Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar
Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
En ook die zijn niet betrouwbaar genoeg, denk Puttense moordzaak.quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.
Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ziet er regelmatig uit als een zwerver, dus ik vraag me af waarom
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.
Gefaald.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb je gedaan dat die niet gekoppeld is
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar
Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn.
Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijnquote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.
Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
Ohw dat kan hoor, maar het is wel uit de meeste onderzoeken wel de mannen waar veel mannen een voorbeeld aanstellen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.
Ik ben er op tegen, maar het is lastig. Aan de andere kant, iemand die iets verschrikkelijks gedaan heeft mag wat mij betreft de rest van zijn leven rotten in een cel ipv er makkelijk vanaf komen met een spuitje.
Ja, de uitvoering kost zoals die daar gaat teveel geld omdat er zolang gewacht moet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.
Dus ik weet niet of de doodstraf zoveel goedkoper is, vooral omdat de processen nog doorlopen als diegene al veroordeeld is, net zo lang tot diegene uiteindelijk dood is, zeg maar.
Het is prima als mannen bij voorbaat al zeggen dat het een no-go is. Dat kind is er nu eenmaal, scheelt aardig wat energie en tranen als je er niet aan begint, wetende dat het daarop stuk zal lopen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijn
Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Balequote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.
Brad Pitt en al die andere blondharigen zijn gewoon niet mijn ding.
Kind zie ik niet snel als breekpunt, heb een keer een relatie gehad van 2 jaar met iemand die een kind had uit een vorige relatie. Ging prima, het is maar net hoe je tegenover kinderen staat.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.
Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
Christian Bale ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Bale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |