Blijf er vooral in geloven hoor. Bij Monster Cable zullen ze blij zijn met figuren zoals jij.quote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef Dasjonny het volgende:
Mensen die niet het verschil tussen een eckte Monster Cable® zien en een Action HDMI kabeltje
Precies de verkoper van de Media Markt die mij een consult gaf zei ook dat ik beter de Monsterkabel kon nemen, en die man weet er echt wel wat van af, hij werkt er elke dag mee.quote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
Alsof er geen verschil zit tussen kabels van 4 en 170 euro. Zeker wel dat je verschil ziet. Alleen het beste is goed genoeg voor mij daarom heb ik kabels van 400 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dials are pupillated.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Blijf er vooral in geloven hoor. Bij Monster Cable zullen ze blij met figuren zoals jij zijn.
Zelfs een leek kan het verschil goed zien, laat staan als ik kijk. De kwaliteit van de kabels die ze verkopen bij MM ligt mij nog net te laag hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Precies de verkoper van de Media Markt die mij een consult gaf zei ook dat ik beter de Monsterkabel kon nemen, en die man weet er echt wel wat van af, hij werkt er elke dag mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ik denk dat ik voor verbinding tussen mijn HD-DVD speler en Blokker TV een HDMI kabel op maat laat maken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zelfs een leek kan het verschil goed zien, laat staan als ik kijk. De kwaliteit van de kabels die ze verkopen bij MM ligt mij nog net te laag hoor.
Ja idd, die mensen die hier met de klacht eens zijn zullen ook wel 320kbps muziek luisteren. Ik ben wat fijngevoeliger.quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt ik denk dat ik voor verbinding tussen mijn HD-DVD speler en Blokker TV een HDMI kabel op maat laat maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |