ik geef eerlijk toe dat jij beter onredelijk kan zuigen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef xenobinol het volgende:
Alles goed Dino? Als trol ben je aardig mislukt hoor
Sinds ik naar de kleuterschool ging, wordt er op alles wat ik gebruik bezuinigd. Dat zou niet erg zijn, ware het niet dat alles wat ik januari t/m september verdien, naar de overheid ging.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De jeugd word helemaal gestript ten kosten van de ouderen maar juist in de jeugd moet je investeren want de jeugd heeft de toekomst.
aha, dus jij betaalt zogezegd 75% belastingquote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Sinds ik naar de kleuterschool ging, wordt er op alles wat ik gebruik bezuinigd. Dat zou niet erg zijn, ware het niet dat alles wat ik januari t/m september verdien, naar de overheid ging.
En nu is de woning van die babyboomers, hun "spaarpotje", niks meer waard omdat nieuwe generaties de hoofdprijs niet langer betalen.
Inkomstenbelastingquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
aha, dus jij betaalt zogezegd 75% belasting
en woningen zijn "niks meer waard"
_KUL_
tot de macht 2
Ik vereis wel een gedetaileerde berekening van inkomen en bestedingen, hoor. Ik denk namelijk dat je aardig blaatquote:Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting
BTW
Benzineaccijns
Wegenbelasting
WOZ
Tabaksaccijns
Alcoholaccijns
Assurantienbelasting
Toeristenbelasting
Importheffingen op voeding
Etceteraheffingen en overige opcenten
Vooruit: Alles wat ik van januari tot augustus verdien, gaat naar de staat.
Ga jij als trol nou trollenquote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef xenobinol het volgende:
Alles goed Dino? Als trol ben je aardig mislukt hoor
maar afschaffen kan gewoon nu per heden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou dan wel eens willen weten hoeveel hra voordeel de heer wellink zelf genoten heeft en hoeveel overwaarde hij opgenomen heeft in de tijd dat dat nog mogelijk was.
Een van de mysteries van onze overheid... En des te meer reden dat ik eigenlijk graag zou zien dat ze eens "met schone lei" beginnen: stop per 2012 alle bestaande uitgaven, en kijk dan eens opnieuw wat echt nodig is.quote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Sinds ik naar de kleuterschool ging, wordt er op alles wat ik gebruik bezuinigd. Dat zou niet erg zijn, ware het niet dat alles wat ik januari t/m september verdien, naar de overheid ging.
Of je nu huurt of koopt, wat een klote dood zou dat zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Asfyxia het volgende:
Bij gebrek aan huizenmarktnieuws dan maar even wat anders:
-
dat moet wel iets specifieker hoor. Want de teneur sinds deeltje dertig ofzo is: hetgeen niet ten gunste komst van [insert user id] is volgens [insert user id] overbodigquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een van de mysteries van onze overheid... En des te meer reden dat ik eigenlijk graag zou zien dat ze eens "met schone lei" beginnen: stop per 2012 alle bestaande uitgaven, en kijk dan eens opnieuw wat echt nodig is.
Je hebt ontdekt dat elke mens alles wat-ie doet alleen doet om er op een of andere manier beter van te worden?quote:Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat moet wel iets specifieker hoor. Want de teneur sinds deeltje dertig ofzo is: hetgeen niet ten gunste komst van [insert user id] is volgens [insert user id] overbodig
Wat een verrassing zal dat zijn als de uitkomst is dat de overheid zich nergens mee moet bemoeienquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een van de mysteries van onze overheid... En des te meer reden dat ik eigenlijk graag zou zien dat ze eens "met schone lei" beginnen: stop per 2012 alle bestaande uitgaven, en kijk dan eens opnieuw wat echt nodig is.
We moesten toch juist een begrotingstekort dichten? Ook het geld van geïnde niet meer gederfde inkomsten kan maar 1 keer worden uitgegeven.quote:Op maandag 18 april 2011 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als die afgeschaft wordt, kan de IB wat omlaag voor iedereen
De overheid is al zo lang ik me kan herinneren bezig met gaten dichten. Face it: ze zijn er gewoon niet erg goed in...quote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
We moesten toch juist een begrotingstekort dichten? Ook het geld van geïnde niet meer gederfde inkomsten kan maar 1 keer worden uitgegeven.
En dat is een reden om binnengekomen belastinginkomsten gelijk te verrekenen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De overheid is al zo lang ik me kan herinneren bezig met gaten dichten. Face it: ze zijn er gewoon niet erg goed in...
IK verwacht dat ze toch het huurwaardeforfait omhoog gaan gooien, een makkelijker manier om miljarden op te halen is er nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
We moesten toch juist een begrotingstekort dichten? Ook het geld van geïnde niet meer gederfde inkomsten kan maar 1 keer worden uitgegeven.
Belastingpercentage iets omhoog. Veel onzichtbaarder. Ik verwachtr juist dat het huurwaardeforfait om zeep geholpen gaat worden. Niemand die mij kan uitleggen wat de rechtvaardiging van HWF is, anders dat mr. Moore elke derde post spuit dat ie omhoog zou moeten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
IK verwacht dat ze toch het huurwaardeforfait omhoog gaan gooien, een makkelijker manier om miljarden op te halen is er niet
Verklaart wel veel van je instelling, maar neen, er zijn ook mensen die er wat socialer instaan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt ontdekt dat elke mens alles wat-ie doet alleen doet om er op een of andere manier beter van te worden?
Door de invoering van het hWF hebben we uit geschiedkundige gronden toch juist de HRA te danken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Belastingpercentage iets omhoog. Veel onzichtbaarder. Ik verwachtr juist dat het huurwaardeforfait om zeep geholpen gaat worden. Niemand die mij kan uitleggen wat de rechtvaardiging van HWF is, anders dat mr. Moore elke derde post spuit dat ie omhoog zou moeten.
Dan kunne ze die inderdaad wel gelijk maken, danquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door de invoering van het hWF hebben we uit geschiedkundige gronden toch juist de HRA te danken.![]()
in deze wereld is niks onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door de invoering van het hWF hebben we uit geschiedkundige gronden toch juist de HRA te danken.![]()
Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
http://www.historischnieu(...)eekrenteaftrek_.html
Het is een gavequote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe dat jij beter onredelijk kan zuigen.
damn
gij bitch
Niet iedereen, een boel ambtenaren moeten het dan een tijd met 70% van het salaris doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:53 schreef LXIV het volgende:
Wat mij betreft is het einde HWF, einde overdrachtsbelasting (ODB?), einde koopsubsidie en de HRA allemaal op 33% aftrekbaar. (procentje meer of minder). Dat levert namelijk IEDEREEN geld op, want minder geld verloren met nutteloos geschuif en geprocedeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |