Oh, iets met pubersquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ruzie om school, moeder vond dat ik nooit m'n best deed en geen initiatief nam om te leren, daar klopt niks van en was ik het dus helemaal niet mee eens, dus hadden we een felle woordenstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goedquote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn, maar misschien als je het haar rustig uitlegt dat ze dan begrip voor je heeft?Hoe dan ook
[..]
Doe eens niet zo vals tegen ons nijntje!
Huh welk gezeur?quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders kreeg ik dat gezeur van de vorige keer weer
quote:
Zijn we gewend hèquote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vals tegen ons nijntje!
quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan/doe ik ook, en ik ga overdreven veel beneden leren, en extreem veel vragen stellen, om het extra te laten zien![]()
Oh, wat gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
Zo, en nu nog zin vinden om in de auto te stappen en naar Zuid te rijden.
Nou ik niet zoquote:
Waar?quote:
Fabriceer je eigen kindquote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goed.
We hoeven volgens mij niet te vragen wat je vandaag gedaan hebtquote:
Nee, jij zit ook niet over het spoorquote:
Dan zou ik een gruwelijke spelfout hebben gemaaktquote:
Nee doe maar nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hoeven volgens mij niet te vragen wat je vandaag gedaan hebt![]()
Dit maakt het nog fouterquote:
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik een keer opvoedkundig verantwoord bezig, is het weer niet goed.
Omgquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietMaar nijner gedraagt zich nu best goed de laatste tijd, dat moet je belonen
Is Nijn jouw huisdier? Plast ze al buiten?quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdje, zo bedoel ik het nietMaar nijner gedraagt zich nu best goed de laatste tijd, dat moet je belonen
Zit je weer in mama-modusquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |