De absolute meetwaarden uit het onderzoek wat ik al eerder noemde bevestigen dat wel deels, maar nogmaals, dat is niet van toepassing voor huis-tuin-en keukentoepassingen in de woonkamer.quote:
Ja duh. Is toch ook niet relevant voor dit topic. Alle professionele apparatuur wordt natuurlijk op een belachelijk hogere standaard gehouden dan huis-tuin en keuken apparatuur.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De absolute meetwaarden uit het onderzoek wat ik al eerder noemde bevestigen dat wel deels, maar nogmaals, dat is niet van toepassing voor huis-tuin-en keukentoepassingen in de woonkamer.![]()
Dat jij en ik iets niet nodig hebben, wil niet zeggen dat het dan maar 100% flauwekul is natuurlijk.
De Action kabels zijn gemaakt van de eindeloze haardos van Galadriel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb Monster cables gemaakt van mitrhil. Gedolven door de dwergen van Moria. Perfect beeld. Een stuk beter dan die Action kabels van een knaak.
Woon je ook vlak bij de Action? Dan zou ik Action-kabels nemenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een supermarkt dus ik heb geen vriezer, maar dat lijkt me inderdaad wel een aannemelijk gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik las 'voor seks'.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Prenzlauer het volgende:
le
[..]
lekker man, hoef je niet naar de keuken te lopen voor snacks
verkapte 'in mijn tijd hadden we nog geen online datasheets en stiekem verlang ik terug naar de gulden' postquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
Vroeger maakte ik kabels zelf. Ik had een rekenmachine, waarbij een kabel om te verbinden met de computer duurder was dan de rekenmachine zelf. Kabeltje geleend, met multimeter kijken welke pinnetjes op elkaar moeten en daarna zelf snoertjes solderen op een blanco stekker van een gulden.goede oude tijd, ik had ook zelf een Covox gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |