Guido mag wel 2 dagen terug. Als ie niet weer alleen gaat pitten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Dakotamu het volgende:
de enige die ik terug zou willen zien is aafke, rest mag wat mij betreft wegblijven
als hij dan na die 2 dagen laura meeneemt wil ik er nog over denken..quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Candyfreak het volgende:
Zou echt erg zijn als Alex dadelijk nog terugkeert ook.
Kunnen we weer tegen dat geklef aankijken.
Oh die vragen ga ik dan maar vast opschrijvenquote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef Roguee het volgende:
Hihi zie ik opeens me eigen tweet hier langskomen. Oh ik hoop zo dat ik win! Jullie kunnen dan jullie vragen voor maik naar mij doorsturen
Bij Jo? Die zie ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Day het volgende:
Sharon vindt dat ser te veel slaapt en gaat 'm zo wakker maken. Hij ligt bij jo, kan gezellig worden.
Toen ik klikte dacht ik nee laat maar, me zoon loopt rondquote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef dandi het volgende:
http://www.youjizz.com/vi(...)part-2--2176267.html
sharon eist ser helemaal op he?quote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Day het volgende:
Sharon vindt dat ser te veel slaapt en gaat 'm zo wakker maken. Hij ligt bij jo, kan gezellig worden.
Ja aafke zou zeker leuk zijn, maar denk dat zij het niet zou doen heeft haar gewone leven geloof ik al weer gewoon opgenomenquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Dakotamu het volgende:
de enige die ik terug zou willen zien is aafke, rest mag wat mij betreft wegblijven
Die ligt in d'r stamkroeg; witte loungeset.quote:
ze moeten dat beestje gewoon laten slapen, hij heeft rust nodig , dat doen puppy';s nu eenmaal .. veel slapen en hij moet nog wennen aan die bench... maar mijn honden zouden ook gestoord worden als ze snachts veel mensen zien lopen.. het is toch ook onduidelijk voor dat beestjequote:Op maandag 18 april 2011 15:12 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Candyfreak het volgende:
Fleur R&R???
ALEX laura moet blijven!
Alex is kei stoer!
gisteren, 12:33
, Respect!
Alex en stoer
Alex is een fakking ridder en ridders zijn stoer!quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Candyfreak het volgende:
Fleur R&R???
ALEX laura moet blijven!
Alex is kei stoer!
, Respect!
Alex en stoer
hahahaquote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Die ligt in d'r stamkroeg; witte loungeset.
quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Candyfreak het volgende:
Fleur R&R???
ALEX laura moet blijven!
Alex is kei stoer!
, Respect!
Alex en stoer
oef ik ook, tweede dusquote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef Freule het volgende:
Nou die witte loungeset zou ik wel graag willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |