Echt hè wat heeft dit nu allemaal nog met secretstory te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Leuk he jongens, die nieuwe net 5 dating show
Gerard voldoen aan de stem?quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch is gerard wel correct..
hij wil voldoen aan de stem
doet daar alles voor
weet hoe hij het spel moet spelen
pikt zijn momentjes
humor
refereert aan wat de stem heeft bedoeld.. kortom
hij weet hoe tv werkt en voldoet daaraan
Nou ik ga maar niet beginnen over schoonmoedersquote:
Is de moeder van Karim ooit in de show geweest dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga maar niet beginnen over schoonmoeders
De wereld over reizen om in een bollywood film te belanden is wel het toppunt van saaiheid ja..quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Is toch ook logisch bij zo'n saaie vent.
Jaa inderdaad, denk dat velen zich niet bewust waren hiervanquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik snap niet dat al die foto's op tv moeten, willen die meisjes dat wel? Aan de andere kant, ze willen ook op tv met hem daten.
Of hebben ze vooraf netjes toestemm...quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik snap niet dat al die foto's op tv moeten, willen die meisjes dat wel? Aan de andere kant, ze willen ook op tv met hem daten.
Daarom, tuurlijk willen ze dat.quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
No way?quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Er kwam TWEEHONDERD FAKKING DUIZEND inzendingen binnen!!!
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien moet je eens de streams kijken voor je dit soort onzin praat. Dan had je precies geweten hoe hij zaken doet, daar heeft ie t nl vaak genoeg over gehad.quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ken dat types wel. Die zijn niet rijk geworden met liefdadigheid.
Ach, inderdaad, als je zegt dat het gewoon een datingshow is geloof ik je.quote:
Echt hequote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een heel weekend streams om samen te vatten en dan krijg je deze shit.....
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
want alleen brabanders zijn gezelligquote:
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat scheelt > 10 jaarquote:
Ja want dat zijn gezellige mensen.quote:
Brabanders zijn ook keitofquote:
Boot-toxquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Blue Thunder het volgende:
hang joan onder het vlot, dan zinkt dat krot zeker weten niet.. siliconen drijven op water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |