Hoe voorspelbaar dit.
Ik vermoedde al dat de enige reden dat Karim naar zolder moest was omdat Gerard als enige zijn geheim weet. Het laatste geheim. Met die missie voor Gerard wisten ze 100% zeker dat hij dat niet ging doen en Karim een paar dagen naar zolder kon.
Nu doen ze weer zoiets. Eerst aan Gerard vragen hoeveel geld hij er voor over heeft. Iedereen had kunnen weten dat Gerard zijn hele kluis zou geven, zo voorspelbaar is hij wel. Dus Gerard heeft wéér geen geld en zo blijft het geheim wéér een paar dagen langer in het spel.
Als je het zo moet gaan spelen. Misschien hadden ze in het begin niet zo moeten sturen op het geheim van Alex, en alle opvolgende geheimen. Die moesten en zouden geraden worden terwijl mensen al zelf andere geheimen op het spoor waren. Daarom gingen er ineens zoveel geheimen tegelijk uit. Als ze dat niet zo verprutst hadden hadden die lullige acties nu richting Gerard en Karim niet nodig geweest.
Waarom is Alex zo weggegeven vraag ik me nog steeds af. Wie raadt er nou "ik ben een ridder", dat was juist een van de bijzondere geheimen. De rest zijn echt totale FAAL geheimen, behalve die van Karim en Servio.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us