Als ze niet zinkt is het niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Blue Thunder het volgende:
hang joan onder het vlot, dan zinkt dat krot zeker weten niet.. siliconen drijven op water
Oh ik heb haar leeftijd even gemist.quote:
Als je d'r nog een paar jaar geeft weegt die wel (ver) onder de 60quote:
nou ja ze houd wat vast dat is bij haar werk hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nou...... aan het werk is misschien wat overdreven hoor
Dat!quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of Karim wel op dit date gedoe zit te wachten
Ik wil de in me reet verhaal van Mo wel horen !!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we Jo dr verhaaltje over de scouting ook te horen?
Lijkt me niet. Denk dat die totaal onwennig en geforceerd gedrag gaat vertonen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of Karim wel op dit date gedoe zit te wachten
Inderdaad, goed voor Karim.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
Oh leuk, dat had ik gemist, dat hij geld voor karim verdient
Karim ziet nu het hondje pas?
net zoals maik bedoel jequote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Denk dat die totaal onwennig en geforceerd gedrag gaat vertonen.
Grotere onzin heb ik nog niet gehoord,,... maar goed! Laat de brabos dat maar lekker denken danquote:
Op zolder, boven de kamer van de waarheid.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Karim zit dus niet echt in de buurt van dat huis, als hij zo hard YEAHHH kan roepen zonder dat de anderen hem horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |