abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95683052
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef xenobinol het volgende:
Alles goed Dino? Als trol ben je aardig mislukt hoor :D
ik geef eerlijk toe dat jij beter onredelijk kan zuigen.

damn :(

gij bitch :)
  maandag 18 april 2011 @ 20:09:17 #52
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95683158
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De jeugd word helemaal gestript ten kosten van de ouderen maar juist in de jeugd moet je investeren want de jeugd heeft de toekomst.
Sinds ik naar de kleuterschool ging, wordt er op alles wat ik gebruik bezuinigd. Dat zou niet erg zijn, ware het niet dat alles wat ik januari t/m september verdien, naar de overheid ging.

En nu is de woning van die babyboomers, hun "spaarpotje", niks meer waard omdat nieuwe generaties de hoofdprijs niet langer betalen. :)
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_95683402
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Sinds ik naar de kleuterschool ging, wordt er op alles wat ik gebruik bezuinigd. Dat zou niet erg zijn, ware het niet dat alles wat ik januari t/m september verdien, naar de overheid ging.

En nu is de woning van die babyboomers, hun "spaarpotje", niks meer waard omdat nieuwe generaties de hoofdprijs niet langer betalen. :)
aha, dus jij betaalt zogezegd 75% belasting
en woningen zijn "niks meer waard"

_KUL_
tot de macht 2 :)
  maandag 18 april 2011 @ 20:16:57 #54
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95683588
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

aha, dus jij betaalt zogezegd 75% belasting
en woningen zijn "niks meer waard"

_KUL_
tot de macht 2 :)
Inkomstenbelasting
BTW
Benzineaccijns
Wegenbelasting
WOZ
Tabaksaccijns
Alcoholaccijns
Assurantienbelasting
Toeristenbelasting
Importheffingen op voeding
Etceteraheffingen en overige opcenten

Vooruit: Alles wat ik van januari tot augustus verdien, gaat naar de staat.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_95684095
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:16 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Inkomstenbelasting
BTW
Benzineaccijns
Wegenbelasting
WOZ
Tabaksaccijns
Alcoholaccijns
Assurantienbelasting
Toeristenbelasting
Importheffingen op voeding
Etceteraheffingen en overige opcenten

Vooruit: Alles wat ik van januari tot augustus verdien, gaat naar de staat.
Ik vereis wel een gedetaileerde berekening van inkomen en bestedingen, hoor. Ik denk namelijk dat je aardig blaat :)

je vergat trouwens verpakkingsbelasting. En een onderbouwing waarom woningen zogezegd NIKS meer waard zijn
  Eindredactie Games maandag 18 april 2011 @ 20:33:39 #56
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_95684666
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef xenobinol het volgende:
Alles goed Dino? Als trol ben je aardig mislukt hoor :D
Ga jij als trol nou trollen :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 18 april 2011 @ 20:34:54 #57
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_95684743
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik zou dan wel eens willen weten hoeveel hra voordeel de heer wellink zelf genoten heeft en hoeveel overwaarde hij opgenomen heeft in de tijd dat dat nog mogelijk was.
maar afschaffen kan gewoon nu per heden.
subsidies zijn fout
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95684774
Bij gebrek aan huizenmarktnieuws dan maar even wat anders:

Man weigert dodelijke vagina te likken
print rss - door Ronald (Djeez) op 18-04-2011 @ 20:12

Een Braziliaan beweert dat zijn vrouw op een opmerkelijke manier heeft getracht hem te vermoorden. Zij vulde haar liefdesgrot met een dodelijk gif en nodigde haar man uit haar eens lekker oraal te verwennen.

De anoniem gebleven man uit São José do Rio Preto, in de staat São Paulo, heeft de politie verteld dat hij en zijn echtgenote ruzie hadden. Naar verluidt overgoot de vrouw haar vulva met een giftige stof. Hierna vroeg ze haar man de sappen uit haar pruim op te likken.

Gelukkig liet de mans reukorgaan hem niet in de steek. In plaats van een visgeur rook hij iets verdachts, en doorboorde de sluwe plannen van zijn doortrapte eega. De rechter zal de zaak dieper onderzoeken alvorens tot een uitspraak te komen.
  maandag 18 april 2011 @ 20:42:55 #59
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_95685165
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Een van de mysteries van onze overheid... En des te meer reden dat ik eigenlijk graag zou zien dat ze eens "met schone lei" beginnen: stop per 2012 alle bestaande uitgaven, en kijk dan eens opnieuw wat echt nodig is.
censuur :O
pi_95685459
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Asfyxia het volgende:
Bij gebrek aan huizenmarktnieuws dan maar even wat anders:

-
Of je nu huurt of koopt, wat een klote dood zou dat zijn.
pi_95685477
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Een van de mysteries van onze overheid... En des te meer reden dat ik eigenlijk graag zou zien dat ze eens "met schone lei" beginnen: stop per 2012 alle bestaande uitgaven, en kijk dan eens opnieuw wat echt nodig is.
dat moet wel iets specifieker hoor. Want de teneur sinds deeltje dertig ofzo is: hetgeen niet ten gunste komst van [insert user id] is volgens [insert user id] overbodig :)
  maandag 18 april 2011 @ 20:54:43 #62
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_95685868
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

dat moet wel iets specifieker hoor. Want de teneur sinds deeltje dertig ofzo is: hetgeen niet ten gunste komst van [insert user id] is volgens [insert user id] overbodig :)
Je hebt ontdekt dat elke mens alles wat-ie doet alleen doet om er op een of andere manier beter van te worden?
  maandag 18 april 2011 @ 21:14:58 #63
323876 michaelmoore
pi_95687140
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat een verrassing zal dat zijn als de uitkomst is dat de overheid zich nergens mee moet bemoeien
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95688139
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

als die afgeschaft wordt, kan de IB wat omlaag voor iedereen
We moesten toch juist een begrotingstekort dichten? Ook het geld van geïnde niet meer gederfde inkomsten kan maar 1 keer worden uitgegeven.
  maandag 18 april 2011 @ 21:45:23 #65
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_95689416
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef snabbi het volgende:

[..]

We moesten toch juist een begrotingstekort dichten? Ook het geld van geïnde niet meer gederfde inkomsten kan maar 1 keer worden uitgegeven.
De overheid is al zo lang ik me kan herinneren bezig met gaten dichten. Face it: ze zijn er gewoon niet erg goed in...
pi_95690375
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De overheid is al zo lang ik me kan herinneren bezig met gaten dichten. Face it: ze zijn er gewoon niet erg goed in...
En dat is een reden om binnengekomen belastinginkomsten gelijk te verrekenen?
Als je dan toch al iets structureels wil doen, pak dan de staatsschuld aan.
  maandag 18 april 2011 @ 22:59:23 #67
323876 michaelmoore
pi_95694677
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef snabbi het volgende:

[..]

IK verwacht dat ze toch het huurwaardeforfait omhoog gaan gooien, een makkelijker manier om miljarden op te halen is er niet
pi_95701402
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

IK verwacht dat ze toch het huurwaardeforfait omhoog gaan gooien, een makkelijker manier om miljarden op te halen is er niet
Belastingpercentage iets omhoog. Veel onzichtbaarder. Ik verwachtr juist dat het huurwaardeforfait om zeep geholpen gaat worden. Niemand die mij kan uitleggen wat de rechtvaardiging van HWF is, anders dat mr. Moore elke derde post spuit dat ie omhoog zou moeten.
pi_95701410
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je hebt ontdekt dat elke mens alles wat-ie doet alleen doet om er op een of andere manier beter van te worden?
Verklaart wel veel van je instelling, maar neen, er zijn ook mensen die er wat socialer instaan.
pi_95701710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Belastingpercentage iets omhoog. Veel onzichtbaarder. Ik verwachtr juist dat het huurwaardeforfait om zeep geholpen gaat worden. Niemand die mij kan uitleggen wat de rechtvaardiging van HWF is, anders dat mr. Moore elke derde post spuit dat ie omhoog zou moeten.
Door de invoering van het hWF hebben we uit geschiedkundige gronden toch juist de HRA te danken. :D

Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

http://www.historischnieu(...)eekrenteaftrek_.html
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:33:26 #71
324665 meth77
to do or not to do
pi_95701898
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Door de invoering van het hWF hebben we uit geschiedkundige gronden toch juist de HRA te danken. :D

Dan kunne ze die inderdaad wel gelijk maken, dan
pi_95703685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

http://www.historischnieu(...)eekrenteaftrek_.html
in deze wereld is niks onlosmakelijk met elkaar verbonden :)

En bovendien stel ik dat ik om niet anti-kraak in mijn eigen huis woon, dus het HWF behoort nihil te zijn. En zo ik wel huur zou moeten betalen zou ik een ademnoodje doen, en mezelf wanbetalen, wederom HWF nihil :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:53:48 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95703794
Natuurlijk is HWF complete onzin. Komt voor uit de lafheid van politici om de HRA te reduceren toen er geld nodig was. Dan maar HWF bedacht.
Overigens, geen HRA dan hoef je ook geen HWF te betalen. Dat is dan weer logisch.

Wat mij betreft is het einde HWF, einde overdrachtsbelasting (ODB?), einde koopsubsidie en de HRA allemaal op 33% aftrekbaar. (procentje meer of minder). Dat levert namelijk IEDEREEN geld op, want minder geld verloren met nutteloos geschuif en geprocedeer.
The End Times are wild
pi_95703893
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik geef eerlijk toe dat jij beter onredelijk kan zuigen.

damn :(

gij bitch :)
Het is een gave ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_95703921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:53 schreef LXIV het volgende:

Wat mij betreft is het einde HWF, einde overdrachtsbelasting (ODB?), einde koopsubsidie en de HRA allemaal op 33% aftrekbaar. (procentje meer of minder). Dat levert namelijk IEDEREEN geld op, want minder geld verloren met nutteloos geschuif en geprocedeer.
Niet iedereen, een boel ambtenaren moeten het dan een tijd met 70% van het salaris doen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')