Uhu, een breezer is voldoendequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als hij dat nou vasthoudt tot we het echt gaan doen
Ik zouja zeggen!quote:
goed nieuwsquote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn pappie mag vanmiddag naar huis
Breezerquote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, een breezer is voldoende
[..]![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zouja zeggen!
dan krijg je misschien ST als bonus erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pheno ik hou van jequote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
Beta is aan bij Gears of War 3Ik heb een key, alleen geen xbox
ik hield me nog inquote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als hij dat nou vasthoudt tot we het echt gaan doen
quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat hij zich nog best inhoudt![]()
?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno ik hou van jeWist je dat al??
Slijm slijm slijm![]()
![]()
![]()
Ach, als jullie straks toch samenwonenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
quote:Fans in Nederland kunnen voor drie weken toegang krijgen tot de Gears of War 3 Multiplayer Bèta door middel van een aankoop van een Xbox LIVE product via een deelnemende online retailer. Consumenten die in het bezit zijn van de game Bulletstorm: Epic Edition krijgen eerdere toegang door de Bulletstorm disc vanaf 18 april.
Zal morgen bij MS eens vragen of ze wat over hebben. Deze code is voor een reviewerquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik heb me rot getwitterd van het weekend om een code te bemachtigen
koop 3 maandne xbox live dan krijg je hem erbijquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik heb me rot getwitterd van het weekend om een code te bemachtigen
ja weet ik, ik heb 80 beta codesquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Toekito het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mij collega's mij een beetje gemist hebben van het weekend
Ja ik heb punten gekocht bij bol.com, en als het goed is krijg ik die 25-04 opgestuurdquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop 3 maandne xbox live dan krijg je hem erbij
Dan kun je nu c_a helemaal inpakken!quote:
Dubbele pret voor jou dan!quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, als jullie straks toch samenwonen
bel je vanavond nog ff? zit er tot 22:00quote:
Ow dat zou lief zijnquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal morgen bij MS eens vragen of ze wat over hebben. Deze code is voor een reviewer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |