Goedemorgen Fraariquote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef pgrferrari het volgende:
Bwoah, heel geen zin in vandaag![]()
Moggeh iedereen
Moggeh Marijkequote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Fraari
Heb je m'n bento gezien?![]()
Ik ben echt vet trots
En ga je zondag nog mee?
Met mij goedquote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nu gewone sushirijst genomenMaar wil het een keer met andere rijstsoorten proberen
[..]
Lucky bastard![]()
[..]
Weet niet, ik ben altijd al van de rare dingen geweestRijst is lichtverteerbaar, en ik vind het erg lekker
[..]
hoe is het meisje?
[..]
Nee, dat past denk ik niet... Het is ongeveer 450/500 ml in totaalIk wil nu eigenlijk alleen nog maar meer bakjes
![]()
Het is verslavend
Mijn auto toch niet? Mijn hoofd moet naar de garagequote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel handig natuurlijkDan moet je denk ik of alleen of de auto naar Hoogeveen naar mijn garage laten slepen
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moggeh Marijke
Bento? die prikkers?
Ik kom zondag niet, zware week voor de boeg en dan zondag nog naar Slagharen trek ik niet
Moet vandaag morgen en donderdag bij Jumbo werken en zaterdag ga ik naar de Rai.
Ja, potver, je moet ze ook alles voorkauwen hequote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat komt omdat je tafel dan volstaat met vieze bordenJe moet ze wel op ruimen.
Ik heb nu een sim en die is para met schoonmaken, heel de dag een schoon huis! Ik wil ook zo'n sim
Fijnquote:
Owquote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn auto toch niet? Mijn hoofd moet naar de garage.
Toko, wie immer. Al moet ik even zoeken hoe de zakjes er uit zien. Wat ik ook ooit heb gedaan is gekleurde rijst:quote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah okDan weet ik dat ook weer
He, waar kun je die kruiden halen dan?
Ik MOET dat
Ik heb nu gekleurde sesamzaadjes dus gebruikt, ze ruiken heerlijk
Ben benieuwd
Woahquote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel zonder prikkertjes maar met kipflesje
Jammer...Maar ik snap
Ik gisteren nog op de xbox 360.... kutspel, ik wil dat ze gaan trouwen, maar ze doen het maar nietquote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, potver, je moet ze ook alles voorkauwen he.
Ik heb het overigens ook al anderhalf jaar niet meer gespeeld of zo.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gisteren nog op de xbox 360.... kutspel, ik wil dat ze gaan trouwen, maar ze doen het maar niet
In de kelder opsluiten en 10.000x dat nummer van Rihanna laten aanhoren!quote:Op maandag 18 april 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gisteren nog op de xbox 360.... kutspel, ik wil dat ze gaan trouwen, maar ze doen het maar niet
Ja, daarom stelde ik dat al voorquote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwHahaha, mijn hoofd moet dan ook, zullen we samen?
quote:Op maandag 18 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de kelder opsluiten en 10.000x dat nummer van Rihanna laten aanhoren!
Cool!quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toko, wie immer. Al moet ik even zoeken hoe de zakjes er uit zien. Wat ik ook ooit heb gedaan is gekleurde rijst:
[ afbeelding ]
of heel dun omelet ipv nori:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 09:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woah![]()
![]()
Heb je die zo snel binnen gekregen uit Japan?
Ohquote:
Pheno, heb je ze nog onder hun kont geschopt?quote:Op maandag 18 april 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, prijsvraag klaarzetten. Bijna vergeten
Bij mij gaat het ook nog niet zo snel allemaal hoorquote:Op maandag 18 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!Ik wil dat echt
Dat is echt tof
[..]
JaDie prikkers en flesjes 5 dagen, die doos en de eiervormpjes 9 dagen ofzo. Echt vet snel
[..]
Oh![]()
![]()
* pgrferrari gaat ook eens kijken naar dat Bento gedoequote:Op maandag 18 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!Ik wil dat echt
Dat is echt tof
[..]
JaDie prikkers en flesjes 5 dagen, die doos en de eiervormpjes 9 dagen ofzo. Echt vet snel
[..]
Oh![]()
![]()
Al lang. Ik heb ze vanochtend gevraagd te verdicten in ieder geval, zodat het duidelijk is. In het weekend heeft volgens mij iedereen gekeken naar alle inzendingen. Voor de rest bemoei ik me er weinig meequote:Op maandag 18 april 2011 09:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno, heb je ze nog onder hun kont geschopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |