Echt hè wat heeft dit nu allemaal nog met secretstory te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Leuk he jongens, die nieuwe net 5 dating show
Gerard voldoen aan de stem?quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch is gerard wel correct..
hij wil voldoen aan de stem
doet daar alles voor
weet hoe hij het spel moet spelen
pikt zijn momentjes
humor
refereert aan wat de stem heeft bedoeld.. kortom
hij weet hoe tv werkt en voldoet daaraan
Nou ik ga maar niet beginnen over schoonmoedersquote:
Is de moeder van Karim ooit in de show geweest dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga maar niet beginnen over schoonmoeders
De wereld over reizen om in een bollywood film te belanden is wel het toppunt van saaiheid ja..quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Is toch ook logisch bij zo'n saaie vent.
Jaa inderdaad, denk dat velen zich niet bewust waren hiervanquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik snap niet dat al die foto's op tv moeten, willen die meisjes dat wel? Aan de andere kant, ze willen ook op tv met hem daten.
Of hebben ze vooraf netjes toestemm...quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik snap niet dat al die foto's op tv moeten, willen die meisjes dat wel? Aan de andere kant, ze willen ook op tv met hem daten.
Daarom, tuurlijk willen ze dat.quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
No way?quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Er kwam TWEEHONDERD FAKKING DUIZEND inzendingen binnen!!!
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien moet je eens de streams kijken voor je dit soort onzin praat. Dan had je precies geweten hoe hij zaken doet, daar heeft ie t nl vaak genoeg over gehad.quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ken dat types wel. Die zijn niet rijk geworden met liefdadigheid.
Ach, inderdaad, als je zegt dat het gewoon een datingshow is geloof ik je.quote:
Echt hequote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een heel weekend streams om samen te vatten en dan krijg je deze shit.....
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
want alleen brabanders zijn gezelligquote:
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat scheelt > 10 jaarquote:
Ja want dat zijn gezellige mensen.quote:
Brabanders zijn ook keitofquote:
Boot-toxquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Blue Thunder het volgende:
hang joan onder het vlot, dan zinkt dat krot zeker weten niet.. siliconen drijven op water
Als ze niet zinkt is het niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Blue Thunder het volgende:
hang joan onder het vlot, dan zinkt dat krot zeker weten niet.. siliconen drijven op water
Oh ik heb haar leeftijd even gemist.quote:
Als je d'r nog een paar jaar geeft weegt die wel (ver) onder de 60quote:
nou ja ze houd wat vast dat is bij haar werk hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nou...... aan het werk is misschien wat overdreven hoor
Dat!quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of Karim wel op dit date gedoe zit te wachten
Ik wil de in me reet verhaal van Mo wel horen !!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we Jo dr verhaaltje over de scouting ook te horen?
Lijkt me niet. Denk dat die totaal onwennig en geforceerd gedrag gaat vertonen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of Karim wel op dit date gedoe zit te wachten
Inderdaad, goed voor Karim.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
Oh leuk, dat had ik gemist, dat hij geld voor karim verdient
Karim ziet nu het hondje pas?
net zoals maik bedoel jequote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Denk dat die totaal onwennig en geforceerd gedrag gaat vertonen.
Grotere onzin heb ik nog niet gehoord,,... maar goed! Laat de brabos dat maar lekker denken danquote:
Op zolder, boven de kamer van de waarheid.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Karim zit dus niet echt in de buurt van dat huis, als hij zo hard YEAHHH kan roepen zonder dat de anderen hem horen?
Zo te zien was het wel gewoon de zolderkamerquote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Karim zit dus niet echt in de buurt van dat huis, als hij zo hard YEAHHH kan roepen zonder dat de anderen hem horen?
Denk ik ook en zou ook volstrekt logisch zijn inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Denk dat die totaal onwennig en geforceerd gedrag gaat vertonen.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef StephanL het volgende:
Joanna denkt "Die is goed met make-up, beter dan ik."
naaistreek inderdaad zeg!quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
Ik zag hier eerder in een COS een tweet bericht van Maik, dat hij in Nederland wat recht ging zetten wat betreft Mo hoer.
Wel heel toevallig dat ik nu ineens de volgende melding krijg op YouTube.
[ afbeelding ]
Als gevolg van een recente schending van de Communityrichtlijnen van YouTube is het gebruik van interactieve YouTube-functies voor je account uitgeschakeld tot 2 mei 2011.
Wie het ook gedaan heeft, je bent voor mij een vuil vies hoerenjong door op deze manier een account te laten sluiten. Vieze klootzak dat je bent.
Goffer Flash, de klootzakquote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
Ik zag hier eerder in een COS een tweet bericht van Maik, dat hij in Nederland wat recht ging zetten wat betreft Mo hoer.
[ afbeelding ]
Als gevolg van een recente schending van de Communityrichtlijnen van YouTube is het gebruik van interactieve YouTube-functies voor je account uitgeschakeld tot 2 mei 2011.
Wie het ook gedaan heeft, je bent voor mij een vuil vies hoerenjong door op deze manier een account te laten sluiten. Vieze klootzak dat je bent.
Wat een griezels heb je toch!quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutstreek.quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Damn! Dat is FOKKING sick!quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeahhhquote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Damn! Dat is FOKKING sick!
Berichtje voor Maik,... Mo is een HO!
Daar kon je op wachten hè? Gebeurde ook bij DGK.quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
vast welquote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
euh, krijgen we het nog een keer te zien?
Hoop het ook niet. Geen minuut gemist.quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Karim nog niet terug komt
Dan had ie echt niet meer in die kamer gezeten hoorquote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Karim nog niet terug komt
Half litertje botox op d'r stembandjes helpt daartegen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Berenjenafok het volgende:
vreselijk, hoe Joanna gilt voor Bingo
Wat rot voor jequote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is ook geen hoer!quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof ook niet dat hij daar de hele tijd heeft gezeten. Dat kan gewoon nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie echt niet meer in die kamer gezeten hoor
En ga je mond spoelen Benny!
Big deal, dan post je de xxx rated movies gewoon naar een andere host. Of Mike hier een hand in heeft gehad weet ik niet. YT heeft nu eenmaal een zero-tolerance beleid als het om seksueel getinte filmpjes gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Flashbox het volgende:
Het ergste van allemaal is dat alle filmpjes in het filmpjes topic ook niet meer werken.
Heel erg bedankt, ben er gelijk klaar mee.
+1quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hoop het ook niet. Geen minuut gemist.
wtfquote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Flashbox het volgende:
Het ergste van allemaal is dat alle filmpjes in het filmpjes topic ook niet meer werken.
Skatttie, denk je nu echt dat hij 5 dagen op dat benauwde zolderkamertje heeft gezeten?quote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Wel kut voor karim zeg, want hij mist de entree van het hondje, de karaoke avond, echt allerlei leuks
Nopequote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Is Karim al terug? Ben nu pas thuis
Maar wie 'bedank' je nou?quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Flashbox het volgende:
Omdat dxe leverancier van de stockfoto's daarvoor geen toestemming gaf, denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Waarom staan de foto's van die vrouwen niet op de website?
Ze kregen geld als ze eruit werden gestemtquote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze is ook geen hoer!
Ik heb in elk geval niet meegekregen dat ze ervoor betaald werd om als Maik's opvangpotje te dienen.
Ik wilde de foto's al door tineye halenquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat dxe leverancier van de stockfoto's daarvoor geen toestemming gaf, denk ik.
hahahquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde de foto's al door tineye halen
Jepquote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze daily zal zeker wel 20.000 kijkers trekken. De commercial-breaks zijn nog het meest interessant van de hele uitzending
GMTAquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde de foto's al door tineye halen
Binnenkort ons eigen Zalando topicquote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze daily zal zeker wel 20.000 kijkers trekken. De commercial-breaks zijn nog het meest interessant van de hele uitzending
De hoop in bange dagenquote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Flashbox het volgende:
Hij is BORINGGGGGGGG check het alleen voor Karimquote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
We zijn het eens.quote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is zeker waar, ik heb inmiddels een nieuwe ruit in de auto, ben veranderd van energiebedrijf, een 3x per week pizza en mijn garderobe koop ik bij zalando .quote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij mij doen ze het nog gewoon hoor..quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik heb inmiddels een nieuwe ruit in de auto, ben veranderd van energiebedrijf, een 3x per week pizza en mijn garderobe koop ik bij zalando .
Hebben ze dan niet alleen schoenen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik heb inmiddels een nieuwe ruit in de auto, ben veranderd van energiebedrijf, een 3x per week pizza en mijn garderobe koop ik bij zalando .
Nah, Miss Windy hebben we gehad. Hangen op een vlot trek ook geen volle zalen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Het is een rommelige uitzending en dat terwijl er eigenlijk het hele weekend wel wat gebeurde
Nou ja, waar hij ook zat, hij had duidelijk de entree van het hondje gemist toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skatttie, denk je nu echt dat hij 5 dagen op dat benauwde zolderkamertje heeft gezeten?
En nu een black screen..quote:
Ik welquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar je loopt toch niet bloot he op je zalando schoentjes
binnenkomst hondje is ook al geweest..quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, Miss Windy hebben we gehad. Hangen op een vlot trek ook geen volle zalen.
Nah, je kan niet zeggen dat er weinig is gebeurd en op het vlot waren best interessante dingen besprokenquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, Miss Windy hebben we gehad. Hangen op een vlot trek ook geen volle zalen.
Ja he ?...quote:
No pictures...please...quote:
Ze verkopen niet eens Uggsquote:
Iets te dark, is alleen leuk voor Servio.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef Roguee het volgende:
Spannend he jongens, of karim wel of niet terug komt.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
let op... gaat monique weer met d'r handjes mariahcarryen....
en de dancequeen luiraquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
let op... gaat monique weer met d'r handjes mariahcarryen....
Manipulatief wijfquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef Roguee het volgende:
'Als jij op mij stemt, ben ik echt gekwetst'
Maik: Ik heb mo echt maar 5% van de tijd zien huilen hoor, ze is vooral erg grappig. Jammer dat de kijkers een ander beeld hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Darakka het volgende:
eMo probeert zich nog ff in te dekken...
eMo denkt: een dag niet gehuild is een dag niet geleefd!
betwijfel of ik het zal herkennen maar ik wacht afquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wacht maar afwellicht krijg je het te zien
Uggs zijn helemaal top!!!!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die zijn ook super lelijk. Uggs komt van ugly=lelijk.
Jij kijkt voor de eerste keer de daily?quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat is dit voor een vreemde wending? We krijgen toch karaoke?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, vandaar dat alleen de schoenen binnen kwamen
'Ik zou het echt heel erg vinden als jullie op mij zouden stemmen, ja juist jullie, echt heel naar, echt heel kut.'quote:
Over je kop welquote:
Nee, maar nu was het wel heel erg.quote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kijkt voor de eerste keer de daily?
En dan ook écht heel dronken. Eén fles wijn doet het niet.quote:Op maandag 18 april 2011 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is alleen leuk als je zelf dronken bent en meezingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |