Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ah, voor de centjes, zin genoeg?quote:
Waarover? Moeten wij het proeflezen voor jequote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar even niet he
En ik lees het vanavond omdat ik bezig ben met werkstuk/presentatie
Ja hoiquote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou er lopen hier figuren rond, daar kun je een seksuoloog op los laten !
Succesquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef DaMart het volgende:
Dat duurde lang zeg, ik had er bijna zelf eentje geopend...
Ik met "RN heeft het te druk met school om er zelf eentje te openen"quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde er al een maken met 'faalhaas' in de TT.
Ik dacht even dat ze echt eens iets voor school ging doen, maar gelukkig, dat deed ze niet!quote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef DaMart het volgende:
Dat duurde lang zeg, ik had er bijna zelf eentje geopend...
Wat was er dan?quote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawelhoor, onze ruzies duren nooit lang, maarja, het is natuurlijk nog niet helemaal opgelost
Nee, maar nu zaten we wel 2 minuten zonder KSC...quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze echt eens iets voor school ging doen, maar gelukkig, dat deed ze niet!
quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik met "RN heeft het te druk met school om er zelf eentje te openen"
Deze TT zegt misschien ook wel iets...quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde er al een maken met 'faalhaas' in de TT.
Ik dacht dat dat over je smileys ging.quote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Deze TT zegt misschien ook wel iets...
Kan ookquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over je smileys ging.
Ja, dat je hoognodig moet gaan lezen, want het is baggerinternet, dus zonder streepje!quote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Deze TT zegt misschien ook wel iets...
quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat je hoognodig moet gaan lezen, want het is baggerinternet, dus zonder streepje!
Ruzie om school, moeder vond dat ik nooit m'n best deed en geen initiatief nam om te leren, daar klopt niks van en was ik het dus helemaal niet mee eens, dus hadden we een felle woordenstrijdquote:
Fijn, maar misschien als je het haar rustig uitlegt dat ze dan begrip voor je heeft?quote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawelhoor, onze ruzies duren nooit lang, maarja, het is natuurlijk nog niet helemaal opgelost
quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat je hoognodig moet gaan lezen, want het is baggerinternet, dus zonder streepje!
Anders kreeg ik dat gezeur van de vorige keer weerquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las sexquote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over je smileys ging.
Kip Matras he?quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik bij de buren ga eten
Mwoaaaaaahh het ruikt naar kerrie
Dat heb ik ook gedaan/doe ik ook, en ik ga overdreven veel beneden leren, en extreem veel vragen stellen, om het extra te laten zienquote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn, maar misschien als je het haar rustig uitlegt dat ze dan begrip voor je heeft?Hoe dan ook
Oh, iets met pubersquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ruzie om school, moeder vond dat ik nooit m'n best deed en geen initiatief nam om te leren, daar klopt niks van en was ik het dus helemaal niet mee eens, dus hadden we een felle woordenstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goedquote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn, maar misschien als je het haar rustig uitlegt dat ze dan begrip voor je heeft?Hoe dan ook
[..]
Doe eens niet zo vals tegen ons nijntje!
Huh welk gezeur?quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders kreeg ik dat gezeur van de vorige keer weer
quote:
Zijn we gewend hèquote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vals tegen ons nijntje!
quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan/doe ik ook, en ik ga overdreven veel beneden leren, en extreem veel vragen stellen, om het extra te laten zien![]()
Oh, wat gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
Zo, en nu nog zin vinden om in de auto te stappen en naar Zuid te rijden.
Nou ik niet zoquote:
Waar?quote:
Fabriceer je eigen kindquote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goed.
We hoeven volgens mij niet te vragen wat je vandaag gedaan hebtquote:
Nee, jij zit ook niet over het spoorquote:
Dan zou ik een gruwelijke spelfout hebben gemaaktquote:
Nee doe maar nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hoeven volgens mij niet te vragen wat je vandaag gedaan hebt![]()
Dit maakt het nog fouterquote:
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goed.
Omgquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietMaar nijner gedraagt zich nu best goed de laatste tijd, dat moet je belonen
Is Nijn jouw huisdier? Plast ze al buiten?quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietMaar nijner gedraagt zich nu best goed de laatste tijd, dat moet je belonen
Zit je weer in mama-modusquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ik mag geen koekjes aannemen van vreemdenquote:
Hij begint te leren van mijn voorbeelden...quote:
Ben je geil ofzo?quote:
Dus jij kent Breuls e.d wel, want daar neem je ook cookies van aan!quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag geen koekjes aannemen van vreemden
Weet ik tochquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik eet paksoidingiedingie ala mezelf
Zie je de PI?quote:
Ze is al vet lang zindelijkquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Nijn jouw huisdier? Plast ze al buiten?
quote:
welke? waar?quote:
Die radio op haar kamer!quote:
Nu welquote:
En nu zie ik de PI gelukkig ookquote:[..]
Ze is al vet lang zindelijkEn afwassen kan ze als de beste
Mijn vaatwasser
I tought you well grasshopperquote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag geen koekjes aannemen van vreemden
quote:
quote:
Ik heb geen radio op mijn kamerquote:
Gelukkigquote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu wel
[..]
En nu zie ik de PI gelukkig ook
Stop daar meequote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij begint te leren van mijn voorbeelden...![]()
![]()
Dan ben je ook asociaal om de afstandsbediening te gappen van je buren!quote:
Hij had gewoon mijn account gehacktquote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop daar meeMart was zo'n lieve jongen
Aaah dubbele ontkenningenquote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigIk maak echt bijna altijd wel grapjes met dat soort dingen tenzij je niet lief bent
En dat ben je niet, niet lief
En MPG niet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop daar meeMart was zo'n lieve jongen
MPG is een dondersteen!quote:
Over drie minuten welquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij zit ook niet over het spoor
quote:
Dus:quote:Op maandag 18 april 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had gewoon mijn account gehackt.
quote:
Beter opletten op school grasshopperquote:
Oh?quote:
Dat doe je snelquote:
Ik luister radio als ie aanstaatquote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen maar radio als ik in de auto zit, en aangezien ik dat hooguit maar 1x per maand doe, eigenlijk nooit
Mja, de tante van de buurvrouw loopt te stommelen en in zichzelf te lullen, dus ik schrok telkens wakkerquote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe je snelVoel je je al beter?
Oh, racekakquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand hier ervaring met psylliumvezels?
Niets mis mee, in water doen en opzuipen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand hier ervaring met psylliumvezels?
Nee, eerder om je darmen in beweging te krijgenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik luister radio als ie aanstaat![]()
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegenquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder om je darmen in beweging te krijgen
Stomquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, de tante van de buurvrouw loopt te stommelen en in zichzelf te lullen, dus ik schrok telkens wakker
En nee, alleen beroerder eigenlijk
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik luister YouTube/CD's/M'n eigen muziek/DVD's van liveconcerten/ga zelf naar een concert/festival als ik muziek wil luisteren
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegen
Maar volkorenbrood, broccoli, volkorenpasta en dergelijk zijn prima vezelsquote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegen
In een zakje, van de dokter!quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?
'Constipatie, waar zit het in'quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?
Oh nee, daar zitten vooral proteïnen in.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, daar zitten vooral proteïnen in.
ik heb daar ook behoorlijk lang last van gehad, en toen een tijdje heel erg op mijn eten gelet. volkorenproducten, geen prik, weinig suiker, goed kauwenquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarja, mijn vriendin heeft dus last van constipatie, en ze sterft van de pijn. Dus krijgt ze van de dokter die vezels mee, maar ze gaat bijna over d'r nek, ook al verdunt ze het met siroop/mandarijn/jam, en als het over een maand nog niet over is, moet ze terugkomen, wss weet niemand hier wat van, behalve Marieke, dus tja, eigenlijk wou ik je even op de hoogte houden
Dat is nieuwquote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef sararaats het volgende:
er is iets raars met FOK! ik heb hier zelfs niet gepost en toch staat deze in myat
quote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef sararaats het volgende:
er is iets raars met FOK! ik heb hier zelfs niet gepost en toch staat deze in myat
Ahaquote:
quote:
En extra dingen eten die de boel doorsmeren, helpt niets? Ze eet wel vezelrijk genoeg en voldoende vetten e.d. ?quote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarja, mijn vriendin heeft dus last van constipatie, en ze sterft van de pijn. Dus krijgt ze van de dokter die vezels mee, maar ze gaat bijna over d'r nek, ook al verdunt ze het met siroop/mandarijn/jam, en als het over een maand nog niet over is, moet ze terugkomen, wss weet niemand hier wat van, behalve Marieke, dus tja, eigenlijk wou ik je even op de hoogte houden
ik zei het ook voor haarquote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn spijsvertering is toppiejoppie, ik eet brinta, volkorenbrood, veel fruit, drink alleen maar sappen, en kauwen gaat me voor zover ik weet ook wel goed af
ik vond die van vandaag ook echt heel tofquote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah ik heb nu al zin om de bento voor morgen te maken![]()
Isdatvisofzeau?quote:
Ikke ikke ikke ikke heb geen muziekquote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ikke ikke ikke ikke ikke heb een 9,9 voor muziek![]()
Geen idee, lijkt me niet heel lekker iigquote:
Mag ze niet van die siroop van de apotheek? Die maakt de boel wat sappigerquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Al mijn collega's wilden ruilenquote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond die van vandaag ook echt heel tof
quote:
Cool!quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ikke ikke ikke ikke ikke heb een 9,9 voor muziek![]()
Het is rijst met bloemkool en iets er boven opquote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me niet heel lekker iigMaar het ziet er echt tof uit
![]()
goed bezigquote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al mijn collega's wilden ruilen![]()
En voor morgen gaat er wat dim sum bij
![]()
Maak wel weer een kiekje, heb de smaak echt te pakken
![]()
[..]
[..]
Cool!
Waterballetquote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje bedenkt zich dat de buitenkraan nog open staat...en dat daar een tuinslang met spuitding aan vast zit en dat daar dan weer een kind aan vast zit op dit moment
Dus de ramen zijn nu schoongespoeld?quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje bedenkt zich dat de buitenkraan nog open staat...en dat daar een tuinslang met spuitding aan vast zit en dat daar dan weer een kind aan vast zit op dit moment
quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, goede voornemensquote:
Filmpje?quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Moesten met 5 dudes uit de klas een nummer spelen, Highway to Hell gedaan, met drum, ik op gitaar, bassgitaar. Ik zong in m'n eentje, omdat de anderen niet durfden, en het ging goeeed
Mocht niet van mevrouw de Dikkequote:
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, goede voornemensEn het gaat best goed, al wil ik nu best wel wat eten
![]()
Dan was het niet echtquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mocht niet van mevrouw de Dikke
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?quote:
ZEG DAT NOU NIET!quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaakt.
Bij zoiets waarschijnlijk welquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?
ik heb een bakje noodles gemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding even niet weerstaan en heb een zak kroepoek opengemaakt.
kroepoek stilt de honger ook welquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET!Nu rommelt mijn maag weer
![]()
Dat doe je dan toch stiekemquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mogen jullie dan wel filmen in de klas?
Wij hebben alleen maar van zulke opdrachten, omdat de leraren de methode hatenquote:
Hoe ze bij ons op school muziek doen begrijp ik nog steeds nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij hebben alleen maar van zulke opdrachten, omdat de leraren de methode haten
Ook lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een bakje noodles gemaakt
en ik MOET zo boodschappen doen, want er is niets in huis verder, en toek moet toch eten vanavond
quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kroepoek stilt de honger ook wel
Die dingen smaken nergens naar toch? Tenminste, ik vond ze smaak- en geurvrijquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik moest... van mijn moeheid en sippigheid die ik zat begin te wordenquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET!Nu rommelt mijn maag weer
![]()
Het is echt al jaren geleden dat ik voor het laatst kroepoek heb gegeten, volgens mij had het niet echt een smaak, voor wat ik me kan herinnerenquote:
Snap ikquote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest... van mijn moeheid en sippigheid die ik zat begin te worden.
Snap ik en geeft niet, want ik ben stiekem best moequote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Marijkeliefje? Park gaat niet meer lukken![]()
Het park is ondergelopen dankzij kind aan tuinslang en openstaande buitenkraan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Marijkeliefje? Park gaat niet meer lukken![]()
Dan herinner jij je dat verkeerdquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is echt al jaren geleden dat ik voor het laatst kroepoek heb gegeten, volgens mij had het niet echt een smaak, voor wat ik me kan herinneren
Dat zat ik al 2 wekenquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ikIk probeer dat juist te voorkomen
![]()
Ik zit zowat op m'n handen
Naja, je zal ook wel gekruid hebben en alles, lijkt me?quote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan herinner jij je dat verkeerd![]()
mja, moet gebeurenquote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Oeh, dat is wel vervelend als je ziek bent
[..]
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het park is ondergelopen dankzij kind aan tuinslang en openstaande buitenkraan?
doenquote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zal zo een foto maken van zijn gelukkige gezichtje
hoi liefjequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zat ik al 2 weken.
Nou ja, af en toe moet het kunnen, ik moet mezelf ook niet helemaal uithongeren.
Nee, echte kroepoek smaakt naar garnaalquote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, je zal ook wel gekruid hebben en alles, lijkt me?
Dat is waar, maar toch stomquote:
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
ohnoesquote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi liefje![]()
vergat ik je zomaar een kusje te geven
Daarom eet ik het ook nooit, en weet ik ook niet echt hoe het smaaktquote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, echte kroepoek smaakt naar garnaalJumjum
Welche?quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Moet ik verdomme heel QuickTime opnieuw installeren om de uitspraak van één woord te weten
wat wil je weten?quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Moet ik verdomme heel QuickTime opnieuw installeren om de uitspraak van één woord te weten
Ja, vrolijke foto's van Thijsquote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:
'igneous'quote:
'iknius', lijkt me?quote:Op maandag 18 april 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
'igneous'
Ik denk dat ik het wel weet, maar moet het gewoon even horen
Huiswerk laten maken op FOK!quote:Op maandag 18 april 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
'igneous'
Ik denk dat ik het wel weet, maar moet het gewoon even horen
Ik vraag het hier toch nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huiswerk laten maken op FOK!Het is hier SES niet!
Alleen in je mond s(t)oppenquote:
Je leert al lezen, het gaat snelquote:
96% waterquote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heb ik andere dingen voor, ga daar geen eten voor verspillen
Klinkt als een prima vaginale douche.quote:
In heb worteltjesquote:
En sla!quote:
Volgens mij heeft hij ze afgericht en roepen ze nu allemaal "Hoi, neuken?".quote:
Ja.quote:
wanhopige wortels dus?quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ze afgericht en roepen ze nu allemaal "Hoi, neuken?".
quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ze afgericht en roepen ze nu allemaal "Hoi, neuken?".
Konijnquote:
Konijn+Wortel=Chemiequote:
Gnap!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Toekito het volgende:
A1 AMBU 17107 Stadhouderslaan 18 3051HG Rotterdam rt bom 31972 #p2000 #watiserloos
Dat is zeker ook service van de Plus
Plus geeft meer, veel meerquote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Toekito het volgende:
A1 AMBU 17107 Stadhouderslaan 18 3051HG Rotterdam rt bon 31972 #p2000 #watiserloos
Ik was me net bij elkaar aan het rapen om er even heen te lopenquote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Toekito het volgende:
A1 AMBU 17107 Stadhouderslaan 18 3051HG Rotterdam rt bon 31972 #p2000 #watiserloos
Moest er aan denken toen ik de melding zagquote:
doe de ambu-broeders de groetenquote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was me net bij elkaar aan het rapen om er even heen te lopen
Even wachten dusquote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was me net bij elkaar aan het rapen om er even heen te lopen
Ik snap datquote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Moest er aan denken toen ik de melding zag
Nah.quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ] Is een betere grapjes-PI![]()
ik wacht nog wel evenquote:
Oh Pheno Pheno, ik was heel dapperquote:
wat is bonito?quote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh Pheno Pheno, ik was heel dapperDe nare mevrouw van de toko sprak vandaag volzinnen
Dus ik vroeg naar Bonito, maar dat hebben ze niet
quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wacht nog wel even
toch nog een beetje wiebelig van het afscheid van mijn noodles
Vind ik nietquote:
Ligt geheel aan de context.quote:
Ochjaquote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind ik nietIk vind
geschikt voor grapjes gericht op de persoon en
voor grapjes in het algemeen
De bitch, toch maar Chinees vuurwerk in haar hol douwen!quote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh Pheno Pheno, ik was heel dapperDe nare mevrouw van de toko sprak vandaag volzinnen
Dus ik vroeg naar Bonito, maar dat hebben ze niet
Lekker.quote:
Geschaafde gedroogde garnaal als ik het goed omschrijfquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De bitch, toch maar Chinees vuurwerk in haar hol douwen!
Toffe foto'squote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihihihihi!
[ afbeelding ]
Zie ook de bloesemboom![]()
[ afbeelding ]
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Tonijn.quote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geschaafde gedroogde garnaal als ik het goed omschrijfMoet lekker zijn voor op okynokinogwattes
![]()
Maak het wel een keer voor je, hoop zaterdag de bonito te scoren in een amsterdamse toko
jaquote:
kan me er niets bij voorstellenquote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geschaafde gedroogde garnaal als ik het goed omschrijfMoet lekker zijn voor op okynokinogwattes
![]()
Maak het wel een keer voor je, hoop zaterdag de bonito te scoren in een amsterdamse toko
quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihihihihi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Ahhhwquote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihihihihi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik kon dat ook niet, tot ik het zagquote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
kan me er niets bij voorstellen
Ik houd trouwens niet van garnaal
[..]![]()
Gelukkigquote:
*Voelt zich aangesprokenquote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor de tieners in dit topic: iemand een gratis prepaid simkaart van Vodafone met 7 euro beltegoed? (eerst 2 en dan 5 extra na aanmelding)
Okidokiquote:
Hihihihihihihihihi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Heb 350 sms/belminuten, maar haal de 150 vaak niet eensquote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkidokiIk dacht misschien heb je er wat aan
![]()
Nee dank u wel, heb genoeg aan mijn abonnement, maar lief dat je het aanbiedquote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor de tieners in dit topic: iemand een gratis prepaid simkaart van Vodafone met 7 euro beltegoed? (eerst 2 en dan 5 extra na aanmelding)
quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Muck het volgende:
Ik ga de was ophangen en mijn oude botten naar de Plus slepen![]()
Sterkte mopquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Muck het volgende:
Niet dement doen en de oude botten ophangen en de was naar de Plus slepen he!quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Muck het volgende:
Hihihihihihihihihi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Heel Nederland door op z'n driewieler met een tuinslang achteropquote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
Thijs.
Kun je hem straks even hierheen sturen? De planten op balkon hebben ook water nodig, namelijk.
Stuiterbal met benzinemotorquote:
Ja hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
Thijs.
Kun je hem straks even hierheen sturen? De planten op balkon hebben ook water nodig, namelijk.
Thijsquote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihihihihi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat:
[ afbeelding ]
We hebben dit jaar geen bioquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Mevrouw Steenkonijn, welke methode hebben jullie voor bio?
Woesjquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hebben dit jaar geen bioIk heb nooit meer bio
Maar vorig en eervorig (
) jaar hadden we bvj
Ken ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woesj
Naja, ik vind het een leuk en interessant vak, maar we hebben Explora, en da's echt een rotmethode
Wat tofquote:
Ik moet steeds lachen om je ondertitelquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om je ondertitel
Ik zie dan helemaal voor me hoe je dat op de 'quote:
Oh die onder mijn usernamequote:Op maandag 18 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie dan helemaal voor me hoe je dat op de '-stampvoet'-manier zegt
![]()
Want van stroop krijg je een druiperquote:
Ja, ondertitel, dat zeg ikquote:
Wel als je je blije wortel in de fles doet!quote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Want van stroop krijg je een druiper...
Sakuraquote:
Ah, daar is ie wel, de eerste echte KSC SOAquote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Want van stroop krijg je een druiper...
Zooo, stoer jonguhquote:
Gefeliciteerdquote:
Nee, Pheno als collegaquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zooo, stoer jonguhKrijg je nou centjens van Fok?
Da's wel weer balen danquote:
Daar mag hij niks over zeggen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Thijs is tofquote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
Eten maken![]()
Thijs: ghaghaghaghaaaaaa, gekke Piep, wat doettie nou! Voet likken, ghihi, bah, blèèèh!
Hoe veel lol kan je hebben om een kat die zich wast
Werk zequote:
Hoiquote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef summer2bird het volgende:
Como ca va, tiedeletiedeletie
comsie comsie comsie comsa
bonjour mon amis,
Kaasloze Toekroni?quote:
Redactieleden wel.quote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoe zit het met die laptop die je voor mij zou bestellen bij Danny?quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mag hij niks over zeggen.
Ik ook niet trouwens, net als over mijn lease-auto, telefoon en laptop van de zaak.
Zal toch ook wel lekker zijn?quote:
mwah niet 100% maar het kan er mee doorquote:
Die heb ik geannuleerd voor je, hij werd namelijk besteld bij de Mycom!quote:Op maandag 18 april 2011 17:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe zit het met die laptop die je voor mij zou bestellen bij Danny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |