goedesmorgensquote:
Nee, daar heb ik geen last van. Maar je moet ook geen witte toverrijst nemenquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rijst is niet echt een vuller
uur later weer honger haha
Ja?quote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leeeeukkkkk!!![]()
Ziet er echt gaaf uit!
Ik verheug me nu al op de lunchquote:
okquote:Op maandag 18 april 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen last van. Maar je moet ook geen witte toverrijst nemen
Echt he!quote:Op maandag 18 april 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik vind em ook best geslaagd voor een eerste
![]()
En hai!
[..]
Ik verheug me nu al op de lunch![]()
Oh ja, dat is wel handig natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk.
Zit nog half slapend achter de pc nu.
Misschieniets, bij mij passen twee liggende onigiri in een bakje, uit de foto kan ik opmaken dat dat bij jou niet het geval isquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is kutMaar wel fijn dat het nu meevalt
[..]
Zijn jouw bakjes niet wat groter?Ik vond het formaat een beetje tegenvallen
Maar is wel goed, want dan moet je je wel beperken
En dan kunnen je ogen ook niet groter dan je maag zijn
[..]
Wat is er met rijst dan tegenwoordig? Ik eet al jaren bijna geen aardappel meer, ik vind die dingen erg saai en niet echt wereldschokkend lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
maar koude rijst .... ??? nee dank je wel
wat is dat eigenlijk tegenwoordig met rijst enzo ?
Heb je mooi tijd voor je huiswerk!quote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben dalijk echt veelste vroeg op school
Ik heb nu gewone sushirijst genomenquote:Op maandag 18 april 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen last van. Maar je moet ook geen witte toverrijst nemen
Lucky bastardquote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef Toekito het volgende:
Stond gewoon een pan op het gasfornuis. Dus hup bord vullen en in de magnetron
Weet niet, ik ben altijd al van de rare dingen geweestquote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
maar koude rijst .... ??? nee dank je wel
wat is dat eigenlijk tegenwoordig met rijst enzo ?
hoe is het meisje?quote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he!![]()
Zeker goed gelukt voor de eerste keer
En hoi ja!![]()
Nee, dat past denk ik niet... Het is ongeveer 450/500 ml in totaalquote:Op maandag 18 april 2011 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschieniets, bij mij passen twee liggende onigiri in een bakje, uit de foto kan ik opmaken dat dat bij jou niet het geval isAltijd even passen en meten, dat wel.
Dat voor vandaag heb ik al afquote:
De enige plakrijst die je kunt proberen is risotto, de rest is niet te doen. En risotto is zeker lekker, maar het wordt een papje als je gaat rollenquote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nu gewone sushirijst genomenMaar wil het een keer met andere rijstsoorten proberen
dat komt omdat je tafel dan volstaat met vieze bordenquote:Op maandag 18 april 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zetten ze dat ding op de grond neer.
Ja he? Heb ook al havermoutpap op en een appelquote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
MarijkeGezond bezig
Ik ga poetsen en ruimen hiero... zwijnenstal
Ah okquote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige plakrijst die je kunt proberen is risotto, de rest is niet te doen. En risotto is zeker lekker, maar het wordt een papje als je gaat rollenDe sushirijst kruiden kan natuurlijk altijd
Daar hebben ze ook allerlei kleurtjes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |