Nou de 1e weken heeft ze (op bed of bank)flink Guido moeten kriebelen en dat was een oppervlaktequote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef Freule het volgende:
wat een walgelijke opmerking van laura voor 25.000 gaat ze neit weg wel voor 50.000 nou mijn maag draaide om WTF denkt ze wel niet die luie trut moet geld bijgeven ipv te krijgen BAH
Dat snap ik maar dan haak ik afquote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neeheee![]()
maar stel dat de kijker 3 bewoners mag nomineren? Stel dat daar Lauraen Mo bijzitten? Wie is dan de 3de? Want díe wordt dan natuurlijk weggestemd door zijn medebewoners. Mo gaat huilen en niemand durft dan op haar te stemmen en laura vinden ze daar allemaal ook al zo lief.
zal je zien dat we een finale krijgen met Mo en Laura
quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef afca_oc het volgende:
Win jij een photoshoot met Maik?
18 april om 14.01
Twitter mee tussen 14:30 en 15:30 uur.
Nu Maik weer in Nederland is, heeft hij zijn werk als model weer opgepakt. En nu maak jij kans om met dit mooie koppie op de foto te gaan. De vraag is: Hoe win ik deze prijs? Fitness is de grootste hobby van de ijdele man en bankdrukken in het bijzonder. Hoeveel kilo denk jij dat Maik de lucht in krijgt? De eerste die het goede antwoord geeft, wint de professionele photoshoot samen met Maik. Twitter jouw suggestie tussen 14:30 en 15:30 uur met de gebruikelijke hashtag #sstnl en #photoshoot.
wie waagt er een gok?
jaquote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Jo achter op boodschappenbrief, briefjes schrijft aan de Stem.
Schijft ze dan enigma's?quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Jo achter op boodschappenbrief, briefjes schrijft aan de Stem.
Nee, maar verbazen doet t me nietquote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Vanmiddag zei ze datquote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Ik hoop dat niemand een tweet stuurt, maar er zullen wel meisjes zijn die dit willen..quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef afca_oc het volgende:
18 april om 14.01
Nu Maik weer in Nederland is, heeft hij zijn werk als model weer opgepakt. En nu maak jij kans om met dit mooie koppie op de foto te gaan. De vraag is: Hoe win ik deze prijs? Fitness is de grootste hobby van de ijdele man en bankdrukken in het bijzonder. Hoeveel kilo denk jij dat Maik de lucht in krijgt? De eerste die het goede antwoord geeft, wint de professionele photoshoot samen met Maik. Twitter jouw suggestie tussen 14:30 en 15:30 uur met de gebruikelijke hashtag #sstnl en #photoshoot.
wie waagt er een gok?
ik niet, dat is dus totaal niet mijn type. Vind het een domme kloothommel, die alleen maar zijn lul naloopt.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef afca_oc het volgende:
18 april om 14.01
wie waagt er een gok?
Is zomaar hier neergezet..quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef beequeen het volgende:
Waar kan ik dat bericht lezen dat de kijker deze week mag nomineren?
ja vooral dom en lul past bij Maik en ik vind hem nog eng om te zien ookquote:Op maandag 18 april 2011 14:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik niet, dat is dus totaal niet mijn type. Vind het een domme kloothommel, die alleen maar zijn lul naloopt.
Is nog niet bekendquote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
Herhaling: waar kan ik lezen dat de kijkers deze week nomineren of was dat een garpje? Iemand?
volgens mij maar een idee van fok hieroquote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
Herhaling: waar kan ik lezen dat de kijkers deze week nomineren of was dat een garpje? Iemand?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Als Mo dat weet van die fotoshoot zal ze wel weer groen zien van jaloezie
Ik vind het een beetje oppervlakkig zo, mis een beetje de lolquote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry.. ik vind het met de mensen die er nu zijn wel leuk. Al mag Servio wel weer weg
Ah, ok. Ik vond het al zo vreemd.quote:
Ikke! Dit wil ik niet missen!quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef afca_oc het volgende:
18 april om 14.01
wie waagt er een gok?
Kan ik je niet vertellen heb het ook pas net hier gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef beequeen het volgende:
Was volgens mij een grapje van iemand hier.quote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef K_L het volgende:
[..]
Kan ik je niet vertellen heb het ook pas net hier gelezen
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik hoop dat een of anderer ubergay die shoot wint en niet van Maik af kan blijven!
quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik hoop dat een of anderer ubergay die shoot wint en niet van Maik af kan blijven!
quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Om te kunnen kletsen met onsquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
De leukste avond van het hele programma vond ik toen Secredo kwam.
Ik merk ineens dat ik naar niks heb gekeken en naar niks zit te kijken.
Waarom doe ik dit nog?
Nee, loopt nu redelijkquote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef danilel het volgende:
anderen ook weer last van verdwijn truc van streams?
Ja ik begin FOK weer helemaal te herontdekken, valt me alles mee en jullie helemaal natuurlijkquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef danilel het volgende:
anderen ook weer last van verdwijn truc van streams?
vervenquote:Op maandag 18 april 2011 14:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd waarom ze daar zitten.. hoop op iets leuks
Ik ga nog even verven.. kom straks wel weer om een hoekje kijken
ook niet hun dingquote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef MargrietV het volgende:
Karim is iets aan het voorbereiden, weer een zangwedstrijd of zo.... al die zangdingen, zijn niet mijn ding.
kom maar opquote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb nog wel zo'n groot hobbelpaard voor buiten die een verfje mag hebben.
Als je zin hebt?![]()
staat laura bij jou buiten???quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb nog wel zo'n groot hobbelpaard voor buiten die een verfje mag hebben.
Als je zin hebt?![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niks, ben ik verslaafd aan, verf zowat álles hier in huis als het effe kan
Ohh.. okequote:
mijn huis kan wel een verfje gebruiken \o/quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niks, ben ik verslaafd aan, verf zowat álles hier in huis als het effe kan
ik heb alleen rood, roze , paars, blauw , geel en oranjequote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mijn huis kan wel een verfje gebruiken \o/
ja maar zij spreekt het ook uit alsof ze zegt wat mot je joh!quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind wablief zo irritant klinken, onsympatiek ook
neuh, vink nie, beter dan" heeeeeee?"quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar zij spreekt het ook uit alsof ze zegt wat mot je joh!
lamaarkommuhquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wachten ze op karim? Net als wij?
Wij praten hier ook als je iets niet verstaat met watblief,voor ons (limburg) is dat normaal,wat ik erger vind als iemand zegt....... hequote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
ik vind 'kroelen' een vreselijk woord, klinkt als iets wat je met een kat doet ofzo, weet niet waarom, en backstekken... superdomquote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ook leuk als hij zo doodleuk op de bank zit ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wachten ze op karim? Net als wij?
en es se mich versteijs dan kal ich plat tege dichquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Wij praten hier ook als je iets niet verstaat met watblief,voor ons (limburg) is dat normaal,wat ik erger vind als iemand zegt....... he
ja is ook niet netjes en ik weet dat wablieft in het zuiden wordt gezegd. Maar woorden zijn muziek he? en dat kunnen Limburgers als geen ander, behalve Moniquequote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Wij praten hier ook als je iets niet verstaat met watblief,voor ons (limburg) is dat normaal,wat ik erger vind als iemand zegt....... he
quote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook leuk als hij zo doodleuk op de bank zit ofzo.
Of bommetjes in het zwembad aan het maken is...
Of een tosti aan het maken is...
Nou ja als ie er maar is..
en als je mij verstaat....verder kom ik niet.quote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef danilel het volgende:
[..]
en es se mich versteijs dan kal ich plat tege dich
(we hebben dezelfde opvatting!)
ze gebruikt een andere toonladderquote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja is ook niet netjes en ik weet dat wablieft in het zuiden wordt gezegd. Maar woorden zijn muziek he? en dat kunnen Limburgers als geen ander, behalve Monique
ich versteijs dichquote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef danilel het volgende:
[..]
en es se mich versteijs dan kal ich plat tege dich
(we hebben dezelfde opvatting!)
ligt eraan hoe ze haar in de daily neerzettenquote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef Candyfreak het volgende:
Zal Monique wel stemmen krijgen als ze genomineerd is behalve haar familie dan
Ik ben ook een Limburgerquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Freule het volgende:
[..]
en als je mij verstaat dan praat ik verders plat met jequote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en als je mij verstaat....verder kom ik niet.
dan spreek ik dialect tegen jou (is de rest vd vertalingquote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en als je mij verstaat....verder kom ik niet.
oh ja ...dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik als postbode met brief voor Jo nog steeds het leukst vind.
Ik snap 'm, maar het is wat Blackprincess zegt, de manier ze het zegt klinkt niet zo sympathiek, om het netjes te zeggen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Freule het volgende:
[..]
oh oke...quote:Op maandag 18 april 2011 14:31 schreef Freule het volgende:
[..]
en als je mij verstaat dan praat ik verders plat met je
Ja daar wacht ik nu ook al de hele tijd op ,pfffff nog ff en dan is het 15.00 moet zoontje opgehaald worden uit school.Duzzzzz stem schiet ff op.quote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik als postbode met brief voor Jo nog steeds het leukst vind.
hee hier ook dezelfde missie om 15.00quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja daar wacht ik nu ook al de hele tijd op ,pfffff nog ff en dan is het 15.00 moet zoontje opgehaald worden uit school.Duzzzzz stem schiet ff op.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mjah maar hij had wat eruit gehaald en weg geschoten
Dat is waar en zij zegt het idd erg naar.quote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap 'm, maar het is wat Blackprincess zegt, de manier ze het zegt klinkt niet zo sympathiek, om het netjes te zeggen.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mjah maar hij had wat eruit gehaald en weg geschoten
quote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh oke...
Zal ik ff op ze haagse harry's gaan praten
quote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef Dakotamu het volgende:
valt me nog mee dat Jo zijn pulkjes niet uit zijn neus haalt voor em, verzorgend als ze is
ieuwwwwwwwwwwquote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef Dakotamu het volgende:
valt me nog mee dat Jo zijn pulkjes niet uit zijn neus haalt voor em, verzorgend als ze is
ik snap je, ze heeft eenmaal een snauwerige stem.....quote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap 'm, maar het is wat Blackprincess zegt, de manier ze het zegt klinkt niet zo sympathiek, om het netjes te zeggen.
ieuwwwquote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef Dakotamu het volgende:
Ja moet ook even wat gaan doen. Lees het hier wel als Karim zijn grandiose rentree maakt.quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja daar wacht ik nu ook al de hele tijd op ,pfffff nog ff en dan is het 15.00 moet zoontje opgehaald worden uit school.Duzzzzz stem schiet ff op.
Niet brullen dan als je er niet bij was hequote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja moet ook even wat gaan doen. Lees het hier wel als Karim zijn grandiose rentree maakt.
Tot later
ze moeten allemaal bijslapen van die zware missiequote:Op maandag 18 april 2011 14:36 schreef danilel het volgende:
mijn god, wat een grafstemming daar...........music maestro!
quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef suksan het volgende:
flip zit wel met diezelfde hand waarmee hij in zijn neus zat aan jo... mag dat wel.... ivm hygiene??????
Jawel, dan ga ik even een Mootje doen: jullie moeten mij ook altijd hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet brullen dan als je er niet bij was he![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 14:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jawel, dan ga ik even een Mootje doen: jullie moeten mij ook altijd hebben![]()
![]()
je bent erop uit om mij te laten spugen he??quote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef Dakotamu het volgende:
ik zat Jo net ook iets tussen d'r vingers rollen, en daarna in haar mond, denk dat ze het minder nauw neemt met de hygiene dan ze zelf wil laten overkomen
quote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef Dakotamu het volgende:
ik zat Jo net ook iets tussen d'r vingers rollen, en daarna in haar mond, denk dat ze het minder nauw neemt met de hygiene dan ze zelf wil laten overkomen
quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
je bent erop uit om mij te laten spugen he??
sorry, zal ff waarschuwing doen de volgende x hehequote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
je bent erop uit om mij te laten spugen he??
kids moeten haar wakker maken waarschijnlijk...quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Candyfreak het volgende:
Zal Laura op het kinderdagverblijf mee slapen als de kindjes hun middagdutje doen?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
sorry, zal ff waarschuwing doen de volgende x hehe
Vast welquote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Candyfreak het volgende:
Zal Laura op het kinderdagverblijf mee slapen als de kindjes hun middagdutje doen?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Blackprinces het volgende:
Nou geen Karim in postbode tenue dus![]()
Dan ga ik zelf hier ook maar eens even wat doen.
tot laterquote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Blackprinces het volgende:
Nou geen Karim in postbode tenue dus![]()
Dan ga ik zelf hier ook maar eens even wat doen.
Ze trok hem pas naar zich toe toen hij haar een kus had gegeven .. zomaar vanuit het nietsquote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Jo trekt Flip op haar om te zoenen, maar flip vindt eentje genoeg
Zal Stef toch niet zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef MargrietV het volgende:
zijn de dames in de rouw allemaal zwart aan.
ja hij moet af en toe lijkt het, opdracht van de stem? Per dag zoveel zoenen gevenquote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef K_L het volgende:
[..]
Ze trok hem pas naar zich toe toen hij haar een kus had gegeven .. zomaar vanuit het niets
Geweldigquote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Op Twitter zitten mensen die ik kan waarderen ;0
# SST_Monique vandaag een kaarsje branden Mo genomineerd en donderdag naar huis. God help aub. de zuipschuit en viespeuk, douchen moet je 11 minutes ago via web
# @SST_Maik nee en durf niet te gokken ben bang dat ik win 13 minutes ago via web in reply to SST_Maik
# SST_Maik, nee dank je ben bang dat ik een ziekte overhoud. 15 minutes ago via web
quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja hij moet af en toe lijkt het, opdracht van de stem? Per dag zoveel zoenen geven
Geen gekke gedachte tochquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja of Flip is bang dat haar bovenlip zal exploderen in zijn gezicht
ja die 15 kilo das dr hoofd en de rest dan wat is aangekomenquote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
15 kilo aangekomen, worden er nog wel meer
Laag, flauw en kinderlijk naar mijn mening, geen waardering voor over.quote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Op Twitter zitten mensen die ik kan waarderen ;0
# SST_Monique vandaag een kaarsje branden Mo genomineerd en donderdag naar huis. God help aub. de zuipschuit en viespeuk, douchen moet je 11 minutes ago via web
# @SST_Maik nee en durf niet te gokken ben bang dat ik win 13 minutes ago via web in reply to SST_Maik
# SST_Maik, nee dank je ben bang dat ik een ziekte overhoud. 15 minutes ago via web
Stilte voor de storm sfeertje?quote:
Nou ja dan rollen ze haar terug naar Almerequote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef Freule het volgende:
[..]
ja die 15 kilo das dr hoofd en de rest dan wat is aangekomen
Misssquote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Daar is ie dan, zet voor en raak precies in de roos.
Is gewoon standaard. Als man ben je ff bezig om een vrouw te schaken, maar als het dan zover is ben je koning, eindbaas en puppetmaster! Vrouwen zijn zo fakking makkelijk! Allemaal!quote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef Day het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het gedrag vann flip sinds de 1e kus flink bijgesteld is? Jo is nu voor 80% de aandachtbedelaar in die relatie.
Je hoeft geen punten te geven hoorquote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Laag, flauw en kinderlijk naar mijn mening, geen waardering voor over.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is gewoon standaard. Als man ben je ff bezig om een vrouw te schaken, maar als het dan zover is ben je koning, eindbaas en puppetmaster! Vrouwen zijn zo fakking makkelijk! Allemaal!
Te verwachte reactie. Stel dan ook je vraag niet over Joanna/Philip als je niet de waarheid kunt verdragenquote:
Dan kan ie sharon optillenquote:Op maandag 18 april 2011 14:55 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand op twitter denkt dat Maik 150 kg kan tillen
met die korte armpjes??quote:Op maandag 18 april 2011 14:55 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand op twitter denkt dat Maik 150 kg kan tillen
Mag ik dan ook zo'n klein broekje aan?quote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef Dakotamu het volgende:
ik ga niet gokken, stel dat je per ongeluk wint, moet je met die freakshow op de foto
Ja en je mag mo ook in haar darmkanaal te grazen nemen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zo'n klein broekje aan?
ik zou voor de zekerheid zoveel mogelijk kleren aanhouden bij hem in de buurtquote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zo'n klein broekje aan?
ook moeilijk te missenquote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef suksan het volgende:
sharon kijkt altijd naar haar kont als ze voorbij een spiegel loop.. dus eigenlijk de hele dag door, want er zijn alleen maar spiegels
quote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik zou voor de zekerheid zoveel mogelijk kleren aanhouden bij hem in de buurt
Kunnen ze meteen de vlooien van hem afzuigen, beestje heeft er nogal watquote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef MargrietV het volgende:
Ben benieuwd hoe Segootje op de stofzuiger reageert, dus Joana aan de slag met Henry
ja hij was aardig aan het krabben, viel me op.quote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen de vlooien van hem afzuigen, beestje heeft er nogal wat
quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Reksie1981 het volgende:
# Mystery_normal mercibeaucoupp 200.000 fakking kilo! #sstnl #photoshoot 2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
kan het beestje niet helpen dat die meiden em steeds oppakken, zou jij geen jeuk hebben?quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja hij was aardig aan het krabben, viel me op.
als die meiden me oppakken zeker niet, moet je bij iemand anders zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kan het beestje niet helpen dat die meiden em steeds oppakken, zou jij geen jeuk hebben?
damenquote:Op maandag 18 april 2011 15:05 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Wat voor spel zijn ze aan het doen?
quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Reksie1981 het volgende:
# Mystery_normal mercibeaucoupp 200.000 fakking kilo! #sstnl #photoshoot 2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
die zijn nie goedquote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef Candyfreak het volgende:
http://secretstorynl.hyve(...)ugkeren_in_het_Huis/
Dat mensen Alex terug willen moet je die krabbels eens lezen
quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Dakotamu het volgende:
de enige die ik terug zou willen zien is aafke, rest mag wat mij betreft wegblijven
Mij lijkt Jurien wel leuk, die ken ik amper en zijn geheim is in het huis nog niet geradenquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Dakotamu het volgende:
de enige die ik terug zou willen zien is aafke, rest mag wat mij betreft wegblijven
Guido mag wel 2 dagen terug. Als ie niet weer alleen gaat pitten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Dakotamu het volgende:
als hij dan na die 2 dagen laura meeneemt wil ik er nog over denken..quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Candyfreak het volgende:
Zou echt erg zijn als Alex dadelijk nog terugkeert ook.
Kunnen we weer tegen dat geklef aankijken.
Oh die vragen ga ik dan maar vast opschrijvenquote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef Roguee het volgende:
Hihi zie ik opeens me eigen tweet hier langskomen. Oh ik hoop zo dat ik win! Jullie kunnen dan jullie vragen voor maik naar mij doorsturen
Bij Jo? Die zie ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Day het volgende:
Sharon vindt dat ser te veel slaapt en gaat 'm zo wakker maken. Hij ligt bij jo, kan gezellig worden.
Toen ik klikte dacht ik nee laat maar, me zoon loopt rondquote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef dandi het volgende:
http://www.youjizz.com/vi(...)part-2--2176267.html
sharon eist ser helemaal op he?quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Day het volgende:
Sharon vindt dat ser te veel slaapt en gaat 'm zo wakker maken. Hij ligt bij jo, kan gezellig worden.
Ja aafke zou zeker leuk zijn, maar denk dat zij het niet zou doen heeft haar gewone leven geloof ik al weer gewoon opgenomenquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Dakotamu het volgende:
Die ligt in d'r stamkroeg; witte loungeset.quote:
ze moeten dat beestje gewoon laten slapen, hij heeft rust nodig , dat doen puppy';s nu eenmaal .. veel slapen en hij moet nog wennen aan die bench... maar mijn honden zouden ook gestoord worden als ze snachts veel mensen zien lopen.. het is toch ook onduidelijk voor dat beestjequote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Candyfreak het volgende:
Fleur R&R???
ALEX laura moet blijven!
Alex is kei stoer!
gisteren, 12:33
, Respect!
Alex en stoer
Alex is een fakking ridder en ridders zijn stoer!quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Candyfreak het volgende:
Fleur R&R???
ALEX laura moet blijven!
Alex is kei stoer!
, Respect!
Alex en stoer
hahahaquote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Die ligt in d'r stamkroeg; witte loungeset.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Candyfreak het volgende:
Fleur R&R???
ALEX laura moet blijven!
Alex is kei stoer!
, Respect!
Alex en stoer
oef ik ook, tweede dusquote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef Freule het volgende:
Nou die witte loungeset zou ik wel graag willen hebben.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sofia op haar best is wat mij betreft lekker thuis met haar man en hondjes.
Ja......wel eens foto's gezien van Sofia in actie?quote:
Hun denken hoe actiever hij op de dag is hoe beter hij snachts slaapt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Tja Sharon heeft duidelijk geen sikkepitje verstand van honden, Ik heb het al eerder gezegd, pups hebben snel een verminderde weerstand door oververmoeidheid en kunnen een infectie oplopen. Dan zijn de poppen aan het dansen.
Gelukkig niet. En heb ook wel genoeg van haar gezien ze blijft maar lekker thuis.quote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja......wel eens foto's gezien van Sofia in actie?
Geloof mij, dat blijft op je netvlies staan...
dan krijgen we De Roy van Zuidewijntaferelen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef suksan het volgende:
jo denkt dat dennis bezoekrecht over de hond wil.![]()
ben zo in staat om weer een email te sturen naar endemol.. maar aangezien dat het nog 2 weken duur voor je antwoord krijg.. heb ik me al giga lopen ergeren over hoe ze daar die hond opvoeden in dat huisquote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hun denken hoe actiever hij op de dag is hoe beter hij snachts slaapt.
Pups hebben slaap nodig, ook op de dag. Daar groeien ze van..
Ja vannacht ook al paar keer las ik.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Day het volgende:
Volgens heeft net5 echt problemen met die dennis. Zodra Jo over hem begint krijgen we of sl of streamswitch.
Ging over bulletje, dat dennis bezoekrecht heeft als ze uit elkaar zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat fluistert Jo nu tegen Flip over contract enzo?
Ik denk eerder andersom. Ze heeft hem al voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Day het volgende:
Volgens heeft net5 echt problemen met die dennis. Zodra Jo over hem begint krijgen we of sl of streamswitch.
En terecht, die jongen is behoorlijk zwartgemaakt en ze geven die brief pas na drie weken.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Day het volgende:
Hoe bedoel je andersom?quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Ze heeft hem al voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt.
Nou komen dan nuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef Annelies-G het volgende:
Gehaktballen klaar, sla klaar, aardappels geschild. Laat Karim nu maar komen, heb eventjes tijd
quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef suksan het volgende:
jo denkt dat dennis bezoekrecht over de hond wil.![]()
lol, wou mijn ex ook, bezoekrecht voor de hond..quote:Op maandag 18 april 2011 15:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ging over bulletje, dat dennis bezoekrecht heeft als ze uit elkaar zijn.
en nu niet meer ?quote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gisteren zei Jo nog, dat Flip leuker met honden omgaat als dat Dennis met Bulletje omging
Oh, ik begreep je verkeerd. Je bedoelt dat Dennis baalt van Djoon en haar uitspraken toch? En vandaar die SL's.quote:
uit suikerpot gesnoept? Gulden uit portemonee gejat. Gerookt?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Flip gedaan dat zijn ouders niet weten?
Ze loopt die vent contstant af te zeiken. Wat heeft ze dan 3,5 jaar bij m gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gisteren zei Jo nog, dat Flip leuker met honden omgaat als dat Dennis met Bulletje omging
Nou eerst koken en dan oprottenquote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Ik ga pas weer kijken als Servio eruit is
Vind m best leuk nu.quote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou eerst koken en dan oprotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |