgende:
Van mij hoeft die brief van Joanna haar ex zo niet, mosterd na de maaltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |