Nog veel meer mensen die gewoon in hun koophuis blijven zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef PierreBetfair het volgende:
Zat mensen die kortgeleden iets hebben gekocht en nu om wat voor reden dan ook willen verkassen.
.
Weer een 'als'. Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag die ik stelde aan Asfaalhaas. Hoe verlies je als woningeigenaar nu precies geld als je gewoon voldoet aan je maandelijkse verplichting en gewoon woont in je huis, je weet wel, waar een huis primair voor bedoeld is...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Op het moment dat je je huis wilt verlaten, ben je aardig de lul als je 1-2-3 jaar terug hebt gekocht. Zat mensen die kortgeleden iets hebben gekocht en nu om wat voor reden dan ook willen verkassen.
Verplicht blijven zitten waar je zit omdat je anders een halve ton verlies maakt is ook niet alles.
En weer een domme opmerking. Zie hierboven. Ik wacht op je antwoord, net zoals ik nog steeds wacht op die feiten van je. Ga je nu weer met je staart tussen de benen de hele dag niet reageren?quote:
en dat is dus een enorme verspilling van belastinggeld, volstrekt doelloosquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En waarvan iemand die zoveel kan lenen dan weer in 2 jaar tussen de 8000 en 10.000 van de BD door de HRA terug krijgt.
Misschien is Waar zijn de centen gebleven? wel een leuk topic voor jou. Daar posten allemaal mensen zoals jij in, die niet begrijpen hoe geld kan "verdwijnen".quote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En weer een domme opmerking. Zie hierboven. Ik wacht op je antwoord, net zoals ik nog steeds wacht op die feiten van je. Ga je nu weer met je staart tussen de benen de hele dag niet reageren?
Die "als" is wel realiteit voor een heleboel mensen. Maar ALS je er lange tijd in blijft wonen is er idd niet veel aan de hand. Crisis van een paar decennia lang is nog nooit gebeurd, dus je zal er dan uiteindelijk vast dikke winst mee maken. Moet je wel zorgen dat je een degelijk huis van bakstenen koopt en niet van die gipsplaten of houten barakken die ze tegenwoordig uit de grond stampen en over 10 jaar massaal instorten.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef Scorpie het volgende:
Weer een 'als'. Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag die ik stelde aan Asfaalhaas. Hoe verlies je als woningeigenaar nu precies geld als je gewoon voldoet aan je maandelijkse verplichting en gewoon woont in je huis, je weet wel, waar een huis primair voor bedoeld is...
Dat is in jou optiek een verspilling, het probleem is gewoon dat de overheid teveel wilt uitgeven.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:41 schreef meth77 het volgende:
[..]
en dat is dus een enorme verspilling van belastinggeld, volstrekt doelloos
En kun je die heleboel mensen eens kwantificeren in objectieve cijfers. Ik vind 1000 mensen wel al een heleboel, maar als we het bekijken op 4.000.000 is het natuurlijk bijna niets.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die "als" is wel realiteit voor een heleboel mensen.
Ja, maar dat is niet omdat je dan nu op papier geen geld zou verliezen. Dat is enkel omdat je dan hopelijk later weer wat geld erbij krijgt, op papier, doordat de inflatie z'n werk doet. Maar dat valt nog maar te bezien, want dat gaat echt niet altijd zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die "als" is wel realiteit voor een heleboel mensen. Maar ALS je er lange tijd in blijft wonen is er idd niet veel aan de hand.
En wederom gebakken lucht van jou, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:45 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Misschien is Waar zijn de centen gebleven? wel een leuk topic voor jou. Daar posten allemaal mensen zoals jij in, die niet begrijpen hoe geld kan "verdwijnen".
Ben wel benieuwd naar die cijfers eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die "als" is wel realiteit voor een heleboel mensen.
Kan je dit misschien ook duidelijk maken aan Asfyxia? Die jongen heeft moeite met leren volgens mij. Daarnaast heb ik toch wel een redelijk huis gekocht waar geen gips of houten zooi in zit.quote:Maar ALS je er lange tijd in blijft wonen is er idd niet veel aan de hand. Crisis van een paar decennia lang is nog nooit gebeurd, dus je zal er dan uiteindelijk vast dikke winst mee maken. Moet je wel zorgen dat je een degelijk huis van bakstenen koopt en niet van die gipsplaten of houten barakken die ze tegenwoordig uit de grond stampen en over 10 jaar massaal instorten.
Nou jij klinkt heel zeker van je zaak, kun je ons dan een periode in de economische geschiedenis tonen waarbij er over langer periode geen inflatie heeft plaats gevonden. Veel succes ermee. Ik hoop eigenlijk dat je eerst op deze vraag een duidelijk antwoord gaat geven voordat je met nog meer onzin hier aankomt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Asfyxia het volgende:
Ja, maar dat is niet omdat je dan nu op papier geen geld zou verliezen. Dat is enkel omdat je dan hopelijk later weer wat geld erbij krijgt, op papier, doordat de inflatie z'n werk doet. Maar dat valt nog maar te bezien, want dat gaat echt niet altijd zo.
Dat is helaas dan vaak niet het geval, juist de grote monden zonder echt inhoudelijk iets van de zaken af te weten vallen vaak omhoog tot posities waar ze niet meer functioneren, maar niet ontslagen worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop niet dat je ook zo op je opleiding doet, want dan kom je in het bedrijfsleven niet ver
Welke argumenten? Ik heb nog geen zinnig argument van je gezien!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wederom gebakken lucht van jou, ik had het kunnen weten. Je gaat niet in op mijn argumenten
Nee, inflatie is gelukkig niet iets wat al eeuwen bestaatquote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet omdat je dan nu op papier geen geld zou verliezen. Dat is enkel omdat je dan hopelijk later weer wat geld erbij krijgt, op papier, doordat de inflatie z'n werk doet. Maar dat valt nog maar te bezien, want dat gaat echt niet altijd zo.
5 jaar geleden had ik nog niet eens een huisquote:Het is wel grappig: 5 jaar geleden hadden blaaskaakjes als Scorpie het de hele dag door over hun "overwaarde". Overwaarde, overwaarde, overwaarde, je hoorde het de hele dag door, het was een enorme hype.
Dat is dus PRECIES hetzelfde als een eventueel verlies idiootquote:Maar die overwaarde was ook niet meer dan virtueel geld dat men nog niet in handen had en dat alleen op papier bestond. Nu er sprake is van "onderwaarde" hoor je die blaaskaakjes ineens niet meer en doet men de grootst mogelijk moeite om toch vooral iedereen wijs te maken dat er heus helemaal niks aan de hand is hoor!
Ben jij niet helemaal lekker ofzo? Ik zeg nergens dat er een periode is geweest gedurende welke er geen inflatie was. Ik zeg alleen dat het niet per definitiet waar is dat die inflatie zorgt voor stijgende huizenprijzen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou jij klinkt heel zeker van je zaak, kun je ons dan een periode in de economische geschiedenis tonen waarbij er over langer periode geen inflatie heeft plaats gevonden. Veel succes ermee. Ik hoop eigenlijk dat je eerst op deze vraag een duidelijk antwoord gaat geven voordat je met nog meer onzin hier aankomt.
Ik denk dat jij nu het beste even op het weblog van Cenzuur kan gaan zitten, dan heb je gelijkgestemden gevonden die net zoals jij ook gebakken lucht spuien over iets waar ze totaal geen verstand van hebben, meneer de inflatie expertquote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Welke argumenten? Ik heb nog geen zinnig argument van je gezien!
Feit is gewoon dat jouw woning, jouw kasteeltje, jouw paleisje, momenteel elke dag minder waard wordt. Daar valt weinig aan te beargumenteren, dat is gewoon een feit, vraag maar aan de banken, de NVM en de VEH. Dat jij vervolgens niet in wilt zien dat jij daardoor op papier elke dag virtueel geld verliest, net zoals je 5 jaar geleden nog elke dag op papier geld won en maar niet uitgepraat raakte over je "overwaarde", zie ik toch vooral als jouw dommigheidje.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:04 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal lekker ofzo? Ik zeg nergens dat er een periode is geweest gedurende welke er geen inflatie was. Ik zeg alleen dat het niet per definitiet waar is dat die inflatie zorgt voor stijgende huizenprijzen.
YOU FAIL!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Je bent al net zo'n halfie als je maatje Basp1 hierboven. Nog even en je gaat me vertellen dat je ook nog een DSB-hypotheek hebt met bijbehorende tokkiepolissen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, inflatie is gelukkig niet iets wat al eeuwen bestaatfaalhaas
Des te erger voor jou! Oei, dat gaat pijn doen!quote:5 jaar geleden had ik nog niet eens een huis
Die cijfers heb ik niet, maar we weten alltwee dat het er een heleboel zijn. Neem alleen maar het nieuws van de gedwongen verkopen afgelopen jaren, van stelletjes die uit elkaar zijn gegaan en nu met een torenhoge restschuld zitten. Mn buren bijvoorbeeld, dat is al 1quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En kun je die heleboel mensen eens kwantificeren in objectieve cijfers. Ik vind 1000 mensen wel al een heleboel, maar als we het bekijken op 4.000.000 is het natuurlijk bijna niets.
Zie je, dat zeg ik, de hele wereld is gek behalve Asfyxiaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee you fail. Je hebt blijkbaar nogal moeite met begrijpend lezen.
Ik ga gewoon op elke domme post van jou met mijn standaard-reactie quoten, misschien dat het dan wel doordringt tot je.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wederom gebakken lucht van jou, ik had het kunnen weten. Je gaat niet in op mijn argumenten, het enige wat je doet is doelloos blaten
Ik hoop niet dat je ook zo op je opleiding doet, want dan kom je in het bedrijfsleven niet ver
![]()
Echt, op het moment dat jij een keer verantwoording neemt voor je domme uitspraken eet ik mijn hoed op
Nou laat ons die langere periode dan zien, wie zulke dingen beweerd mag met vorobeelden uit het verleden komen waar dat zou zijn voorgekomen zoals gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:04 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal lekker ofzo? Ik zeg nergens dat er een periode is geweest gedurende welke er geen inflatie was. Ik zeg alleen dat het niet per definitiet waar is dat die inflatie zorgt voor stijgende huizenprijzen.
Zeker... wij huurders zijn al lang gewend aan het 'geld over de schutting smijten'. Dit begrip nestelt zich nu ook in het collectieve bewustzijn van de grootlenersquote:
Ik heb een topic geleden volgens mij de nieuwste cijfers over gedwongen huizenverkoop gepost, kan ze niet zo 1,2,3 vinden maar het bleek dat het totaal aantal gedwongen verkopen minder dan een half procent was van de totale markt. Nou geloof ik niet dat iedereen die uit elkaar gaat gedwongen moet verkopen, maar denk dat het qua cijfers wel meevalt. Verder is er geen achtergrond over die mensen bekend, dat stond er niet bij.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:09 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die cijfers heb ik niet, maar we weten alltwee dat het er een heleboel zijn. Neem alleen maar het nieuws van de gedwongen verkopen afgelopen jaren, van stelletjes die uit elkaar zijn gegaan en nu met een torenhoge restschuld zitten. Mn buren bijvoorbeeld, dat is al 1Daarnaast zijn er ook zat mensen die vanwege gezinsuitbreiding, werkloosheid of baan in andere regio niet kunnen blijven wonen.
Die groepen mensen zijn er altijd geweest, maar jaren terug was dat geen nieuws omdat zij vanwege de overwaarde op hun huis niet in de financiele problemen kwamen, en het dus geen sappig nieuws was. Nu ligt dat even anders.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:11 schreef Asfyxia het volgende:
Nu snap ik ook waar al die verzuring bij Scorpie vandaan komt. Hij heeft zich op de top heeft ingekocht in het nationale piramidespel! Oei oei oei, wat een ellende!
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wederom gebakken lucht van jou, ik had het kunnen weten. Je gaat niet in op mijn argumenten, het enige wat je doet is doelloos blaten
![]()
Echt, op het moment dat jij een keer verantwoording neemt voor je domme uitspraken eet ik mijn hoed op
Ik vind het nogal een heel vreemde manier van discussieren van jou dat je alleen op de man kan spelen en niet inhoudelijk op vragen in kan gaan die hier gesteld worden bij belachelijke beweringen die je hier zomaar uit je mouw schud.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:11 schreef Asfyxia het volgende:
Nu snap ik ook waar al die verzuring bij Scorpie vandaan komt. Hij heeft zich op de top heeft ingekocht in het nationale piramidespel! Oei oei oei, wat een ellende!
Nogmaals: ben je niet helemaal lekker ofzo? Heb je pijn aan je begrijpertje? Is je wijf bij je weggelopen?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou laat ons die langere periode dan zien, wie zulke dingen beweerd mag met vorobeelden uit het verleden komen waar dat zou zijn voorgekomen zoals gezegd.
Joh laat gaan, ik heb mijn standaard-reactie op hem onder de control-v. Mooiste is dat hij niet eens weet waar ik woon, wat voor huis ik heb, wat ik ervoor neer heb gelegd en hoeveel het nu waard isquote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een heel vreemde manier van discussieren van jou dat je alleen op de man kan spelen en niet inhoudelijk op vragen in kan gaan die hier gesteld worden bij belachelijke beweringen die je hier zomaar uit je mouw schud.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef Asfyxia het volgende:
Het zal best moeilijk zijn voor zo'n harde beta, zo'n controlfreak als Scorpie, om te moeten constateren dat hij een hele domme investering gedaan heeft door op de top in te stappen in het nationale piramidespelletje. Zo denk je alles in de hand te hebben, zo ben je ineens alles kwijt.
Ja, het leven kan soms hard en oneerlijk zijn. Ik voel met je mee Scorpie!
En nog een keer, gewoon, omdat het klopt!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Je komt op mij over als een gefrustreerde narcist....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh laat gaan, ik heb mijn standaard-reactie op hem onder de control-v. Mooiste is dat hij niet eens weet waar ik woon, wat voor huis ik heb, wat ik ervoor neer heb gelegd en hoeveel het nu waard isMaar ja, we hebben wel vaker gezien dat gebrek aan kennis voor hem geen obstakel is om toch te blijven wauwelen met de grote mensen. Je moet het zien als een klein kind dat mee wil doen met de grote mensen praat, het is vertederend om te zien en als we hem zat zijn leggen we hem gewoon op bed
Wel goed. Minder mensen die een huis kunnen kopen en veel aanbod. Verwachting, prijzen gaan omlaag.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef poemojn het volgende:
De Pers: Een hypotheek krijgen wordt steeds lastiger.
Dat doet er ook allemaal helemaal niet toe. Het enige dat er toe doet is dat je huis nu elke dag honderden euro's minder waard wordt!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh laat gaan, ik heb mijn standaard-reactie op hem onder de control-v. Mooiste is dat hij niet eens weet waar ik woon, wat voor huis ik heb, wat ik ervoor neer heb gelegd en hoeveel het nu waard is
Hmm, maar gedwongen verkoop zijn de mensen die niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen. Daarnaast heb je ook een groep - die waarschijnlijk groter is - , die hun huis vrijwillig hebben verkocht tegen een lagere prijs en de restschuld voor lief hebben genomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een topic geleden volgens mij de nieuwste cijfers over gedwongen huizenverkoop gepost, kan ze niet zo 1,2,3 vinden maar het bleek dat het totaal aantal gedwongen verkopen minder dan een half procent was van de totale markt. Nou geloof ik niet dat iedereen die uit elkaar gaat gedwongen moet verkopen, maar denk dat het qua cijfers wel meevalt. Verder is er geen achtergrond over die mensen bekend, dat stond er niet bij.
Jeetje zeg! Nou nu zal Scorpie vannacht slecht slapen hoor, omdat een of andere nozem een mening heeft over hem!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:17 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Je komt op mij over als een gefrustreerde narcist....
Klopt, die groep is er ook, maar daar is volgens mij niet zo heel veel qua cijfers over bekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hmm, maar gedwongen verkoop zijn de mensen die niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen. Daarnaast heb je ook een groep - die waarschijnlijk groter is - , die hun huis vrijwillig hebben verkocht tegen een lagere prijs en de restschuld voor lief hebben genomen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat doet er ook allemaal helemaal niet toe. Het enige dat er toe doet is dat je huis nu elke dag honderden euro's minder waard wordt!
En dat doet pijn. Dat begrijp ik en ik vind het sneu voor je.
En nog een rondje van de zaak, gewoon, omdat het zo klopt!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Wij kunnen er tenminste nog wat aan doen. Bijvoorbeeld door de huur op te zeggen en bij één of ander wijf in te gaan wonen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zeker... wij huurders zijn al lang gewend aan het 'geld over de schutting smijten'. Dit begrip nestelt zich nu ook in het collectieve bewustzijn van de grootleners
Dat kan, omdat er hier geen moderatie plaats vindt. Maar je moet daar een beetje doorheen prikken. Het is een gebruiker van dit forum, net als wij allemaal. Hij zit veilig achter zijn toetsenbordje 'scherpe' posts te plaatsen over een onderwerp dat hij niet volledig begrijpt, en dus is de aanval de beste verdediging. Zolang je andere mensen aanvalt en zij zich moeten verdedigen tegen iets hoef je je geen zorgen te maken dat een discussie inhoudelijk wordt, en zal hij ook niet door de mand vallen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een heel vreemde manier van discussieren van jou dat je alleen op de man kan spelen en niet inhoudelijk op vragen in kan gaan die hier gesteld worden bij belachelijke beweringen die je hier zomaar uit je mouw schud.
We hebben een 'topper'quote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef Scorpie het volgende:
5 jaar geleden had ik nog niet eens een huis
Neem je het nu op voor je leenvriendje?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jeetje zeg! Nou nu zal Scorpie vannacht slecht slapen hoor, omdat een of andere nozem een mening heeft over hem!
Met andere woorden: lekker belangrijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Wij kunnen er tenminste nog wat aan doen. Bijvoorbeeld door de huur op te zeggen en bij één of ander wijf in te gaan wonen.
Maar die arme kopers zitten vast in hun huis, net zo lang totdat ze hun onderwaarde bij elkaar gespaard hebben.
Zelfs als je niet op mij reageert praat je nog peop.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Die groep die restschuld voor lief hebben genomen zou dan veel later moeten komen omdat de bubbel volgen jullie logica nu pas aan het leeg lopen is. De meeste mensen die nu gedwongen verkopen hebben hun huis dan nog niet op de top gekocht maar nog een paar jaar voor de top en daardoor gewoon nog steeds een overwaarde hebben of op zijn slechts quitte spelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef PierreBetfair het volgende:
Hmm, maar gedwongen verkoop zijn de mensen die niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen. Daarnaast heb je ook een groep - die waarschijnlijk groter is - , die hun huis vrijwillig hebben verkocht tegen een lagere prijs en de restschuld voor lief hebben genomen.
Welnee, ik constateer gewoon dat jij het topic weer eens binnen komt wandelen en dan een one-liner plaatst. Is prima, maar je bereikt er niks mee. Het is niet zo dat er waarde wordt gehecht aan uitspraken die van jou komen, maar jij schijnt in de veronderstelling te zijn dat de wereld stopt met draaien op het moment dat jij een uitspraak doet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Neem je het nu op voor je leenvriendje
Xeno, laat je niet meeslepen door het niveau van Asfyxia. Jij weet best dat ik een gedeelte van mijn hypotheek gewoon heb afgetikt met spaargeld en meerdere keren extra heb afgelost. Ook weet je dat ik in de duurste gemeente van Nederland woon, en dat de huizenprijzen hier qua daling zeer langzaam omlaag gaan. Laat je dus niet gek maken door je mattiequote:
Is er een keer iemand die begrip toont voor je situatie en met je meevoelt, behandel jij hem zo! Je EQ is overduidelijk niet je sterkst ontwikkelde eigenschap, dat blijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
En nog een rondje van de zaak, gewoon, omdat het zo klopt!
Vercenzuurd zijn weblog loopt denk niet zo goed, vandaar dat hij ons 'vereerd' met een bezoekje.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welnee, ik constateer gewoon dat jij het topic weer eens binnen komt wandelen en dan een one-liner plaatst. Is prima, maar je bereikt er niks mee. Het is niet zo dat er waarde wordt gehecht aan uitspraken die van jou komen, maar jij schijnt in de veronderstelling te zijn dat de wereld stopt met draaien op het moment dat jij een uitspraak doet.
Dat is aandoenlijk, maar ook zo nutteloos, vind je zelf ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |