Nee, loopt nu redelijkquote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef danilel het volgende:
anderen ook weer last van verdwijn truc van streams?
Ja ik begin FOK weer helemaal te herontdekken, valt me alles mee en jullie helemaal natuurlijkquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef danilel het volgende:
anderen ook weer last van verdwijn truc van streams?
vervenquote:Op maandag 18 april 2011 14:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd waarom ze daar zitten.. hoop op iets leuks
Ik ga nog even verven.. kom straks wel weer om een hoekje kijken
ook niet hun dingquote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef MargrietV het volgende:
Karim is iets aan het voorbereiden, weer een zangwedstrijd of zo.... al die zangdingen, zijn niet mijn ding.
kom maar opquote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb nog wel zo'n groot hobbelpaard voor buiten die een verfje mag hebben.
Als je zin hebt?![]()
staat laura bij jou buiten???quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb nog wel zo'n groot hobbelpaard voor buiten die een verfje mag hebben.
Als je zin hebt?![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niks, ben ik verslaafd aan, verf zowat álles hier in huis als het effe kan
Ohh.. okequote:
mijn huis kan wel een verfje gebruiken \o/quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niks, ben ik verslaafd aan, verf zowat álles hier in huis als het effe kan
ik heb alleen rood, roze , paars, blauw , geel en oranjequote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mijn huis kan wel een verfje gebruiken \o/
ja maar zij spreekt het ook uit alsof ze zegt wat mot je joh!quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind wablief zo irritant klinken, onsympatiek ook
neuh, vink nie, beter dan" heeeeeee?"quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar zij spreekt het ook uit alsof ze zegt wat mot je joh!
lamaarkommuhquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wachten ze op karim? Net als wij?
Wij praten hier ook als je iets niet verstaat met watblief,voor ons (limburg) is dat normaal,wat ik erger vind als iemand zegt....... hequote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
ik vind 'kroelen' een vreselijk woord, klinkt als iets wat je met een kat doet ofzo, weet niet waarom, en backstekken... superdomquote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ook leuk als hij zo doodleuk op de bank zit ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wachten ze op karim? Net als wij?
en es se mich versteijs dan kal ich plat tege dichquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Wij praten hier ook als je iets niet verstaat met watblief,voor ons (limburg) is dat normaal,wat ik erger vind als iemand zegt....... he
ja is ook niet netjes en ik weet dat wablieft in het zuiden wordt gezegd. Maar woorden zijn muziek he? en dat kunnen Limburgers als geen ander, behalve Moniquequote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Wij praten hier ook als je iets niet verstaat met watblief,voor ons (limburg) is dat normaal,wat ik erger vind als iemand zegt....... he
quote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook leuk als hij zo doodleuk op de bank zit ofzo.
Of bommetjes in het zwembad aan het maken is...
Of een tosti aan het maken is...
Nou ja als ie er maar is..
en als je mij verstaat....verder kom ik niet.quote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef danilel het volgende:
[..]
en es se mich versteijs dan kal ich plat tege dich
(we hebben dezelfde opvatting!)
ze gebruikt een andere toonladderquote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja is ook niet netjes en ik weet dat wablieft in het zuiden wordt gezegd. Maar woorden zijn muziek he? en dat kunnen Limburgers als geen ander, behalve Monique
ich versteijs dichquote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef danilel het volgende:
[..]
en es se mich versteijs dan kal ich plat tege dich
(we hebben dezelfde opvatting!)
ligt eraan hoe ze haar in de daily neerzettenquote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef Candyfreak het volgende:
Zal Monique wel stemmen krijgen als ze genomineerd is behalve haar familie dan
Ik ben ook een Limburgerquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Freule het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |