Ik weet niet welke vrouwen ze ondervraagd hebben, maar gek zijn zequote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. voor vrouwen is seks niet belangrijk...
tenzij het op reis via de sms en de computer gaat blijkbaar
soms welquote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
Een aan de juiste vrouwspersoon gericht "hoi, neuken?" posten in een SC is voldoende![]()
...
Tja, vrouwen hebben het makkelijker met al die overgeilde kerels!quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gek genoeg kostte mij dat nooit echt moeite.
Nja, in bed uiteraard wel, maar daarvoor niet
Nee, maar volgens mij (en corrigeer me maar als mijn wereldbeeld onjuist isquote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. voor vrouwen is seks niet belangrijk...
tenzij het via de sms en de computer gaat blijkbaar
Mijn versie was korter, maar we zijn dezelfde mening toegedaanquote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij (en corrigeer me maar als mijn wereldbeeld onjuist is) zijn het vooral mannen die moeite (moeten) doen om een vrouw te versieren en hebben het vrouwen het op dat gebied wat makkelijker, omdat zij meestal versierd worden
.
Ik heb nou al een aantal keer 'Hoi, daten?' gebruikt, maar zonder succes... :p.quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
Een aan de juiste vrouwspersoon gericht "hoi, neuken?" posten in een SC is voldoende![]()
...
Nou ja, als ik vrijgezel zou zijn...dan zou ik zelf ook wel op jacht gaan als ik zin had in seks hoorquote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij (en corrigeer me maar als mijn wereldbeeld onjuist is) zijn het vooral mannen die moeite (moeten) doen om een vrouw te versieren en hebben het vrouwen het op dat gebied wat makkelijker, omdat zij meestal versierd worden
.
is goedquote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nou al een aantal keer 'Hoi, daten?' gebruikt, maar zonder succes... :p.
Versierd worden is o den duur ook geen reet aanquote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Genoeg succes hoorquote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
verkeerde werkwoord dusquote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik vrijgezel zou zijn...dan zou ik zelf ook wel op jacht gaan als ik zin had in seks hoor
beterquote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn pappie mag vanmiddag naar huis
quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hij blijft ook slapenquote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je wat wilt komen drinken, ben je altijd welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wat fijnquote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Jupquote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik vrijgezel zou zijn...dan zou ik zelf ook wel op jacht gaan als ik zin had in seks hoor
Ik moet nodig pijl en boog kopen, kan ik ook eens gaan jagenquote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |