quote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sofia op haar best is wat mij betreft lekker thuis met haar man en hondjes.
Ja......wel eens foto's gezien van Sofia in actie?quote:
Hun denken hoe actiever hij op de dag is hoe beter hij snachts slaapt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Tja Sharon heeft duidelijk geen sikkepitje verstand van honden, Ik heb het al eerder gezegd, pups hebben snel een verminderde weerstand door oververmoeidheid en kunnen een infectie oplopen. Dan zijn de poppen aan het dansen.
Gelukkig niet. En heb ook wel genoeg van haar gezien ze blijft maar lekker thuis.quote:Op maandag 18 april 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja......wel eens foto's gezien van Sofia in actie?
Geloof mij, dat blijft op je netvlies staan...
dan krijgen we De Roy van Zuidewijntaferelen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef suksan het volgende:
jo denkt dat dennis bezoekrecht over de hond wil.![]()
ben zo in staat om weer een email te sturen naar endemol.. maar aangezien dat het nog 2 weken duur voor je antwoord krijg.. heb ik me al giga lopen ergeren over hoe ze daar die hond opvoeden in dat huisquote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hun denken hoe actiever hij op de dag is hoe beter hij snachts slaapt.
Pups hebben slaap nodig, ook op de dag. Daar groeien ze van..
Ja vannacht ook al paar keer las ik.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Day het volgende:
Volgens heeft net5 echt problemen met die dennis. Zodra Jo over hem begint krijgen we of sl of streamswitch.
Ging over bulletje, dat dennis bezoekrecht heeft als ze uit elkaar zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat fluistert Jo nu tegen Flip over contract enzo?
Ik denk eerder andersom. Ze heeft hem al voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Day het volgende:
Volgens heeft net5 echt problemen met die dennis. Zodra Jo over hem begint krijgen we of sl of streamswitch.
En terecht, die jongen is behoorlijk zwartgemaakt en ze geven die brief pas na drie weken.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef Day het volgende:
Hoe bedoel je andersom?quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Ze heeft hem al voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt.
Nou komen dan nuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef Annelies-G het volgende:
Gehaktballen klaar, sla klaar, aardappels geschild. Laat Karim nu maar komen, heb eventjes tijd
quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef suksan het volgende:
jo denkt dat dennis bezoekrecht over de hond wil.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |