Schandalig inderdaad, zelfs met de huidige belastingschijven emigreren wij als gezin overal heen, met 72% zou het al helemaal bar en boos zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
Ik weet nog wel dat ze toen ze terugkwamen 72% moesten betalen aan IB. Dat was het moment waarop met name mijn vader het vertrouwen in de overheid verloor.
Tegenwoordig vergelijkt hij ze met de maffia maar dan nog slechter; daar betaalde je en kreeg bescherming. hier betaal je ook verplicht maar ben je nog steeds vogelvrij. Helemaal ongelijk kan ik hem niet geven.
Oke, 72 procent is ook wel erg gortig.quote:
Er is een KoosVogel geboren?quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef eriksd het volgende:
Ha Koos, ik zie dat je een nieuw familielid in Artis hebt?
Een vale gier. Past zowel bij je naam als bij je karakter en politieke overtuiging.quote:
Heb ooit eens een artikel geschreven over vale gieren. Wacht eens effe: vind je mijn karakter op dat van een gier lijken. Wtf?quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een vale gier. Past zowel bij je naam als bij je karakter en politieke overtuiging.
http://www.parool.nl/paro(...)boren-in-Artis.dhtml
Van wie?quote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb juist vernomen dat Koos aantrekkelijk was.
Makkelijk praten voor iemand die geen cent verdient.quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
100% belasting. Dan deel je maximaal.
Je bent toch linksquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ooit eens een artikel geschreven over vale gieren. Wacht eens effe: vind je mijn karakter op dat van een gier lijken. Wtf?
Ons aller vriend php.quote:
Dan hebben ze het mooiste hier gemist.quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij woonden mijn ouders geeneens in NL in de jaren 70
Och uiteraard. Er is trouwens wel een raadslid in de gemeente waar ik altijd verslag van doe die op die gieren uit Jungle Book lijkt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent toch links
Geintje, moet kunnen zeg.
Leefde jij uberhaupt in de jaren 70?quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan hebben ze het mooiste hier gemist.
Hij weet niet eens hoe ik eruit zie.quote:
Schijnbaar wel.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij weet niet eens hoe ik eruit zie.
Kennelijk wel, hij zei t gisteren.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij weet niet eens hoe ik eruit zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |