Nee, eerder om je darmen in beweging te krijgenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik luister radio als ie aanstaat![]()
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegenquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder om je darmen in beweging te krijgen
Stomquote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, de tante van de buurvrouw loopt te stommelen en in zichzelf te lullen, dus ik schrok telkens wakker
En nee, alleen beroerder eigenlijk
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik luister YouTube/CD's/M'n eigen muziek/DVD's van liveconcerten/ga zelf naar een concert/festival als ik muziek wil luisteren
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegen
Maar volkorenbrood, broccoli, volkorenpasta en dergelijk zijn prima vezelsquote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bevorderd de spijsvertering en gaat constipatie tegen
In een zakje, van de dokter!quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?
'Constipatie, waar zit het in'quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is het dan precies, waar zit het in? En waarom vraag je dat?
Oh nee, daar zitten vooral proteïnen in.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, daar zitten vooral proteïnen in.
ik heb daar ook behoorlijk lang last van gehad, en toen een tijdje heel erg op mijn eten gelet. volkorenproducten, geen prik, weinig suiker, goed kauwenquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarja, mijn vriendin heeft dus last van constipatie, en ze sterft van de pijn. Dus krijgt ze van de dokter die vezels mee, maar ze gaat bijna over d'r nek, ook al verdunt ze het met siroop/mandarijn/jam, en als het over een maand nog niet over is, moet ze terugkomen, wss weet niemand hier wat van, behalve Marieke, dus tja, eigenlijk wou ik je even op de hoogte houden
Dat is nieuwquote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef sararaats het volgende:
er is iets raars met FOK! ik heb hier zelfs niet gepost en toch staat deze in myat
quote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef sararaats het volgende:
er is iets raars met FOK! ik heb hier zelfs niet gepost en toch staat deze in myat
Ahaquote:
quote:
En extra dingen eten die de boel doorsmeren, helpt niets? Ze eet wel vezelrijk genoeg en voldoende vetten e.d. ?quote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarja, mijn vriendin heeft dus last van constipatie, en ze sterft van de pijn. Dus krijgt ze van de dokter die vezels mee, maar ze gaat bijna over d'r nek, ook al verdunt ze het met siroop/mandarijn/jam, en als het over een maand nog niet over is, moet ze terugkomen, wss weet niemand hier wat van, behalve Marieke, dus tja, eigenlijk wou ik je even op de hoogte houden
ik zei het ook voor haarquote:Op maandag 18 april 2011 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn spijsvertering is toppiejoppie, ik eet brinta, volkorenbrood, veel fruit, drink alleen maar sappen, en kauwen gaat me voor zover ik weet ook wel goed af
ik vond die van vandaag ook echt heel tofquote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah ik heb nu al zin om de bento voor morgen te maken![]()
Isdatvisofzeau?quote:
Ikke ikke ikke ikke heb geen muziekquote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ikke ikke ikke ikke ikke heb een 9,9 voor muziek![]()
Geen idee, lijkt me niet heel lekker iigquote:
Mag ze niet van die siroop van de apotheek? Die maakt de boel wat sappigerquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |