Wat je zegt klopt niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef Henno het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Het signaal aan de ene kant is 100% gelijk aan het signaal aan de andere kant. Dat is gewoon vast te stellen, en dat hebben ze bij bv. Kassa gedaan met een testopstelling die enen en nulletjes vergelijkt van een film die erdoorheen gaat.
Er mogen een x aantal bitjes omvallen zonder kwaliteitsverlies, en als die action kabel daaronder blijft is er geen enkel verschil tussen kabels. Nul. Leuk die digitale transmissie![]()
Als mensen bij mij met die radar tas komen worden ze echt niet anders behandeld dan andere. Stelletje zwervers.quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
hahaha h____!!!
die reclame ook, juist als een verkoper dat ziet denkt ie, "deze mensen slikken alles wat ik zeg voor zoete koek"
De kabel bij de Action is ¤2,69, heb er gister toevallig nog 3 gehaald.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Walter81 het volgende:
Voor degene die het werkelijk niet snappen, zal ik het eens in Jip-en-Janneke-taal proberen uit te leggen.
Het kabeltje geeft het signaal door van b.v. blu-rayspeler naar televisie.
De speler 'praat', de tv 'luistert' naar het signaal.
[BLU-RAY] praat -> luistert [KABEL] praat -> luistert [TV]
Het praten gebeurt door nulletjes en eentjes.
Een slechte kabel heeft misschien wat meer ruis, dus dan kan je hebben dat het signaal wat 'zachter' overkomt. een 1 van de Blu-ray wordt door de TV misschien gehoord als een zachte 1.
Maar dat maakt niet uit, een zachte 1 is een 1. Er zit nl niks tussen 0 en 1. Het is óf een 0, óf een 1. De tv zal dus gewoon een 1-tje laten zien.
Daarom werd bij Radar ook uiteindelijk beoordeeld op de kwaliteit van de connector. Als je die dagelijks los en vast moet maken, is een goede connector wat beter.
Maar dan nog, vraag ik me af of je dan een kabel van 140,- gaat kopen, of beter gebruiken tot de kabel van 2,99 kapot is, en dan een nieuwe aanschaffen.
Idd om 52 keer een kabel kapot te maken moet je echt achterlijk zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De kabel bij de Action is ¤2,69, heb er gister toevallig nog 3 gehaald.
En dan nog... ¤2,69 past ruim 52 keer in 140. Als je denkt dat je 52 keer die kabel kapot krijgt kun je beter de Monster kabel halen, maar goed, dan moet je toch wel echt een acrobaat zijn wil je zoiets klaarspelen.
Naar mijn mening verdien je dan een onderscheidingquote:Op woensdag 20 april 2011 12:03 schreef themole het volgende:
[..]
Idd om 52 keer een kabel kapot te maken moet je echt achterlijk zijn.
Vergeet niet kosmische straling, die zorgt ervoor dat het de data vervormd en rot zodra hij overgebracht wordt. Ik heb geen geld voor Monster maar ik pak nog wel eens wat kabels mee op het station.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Rectum het volgende:
Nou die HDMI-kabels van de Action kun je beter niet gebruiken in de nabijheid van een magnetron. Dat is dan ook de reden dat ik voor Monster ben gegaan.
Als je denkt 52 keer je kabel te slopen, kan je beter nadenken of je niet een andere hobby moet gaan zoekenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De kabel bij de Action is ¤2,69, heb er gister toevallig nog 3 gehaald.
En dan nog... ¤2,69 past ruim 52 keer in 140. Als je denkt dat je 52 keer die kabel kapot krijgt kun je beter de Monster kabel halen, maar goed, dan moet je toch wel echt een acrobaat zijn wil je zoiets klaarspelen.
De meeste mensen hebben de magnetron in de keuken, en de tv in de huiskamer.. Dus daarvoor zal dat magnetronverhaal geen rol spelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Rectum het volgende:
Nou die HDMI-kabels van de Action kun je beter niet gebruiken in de nabijheid van een magnetron. Dat is dan ook de reden dat ik voor Monster ben gegaan.
Want jij gebruikt je magnetron altijd urenlang in de nabijheid van je TV, terwijl je ernaar zit te kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Rectum het volgende:
lekker man, hoef je niet naar de keuken te lopen voor snacksquote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want jij gebruikt je magnetron altijd urenlang in de nabijheid van je TV, terwijl je ernaar zit te kijken
Geen uren, maar een minuutje storing kan al vervelend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want jij gebruikt je magnetron altijd urenlang in de nabijheid van je TV, terwijl je ernaar zit te kijken
Klopt maar ook als de vriezer aanslaat dan gaat dit ten koste van je beeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen uren, maar een minuutje storing kan al vervelend zijn.
Ik woon vlakbij een supermarkt dus ik heb geen vriezer, maar dat lijkt me inderdaad wel een aannemelijk gegeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Klopt maar ook als de vriezer aanslaat dan gaat dit ten koste van je beeld.
Klopt, supermarkten werken altijd storend bij vriezers.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een supermarkt dus ik heb geen vriezer, maar dat lijkt me inderdaad wel een aannemelijk gegeven.
Is er ookquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef Ballsofsteel het volgende:
Mensen die denken dat er verschil in beeldkwaliteit zit tussen een hdmi kabel van 10 en 150 euro
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb Monster cables gemaakt van mitrhil
quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoezo geen ruis? Het ligt echt niet aan mijn ogen hoor. Dure kabels zorgen nou eenmaal voor minder doorsturing van ruis.
De absolute meetwaarden uit het onderzoek wat ik al eerder noemde bevestigen dat wel deels, maar nogmaals, dat is niet van toepassing voor huis-tuin-en keukentoepassingen in de woonkamer.quote:
Ja duh. Is toch ook niet relevant voor dit topic. Alle professionele apparatuur wordt natuurlijk op een belachelijk hogere standaard gehouden dan huis-tuin en keuken apparatuur.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De absolute meetwaarden uit het onderzoek wat ik al eerder noemde bevestigen dat wel deels, maar nogmaals, dat is niet van toepassing voor huis-tuin-en keukentoepassingen in de woonkamer.![]()
Dat jij en ik iets niet nodig hebben, wil niet zeggen dat het dan maar 100% flauwekul is natuurlijk.
De Action kabels zijn gemaakt van de eindeloze haardos van Galadriel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb Monster cables gemaakt van mitrhil. Gedolven door de dwergen van Moria. Perfect beeld. Een stuk beter dan die Action kabels van een knaak.
Woon je ook vlak bij de Action? Dan zou ik Action-kabels nemenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een supermarkt dus ik heb geen vriezer, maar dat lijkt me inderdaad wel een aannemelijk gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik las 'voor seks'.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Prenzlauer het volgende:
le
[..]
lekker man, hoef je niet naar de keuken te lopen voor snacks
verkapte 'in mijn tijd hadden we nog geen online datasheets en stiekem verlang ik terug naar de gulden' postquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
Vroeger maakte ik kabels zelf. Ik had een rekenmachine, waarbij een kabel om te verbinden met de computer duurder was dan de rekenmachine zelf. Kabeltje geleend, met multimeter kijken welke pinnetjes op elkaar moeten en daarna zelf snoertjes solderen op een blanco stekker van een gulden.goede oude tijd, ik had ook zelf een Covox gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |