quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
nou ik niet, volkomen terechtquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef hexje het volgende:
Ik stoor mij aan het belachelijk maken van de politie.
Politie volgt ook alleen de regels, niet hun schuld.quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou ik niet, volkomen terecht
Nou ja, die agenten daar kunnen hem ook niet zomaar oppakken he? Al zouden ze dat willen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou ik niet, volkomen terecht
dan moeten ze deze maas in de wet zsm aanpakkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Politie volgt ook alleen de regels, niet hun schuld.
Dat wel ja.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan moeten ze deze maas in de wet zsm aanpakken
Dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan moeten ze deze maas in de wet zsm aanpakken
goed punt..!quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
En die moordaanslag met die hamer in Nederland dan, is ie daar niet op te pakken?
volgens mij doet parkeerbeheer dat in Amsterdamquote:
dat soort beelden zijn helaas niks waard, zie ook joran vd slootcquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die heeft ie tenslotte ook bekend op die beelden.
enige die reageerde?quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom is hij uitgenodigd van alle mensen?
De enige die wilde waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef TigerXtrm het volgende:
De rest durft niet te komenquote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Die vent zat zelf in de drugshandel, dus die heeft waarschijnlijk geen aangifte gedaan. En als er geen aangifte wordt gedaan, heeft er officieel geen strafbaar feit plaatsgevonden.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
En die moordaanslag met die hamer in Nederland dan, is ie daar niet op te pakken?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Tevens, waarom heeft Nederland geen uitleveringsverdrag met een land dat vroeger bij ons hoorde?
Dan kunnen ze hem dus wel uitleverenquote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat uitleveringsverdrag. is er dus WEL, zegt Pechtold
Moet zeggen dat het lastig is om een brave burger te blijven als ik dit soort shit ziequote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die criminelen lachen zich dood om hoe dat hier gaat.
ik pop hierbuiten zo ook maar iemand, gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 17 april 2011 22:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het lastig is om een brave burger te blijven als ik dit soort shit zie
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 17 april 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik pop hierbuiten zo ook maar iemand, gewoon, omdat het kan.
Moet je wel iemand vinden die je een pistool wil geven, maar je kan natuurlijk altijd nog een hamer proberen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik pop hierbuiten zo ook maar iemand, gewoon, omdat het kan.
Hij moet wel, hij zat een onschuldig persoon te beschuldigen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel sportief om de fout toe te geven
Peter op twitterquote:Ik verwacht dat Ajax alsnog wint. Als NEC zulke kansen niet verzilvert, is dat meestal de praktijk... about 5 hours ago via Twitter for iPhone
Stom wijf. Ik zou der es flink uitwonen en van het balkon gooien. Politie boeit het toch nietquote:
kun je dr beter ff meenemen op vakantie naar surinamequote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Stom wijf. Ik zou der es flink uitwonen en van het balkon gooien. Politie boeit het toch niet
Tja, zo zal het wel weer gaan...quote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mij benieuwen of de kwaliteitspartij van mijnheer Pechtold vierkant achter een uitlevering gaat staan naar een land waar een veroordeelde cokedealer de scepter zwaait. Ja inderdaad, die man die nog wat uit te leggen heeft over een klusje op 8 december 1982. Ik denk dat die uitlevering er helaas niet komt maar alle opportunisten hebben mooi weer even 'boe' kunnen roepen en schande kunnen spreken. Overmorgen is iedereen het weer vergeten. Niks te zien mensen; doorlopen.
Mocht je er niet op vanmorgen?quote:
Dat weten we nog niet!quote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef tralalala het volgende:
Waar gaat Peter volgende week over?
Ik heb het gisteravond niet vol gehouden.
misdaadquote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef tralalala het volgende:
Waar gaat Peter volgende week over?
Ik heb het gisteravond niet vol gehouden.
No shit Sherlock.quote:
Gehacked of ben je ergens vergeten uit te loggen?quote:Op maandag 18 april 2011 14:54 schreef Stephan1237 het volgende:
#*$$ . ben gehackt...
alle berichten van gisteren 12:00 t/m nu zijn niet van mij .
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fokquote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gehacked of ben je ergens vergeten uit te loggen?en het is "tot nu" anders is deze post ook niet van jou
quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
OMGquote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vakdocent? huh hoe weet jij dat nu weer?quote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef Maraca het volgende:
Hoezo ben jij nu ineens vakdocent Stephan?hoe wie wat en waar?
quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef tralalala het volgende:
[..]Dat is een nieuwe functie van Fok!
Alle reeksen waar je aan deelneemt worden toegevoegd aan je MyAt
in opleiding!!21quote:Op maandag 18 april 2011 15:40 schreef Maraca het volgende:
Na jaren UiN heb ik wel iets geleerd van Alberto
En ik denk niet dat "vakdocent" de juiste benaming iseerder administratief medewerker of desnoods administrateur (maar dan moet je nog doorleren)
ik ben namelijk zelf vakdocent. Ik sta voor de klas
Haha lolquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef tralalala het volgende:
[..]Dat is een nieuwe functie van Fok!
Alle reeksen waar je aan deelneemt worden toegevoegd aan je MyAt
Zou Powned weer bij hem langsgaan?quote:
Dat ze nog niet bij Alberto zijn geweestquote:
Baas Alberto zal Rutger vernederen!quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat ze nog niet bij Alberto zijn geweest
Ik hoop hetquote:
En Antwannete dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Doler12 het volgende:
Jammer van die vrouw dat ze de bazen lijst niet gehaald heeft.
Sbs bazenlijst!
Peter
Alberto
Rob
Andre
Koooooooos
John
Peter confronteert wel beter.quote:
Maar Alberto is veel leukerquote:
Da's waar.quote:
Peter de patser!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's waar.Maar ik heb me wel doodgelachen om Peter z'n droge humor, maar dat gepats in de sportschool had niet gehoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou dom zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef tralalala het volgende:
SBS6 is door Talpa overgenomen, doei Noordkaap, welkom John
Ja, maar dan werkt Alberto voor Fok!, zijn we collega's en ontmoeten wij elkaar op een Fok! Crew meet en dan worden we verliefd en gaan we trouwen en maken we kleine Alberto's die ook journalistiek gaan studeren en mini-confrontaties doen als hun broertje een koekje heeft gepakt zonder het ons te vragenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
24/7 Beelden uit de Gouden Kooi/De Bus/ Big Brother/ Secret Story.
Nee dank je wel
Dan krijgen we Rob Geusquote:
En dan ook klagen over het eten, dan krijg je ze allebei.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Maraca het volgende:
Als we Alberto willen moeten we naar Spanje gaanin een hotel
Dis foed is two koeldquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan ook klagen over het eten, dan krijg je ze allebei.
Een hoogtepunt in de historie van Red mijn vakantie.
Haha goed idee!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan ook klagen over het eten, dan krijg je ze allebei.
Een hoogtepunt in de historie van Red mijn vakantie.
Red mijn wegmisbruikers?quote:
Ik vind dat ook, even veranderenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef Maraca het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jouw uitspraken in de OP moeten
durrrrrr ik kan naar de kinderclubquote:Op woensdag 20 april 2011 11:33 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een druktemakertje hoor.
Alberto die het CJIB gaat confronteren met absurd hoge boetebedragen en zielige families in de bijstand die hun boete voor 30 kilometer te hard niet kunnen betalenquote:
En dan tweeten dat we Natalee hebben gespotquote:
Geniet ervan. Het is de laatste afleveringquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef WcPot het volgende:
Word er nog je leven op de rit gekeken door iemand of ben ik de enige
Helllooooow oud nieuwsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HALLOOOO ANYONE
SBS is opgekocht, alles gaat veranderen
waarom is het dan vandaag pas op DWDD, wou je zeggen dat dat geen ACTUALITEITENprogramma is?quote:
Nee, vandaag is het officieel.. maar daarvoor was het eigenlijk al bekend dat dit zou gebeuren. Toen heb ik nog geopperd dat wij ook mee zouden bieden, maar verder dan 15 euro kwamen we nietquote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom is het dan vandaag pas op DWDD, wou je zeggen dat dat geen ACTUALITEITENprogramma is?
dat was oud nieuws, het nu echt gebeurt en das nieuw enzzquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, vandaag is het officieel.. maar daarvoor was het eigenlijk al bekend dat dit zou gebeuren. Toen heb ik nog geopperd dat wij ook mee zouden bieden, maar verder dan 15 euro kwamen we niet
nee, is dat de bedoeling danquote:
whehequote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar het is geen spannend nieuw nieuwsen Matthijs had een weddenschap afgesloten over ADO
Dat moet je niet persoonlijk opvattenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn vader was een keer in zijn show over zijn boek, die kutmatthijs liet hem 2 zinnen zeggen
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat moet je niet persoonlijk opvattenPeter R de Vries mocht helemaal niks zeggen over zijn boek
alleen op het einde werd nog even snel verteld dat hij een boek had
Maar welk boek heeft je vader geschreven?
Je journalistieke ambitie heb je dus niet van een vreemdequote:Op woensdag 20 april 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hele aflevering ging over chet baker, maar danny de munk was d'r en candy dulver en die kregen meer aandacht terwijl ze niks weten over hem en mijn vader heeft zijn biografie geschreven en mag 2 zinnen zeggenLAME
Dit keer was ik het dus echt totaal vergetenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef WcPot het volgende:
Word er nog je leven op de rit gekeken door iemand of ben ik de enige
nee mijn vader schrijft ook voor de krant, mijn opa schreef voor de volkskrant en mijn zus doet een master journalistiek op het momentquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je journalistieke ambitie heb je dus niet van een vreemde
mijn opa is ondertussen met pensioenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef Maraca het volgende:
Misschien moeten jullie een familiebedrijf starten
Mooi, kan die de administratie doenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn opa is ondertussen met pensioen
Maar.. met wie gaat Alberto dan RmV presenteren? wacht.. misschien komt er dan wel een vacature..quote:Op donderdag 21 april 2011 15:24 schreef Doler12 het volgende:
De smaakpolitie maar misschien zal Rob wel ontslagen worden!
Zag het op het nieuws... faalquote:
Donaldquote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
OW HAI
ik ben eindelijk terug
eindelijk na 7 weken weer TVquote:
quote:
Ik heb ook keihard elke zondag koos geschreeuwd rond 2100. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het chatten was anders zonder jou.
Ik ook! Wat zitten we weer op 1 lijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik heb ook keihard elke zondag koos geschreeuwd rond 2100. Gewoon, omdat het kan.
wij altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef missU het volgende:
[..]
Ik ook! Wat zitten we weer op 1 lijn
Geniale afleveringquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
Zal het kind van barbie van Tony zijn?
Het zijn herhalingenquote:
En dat zeg je niet even van te vorenquote:
http://soundcloud.com/upgrayedd/rebecca-black-friday-extendedquote:
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dat zeg je niet even van te vorenNu zat ik met veel verwachtingen te kijken en toen had ik zoiets van.. maar.. dit ken ik al
Geen tvquote:Op zondag 24 april 2011 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vanavond zeker weer fucking rustig!!
nog steeds nietquote:
Wel grappig. 't valt ook niet mee altijd, die teksten.quote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef missU het volgende:
Piet bloopers... Zo is ie al helemaal een dronken boer
Dat krijg je als je Fries boven Nederlands kiestquote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel grappig. 't valt ook niet mee altijd, die teksten.
Hoe meer bier hoe lastiger het wordtquote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel grappig. 't valt ook niet mee altijd, die teksten.
born ready!quote:
Jawel, ik weet nog niet of ik Peter R ga kijken, volgens mij komt er een nogal saai onderwerp.quote:
Leuk.. nu denk ik steeds dat je irritatie bentquote:
ik verander me al!quote:Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leuk.. nu denk ik steeds dat je irritatie bent
die had wel een blok hout in der oogquote:
quote:Uitzending zondag 24 april: Wie vermoordde Geertje Vliegenthart uit Rotterdam?
Politie heropent onderzoek met uniek DNA-spoor van een boom
Hoe kan een 78-jarige vrouw, die bijna aan haar rolstoel was gekluisterd, uit haar woning verdwijnen zonder een spoor achter te laten? In samenwerking met de politie Rotterdam-Rijnmond probeert Peter de al bijna tien jaar durende verdwijning van Geertje Vliegenthart-Roest uit Rotterdam op te lossen. De recherche is er van overtuigd dat de bejaarde vrouw is vermoord en ergens in de omgeving van Rotterdam is begraven.
Zaak blijft knagen
Hoofdverdachte in de zaak is de oudste zoon van de vermiste vrouw, die bij haar inwoonde. Hij is twee keer voor de zaak gearresteerd, maar moest ook twee keer weer op vrije voeten worden gesteld.
De verdwijning van Geertje Vliegenthart is een voorbeeld van een onopgeloste moordzaak die bij de betrokken rechercheurs de afgelopen jaren is blijven knagen. Om die reden heeft men het dossier onlangs weer uit de kast gehaald in een ultieme poging de zaak alsnog op te lossen. Voornaamste doel is het lichaam te vinden van Geertje en dat te herenigen met haar inmiddels ook overleden echtgenoot Piet Vliegenthart.
Uniek DNA-spoor
In de uitzending komt naar voren dat de politie beschikt over een bijzonder DNA-spoor dat vrijwel nooit in moordzaken wordt gehanteerd: dat van een boomblad, een Iep. Het blad is na de verdwijning in de rolstoel van Geertje Vliegenthart gevonden, die in een berging was opgeslagen. De politie gaat er vanuit dat als de boom wordt gevonden waarvan het blad afkomstig is, men dicht bij het stoffelijk overschot van de vermiste vrouw is beland. Het boomblad-onderzoek is tamelijk uniek.
Peter: Dit is een buitengewoon intrigerende zaak, die je voorstellingsvermogen tart. Hoe kan een oude vrouw die zelf bij wijze van spreken geen tien stappen meer kon zetten, toch spoorloos verdwijnen? Ik kan me de frustratie van de rechercheurs heel goed voorstellen, daarom zijn wij er nu, na tien jaar, ook ingedoken.
Peter R. de Vries, misdaadverslaggever, zondag 24 april om 21.30 uur op SBS 6
Dat gaat bij mij zo automatisch dat ik het nooit vergeet eigenlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 20:31 schreef donald_dick het volgende:
ach, hoe vaak ik mijn lampen niet ben vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |