Als je verkeerde kabels hebt maakt dat niet uit, fout blijft fout natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
In het HDMI protocol zit zelfs fout correctie als ik het goed heb.
Uitzendunggemisstquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef vanBinsberge het volgende:
ey waar kan ik die uitzending vinden
Doh want cheapquote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef RickoKun het volgende:
Radar, altijd hetzelfde:
JE MOET DIE VAN DE ACTION KOPEN WANT AL DIE NOOBS HIER ZIEN GEEN VERSCHIL MEHN!
Dan is je kabel gewoon stuk en tijd voor een nieuwe.quote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je verkeerde kabels hebt maakt dat niet uit, fout blijft fout natuurlijk.
waar danquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uitzendunggemisst
[..]
Doh want cheap
doe eens normaalquote:
Nee man, goedkope kabels brengen veel meer ruis door dan goede kabels. Het ligt puur aan het materiaal, echt goud is het beste.quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Dan is je kabel gewoon stuk en tijd voor een nieuwe.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als iemand 200 euro wil uitgeven voor een HDMI-kabel vooral doen!
200 euro kan je beter uitbesteden aan betere tvquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als iemand 200 euro wil uitgeven voor een HDMI-kabel vooral doen!
Digitaal kent geen ruis. Enkel jitter, en dat kun je door EC oplossen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man, goedkope kabels brengen veel meer ruis door dan goede kabels. Het ligt puur aan het materiaal, echt goud is het beste.
Hoezo geen ruis? Het ligt echt niet aan mijn ogen hoor. Dure kabels zorgen nou eenmaal voor minder doorsturing van ruis.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Digitaal kent geen ruis. Enkel jitter, en dat kun je door EC oplossen.
Nou donders já! Handig als ik boodschappies ga doen bij de Lidlquote:
hahaha hquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |