Ja gaat goedquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
Gaat goed hooren met jou dan lieve oma ?
je durft te openenquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
Maakt de TT iets goed van mijn stomme actie?![]()
Sowieso tochquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
Maakt de TT iets goed van mijn stomme actie?![]()
Zal ik het wegspoelen met hertog jan?quote:
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit is toch 72? Is zeker gewijzigd alles?
ja iddquote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef mc-Piel het volgende:
Ook hou ik van nathan, want hij maakt tantoe spange UI's.. jwz!
Met roze stipjes?quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb gele nagels, is dat niet paasachtig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Huh?quote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zijn ze verkleurd door den nagellak?
Goed heurrrquote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Ik zal er op lettenquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al;s je felle nagellak opdoet zonder basecoat worden je nagels soms geel![]()
Oh zoquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
al;s je felle nagellak opdoet zonder basecoat worden je nagels soms geel![]()
Ja Jan, dat zou ik maar doenquote:
Ik heb autocorrect uitgezet, werd er helemaal gek van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
grote nagelsquote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef dralion13 het volgende:
Ik ken iemand die altijd hele teksten op dr nagels schrijft
ze heeft er zelfs wel eens een spiekbriefje van gemaakt
als het goed ik typ ik net zo snel als op computerquote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb autocorrect uitgezet, werd er helemaal gek van.
heel fijn kwastje, en meerdere nagels gebruiken voor een spiekbriefjequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
Dat is ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
heel fijn kwastje, en meerdere nagels gebruiken voor een spiekbriefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef K-Cash het volgende:
[..]Ieuwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehehequote:Ik denk steeds dat jij Jan bentquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef killerbee911 het volgende:
hoofdpijn gaat gelukkig langzaam weg![]()
ik -man- heb vorige week een vriendin nagellaktips gegevenquote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef dralion13 het volgende:
Ik ken iemand die altijd hele teksten op dr nagels schrijft
ze heeft er zelfs wel eens een spiekbriefje van gemaakt
Hier ook, gewoon pillen slikken en water drinkenquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef killerbee911 het volgende:
hoofdpijn gaat gelukkig langzaam weg
Jij bent sowieso een rare man met je 47 paar schoenen ja?!quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef n8n het volgende:
[..]
ik -man- heb vorige week een vriendin nagellaktips gegeven![]()
ibuprofen ftwquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef killerbee911 het volgende:
hoofdpijn gaat gelukkig langzaam weg
Nah doe niet aan pillen wel waterquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier ook, gewoon pillen slikken en water drinken
Wat?!quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef n8n het volgende:
[..]
dat hoor k vakerquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een rare man met je 47 paar schoenen ja?!
Nee, niet raar, een heldquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en je weet heeel zeker dat je hetero bentquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef n8n het volgende:
[..]
ja, krijg die vraag vaker van dames die me nog niet kennenquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
en je weet heeel zeker dat je hetero bent?
Slijmbal, je wil die jongens gewoon.quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je hebt een leuke vriendengroep, denk ik, dus dat compenseert.
metroman toggggquote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef n8n het volgende:
[..]
ja, krijg die vraag vaker van dames die me nog niet kennen
nietwaaaaaaaaaaarquote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slijmbal, je wil die jongens gewoon.
47 paar schoenenquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja... Ehm... Tsja. Dat kan wel eens gebeuren he, denk ik.quote:
is wel lachwekkend hoe sommige dames op hakken lopenquote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja... Ehm... Tsja. Dat kan wel eens gebeuren he, denk ik.
Je loopt naakt, op een berenvel na, door het huis? Maar wel met mooie schoenen?quote:
snor baard smeuige housewifebeaters niet douchen na seks het hele pakketquote:
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef n8n het volgende:
[..]
is wel lachwekkend hoe sommige dames op hakken lopen
echte man dus rawrrrrquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef n8n het volgende:
[..]
snor baard smeuige housewifebeaters niet douchen na seks het hele pakket
Gossie.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef n8n het volgende:
[..]
snor baard smeuige housewifebeaters niet douchen na seks het hele pakket
witte onderbroek ftwquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je loopt naakt, op een berenvel na, door het huis? Maar wel met mooie schoenen?
elke stap enkel kromquote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jazo idioot stijf, absoluut niets bewegen en heel krampachtig proberen te blijven staan
Dat ook nogquote:
nieuwe trend is doorgelopen uggs waar ze naast de zool lopenquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat ook nog
Meisjes, meisjes, meisjes, loop gewoon normaal, dan komt het allemaal goed.
...quote:
Dat gebeurt niet met echte uggs!quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef n8n het volgende:
[..]
nieuwe trend is doorgelopen uggs waar ze naast de zool lopen
slaap zachtquote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik heb de hele dag al bijna niets van me laten horen maar ik wil wel even melden dat ik ga slapen
Dus bij deze: trusten iedereen
Uggsquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef n8n het volgende:
[..]
nieuwe trend is doorgelopen uggs waar ze naast de zool lopen
zondag is witte onderbroekdagquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
...
Heb jij een betekenis voor afgeknapt die ik niet ken?ik bedoel namelijk: bah, getsie, met de 47 paar schoenen wilde ik je een kans geven want
, maar nu, nee, bah.
Ik heb het idee dat jij iets anders denkt.
Ja!quote:
in italie al? heb de rest al gezienquote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja!
Elke zondagavond om 10 uur nieuwe aflevering.
Je loopt dus 4minuten achter!
Inderdaad. Haarklip vind ze sexy. SEXY! Mijn god, leuk, oke, dat kan, maar SEXY?! Hell no.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze schoenen had ik bijna gekocht alles, alleen dan wel in een andere kleur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik heb de hele dag al bijna niets van me laten horen maar ik wil wel even melden dat ik ga slapen
Dus bij deze: trusten iedereen
Oh nee, dit is seizoen 3.quote:
Eens. Kijk, ze zijn wel goddelijk lekker warm, maar tochquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef mc-Piel het volgende:
Niks mis met uggs..
IN DE WINTER!
Je kunt nu prima onderscheid maken, welke meisjes hun Uggs dragen voor de functionaliteit.. en welke meisjes hun uggs dragen als mode statement.
haar-klip?quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Haarklip vind ze sexy. SEXY! Mijn god, leuk, oke, dat kan, maar SEXY?! Hell no.
Deze schoenen had ik bijna gekocht alles, alleen dan wel in een andere kleur:ClassySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze schoenen had ik bijna gekocht alles, alleen dan wel in een andere kleur:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter oude halen zijn veel mooiere kwaliteit en klassieker vormgegeven“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Vriend van Bloempje!quote:
0kquote:huh? Geen gekke dingen doen!
Watquote:Blijf van die kaassnijder af!
quote:Jammer, later henkie.
altijd lelijk aids op mn netvliesquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef mc-Piel het volgende:
Niks mis met uggs..
IN DE WINTER!
Je kunt nu prima onderscheid maken, welke meisjes hun Uggs dragen voor de functionaliteit.. en welke meisjes hun uggs dragen als mode statement.
Henkiequote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Henkie94 het volgende:
Eens zien of het al wat minder lame geworden is hier.
[..]
0k
[..]
Wat
[..]
mijn hart ging sneller kloppen, al gezien ja alleen maar dramaquote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh nee, dit is seizoen 3.
Die heb je zeker op internet al gekeken?
Ik heb er nog geen tijd voor gehad.
Niet eens de standaard zwarte legging met rokje en uggs?quote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vriend van Bloempje!
Ik ben het wel met hem eens.
Mooie lichte skinny jeans + uggs = fapfap
Echter: nep uggs + nickelson jas = slappe piemel.
Dit zijn de betere Uggs:quote:
tofquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Fotoboek van Haarklip
Het vriendje
Via fok ja
quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit zijn de betere Uggs:
[ afbeelding ]
GIMME FJOE GIMME FAIJA GIMME DABAJAWAZAWAquote:
Hell fucking no!quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet eens de standaard zwarte legging met rokje en uggs?
van hilfiger zijn mooierquote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit zijn de betere Uggs:
[ afbeelding ]
Gelukkig nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef n8n het volgende:
[..]
tofmaar jammer van die uggs, draagt hij ze zelf lekker
Sleehakken zijn uberhaupt mooiquote:
die wel maar uggs is no-goquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die schoentjes die ik postte?!??!
Al waren ze van de koningin, veel te veel glittershit.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIT IS GUCCI
1500 eurohttp://www.net-a-porter.com/product/96827
h&m style, lelijkquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIT IS GUCCI
Kunnen ze nog wel '' H&M-style'' zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIT IS GUCCI
die zijn wel nice maar again, vintage zijn mooierquote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had het over mijn schoentjes
True, maar ik heb ze ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef n8n het volgende:
[..]
die zijn wel nice maar again, vintage zijn mooier
Bloemetjesquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou een bloemetjesbroek kopen, maar ik mocht hem niet kopen van mn vriendin.
wat voor? housebroekenquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou een bloemetjesbroek kopen, maar ik mocht hem niet kopen van mn vriendin.
Wat is er jochie?quote:
ik ben ziekjesquote:
Ahwquote:
die vind k lelijk, niet dat het bijzonder is, vind 99.7% van de schoenen die ik zie niet 'mooi genoeg'quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke simpele casual sleehakjes voor in de zomer.
Dat mag een meisje wel dragen als ze naast me loopt.
Foreveralone.jpgquote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke simpele casual sleehakjes voor in de zomer.
Dat mag een meisje wel dragen als ze naast me loopt.
Zwembroek?quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo'n dunne stof met bloemenprintje
housebroek yeah, super nice juistquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo'n dunne stof met bloemenprintje
Alles komt vast en zeker ooit goedquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahw![]()
<-- kijk, een kusje, nou komt alles goed
Jij bent gewoon kieskeurigquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef n8n het volgende:
[..]
die vind k lelijk, niet dat het bijzonder is, vind 99.7% van de schoenen die ik zie niet 'mooi genoeg'
En toch 47 paar hebben. Knap wel ditquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef n8n het volgende:
[..]
die vind k lelijk, niet dat het bijzonder is, vind 99.7% van de schoenen die ik zie niet 'mooi genoeg'
quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Alles komt vast en zeker ooit goed
dankuquote:
andere keer wel, 30 paar ligt in mn kast ergensquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En toch 47 paar hebben. Knap wel dit
Heb je foto's? Ik ben nu heel benieuwd naar jouw schoenen
supernice als t warm is, of @ partyquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eeneen
[..]
maar nu durf ik hem niet te kopen en ermee te lopen heuurrr
Haha, okequote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef n8n het volgende:
[..]
andere keer wel, 30 paar ligt in mn kast ergens
zie je wel, ik zeg doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu met een wit topje en een bloempje in het haar!
Natuurlijk wel joh, als jij m leuk vindt, vooral kopen en aandoenquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eeneen
[..]
maar nu durf ik hem niet te kopen en ermee te lopen heuurrr
Kieskeurig is beter!quote:
Leuk, doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu met een wit topje en een bloempje in het haar!
truetruequote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel joh, als jij m leuk vindt, vooral kopen en aandoenKan jou t wat schelen wat iemand anders er van vindt, jij moet het toch aan, zij niet.
Gewoon, simpele lieve gympjes dingen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg maar wat voor schoenen dan eronder aan?!??!
slippers, slanke vansquote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wist dat je het in je hadquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef killerbee911 het volgende:
Ik draag nu een roze topje met een wit roze bloem in mijn haar en een gif groene rok
Supersexyquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef killerbee911 het volgende:
Ik draag nu een roze topje met een wit roze bloem in mijn haar en een gif groene rok
Ik ook niet veel, ik wil nog een lief bloemetjesjurkjequote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb echt niets met bloemetjesprint
quote:
Ja dat vonden alle mensen in Amsterdam ook ze keken allemaal naar me en maakte foto's enzoquote:
ik vind bloemetjes ookn iet leuk bij mezelfquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet veel, ik wil nog een lief bloemetjesjurkje
Geen!quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meldtquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef n8n het volgende:
volgens mij zijn hier wel dames om mee te winkelen
daar is meer voor nodig in a'damquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat vonden alle mensen in Amsterdam ook ze keken allemaal naar me en maakte foto's enzo
OK OK ik geeft toe dat ik nog een plastic koe aan een halsband mee aan het slepen wasquote:
wel showen dan wil de print zien, en beter iets te ruim dan strakquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA DIE BROEK GEWOON KOPEN HELL YEAHH.
dat, en dan in het park om een kampvuur dansenquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen!
Gewoon oldschool op blote voeten.
picsquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
OK OK ik geeft toe dat ik nog een plastic koe aan een halsband mee aan het slepen was
Ik maak geen pics van mezelfquote:
makeupquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gaan we shoppen in Amsterdam?!
alles wat los en vast zit natuurlichquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gaan we shoppen in Amsterdam?!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zeg er niks van straks heb ik het gedaan
Ja goffer, jullie hebben mn edit niet mee gekwoot.quote:
vorige keer 5 ruitjesoverhemden voor ¤20quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
bakken vol
of weinig van mooie merken
Ja ja ja ik ik ik kies mij kies mij kies mij!quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef n8n het volgende:
volgens mij zijn hier wel dames om mee te winkelen
2 duiven lopen over straat.quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef mc-Piel het volgende:
Arrrr..
Zapdos verveelt zich, michhas vertel eens een leuke grap!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
2 duiven lopen over straat.
Zegt de een tegen de ander: 'Roekoeee!'
Zegt de ander: 'Hahaha, goeie!'
...
.....
Ik vind shoppen leukquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
shoppen
mij mij komt dat niet op 3 uur in de stad rondlopen en uiteindelijk met moeite 1 shirt/broek/vest te vinden
Zapdos: ''Kuuurrukoooooo''quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
2 duiven lopen over straat.
Zegt de een tegen de ander: 'Roekoeee!'
Zegt de ander: 'Hahaha, goeie!'
...
.....
ur doing it wrongquote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
shoppen
mij mij komt dat niet op 3 uur in de stad rondlopen en uiteindelijk met moeite 1 shirt/broek/vest te vinden
Dit. Gewoon naar een paar winkels en kopen wanneer je iets er leuk uit vindt zien. Als je in die andere winkel hetzelfde tegenkomt kun je t alsnog terugbrengen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
shoppen
Ook als het met leuke meisjes is?!quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een grafpleuris hekel aan shoppen.
Golddigger!quote:
Ik heb gewoon een hekel aan de mode van tegenwoordigquote:
Ik niet eens.quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan de mode van tegenwoordig
meestal eindig ik in de kleinste winkel van de stad (meestal een skate winkeltje ofzo)
Neuh, mooi allemaal, maar dat is me toch te duur, zeker omdat ik amper make up draagquote:
Komt een bakker bij de man.quote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zapdos: ''Kuuurrukoooooo''
Hij vond hem leuk!
Meeer meer!
Ja dan kan ik mijn CC inleveren en de tassen dragen? Doeiquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zeg
[..]
Ook als het met leuke meisjes is?!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een bakker bij de man.
Zegt de bakker: 'Wat kan ik voor u doen?'
Zegt de man: 'Hier klopt iets niet...'
golddiggersquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dan kan ik mijn CC inleveren en de tassen dragen? Doei
Neee , stereotypering alles jijquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dan kan ik mijn CC inleveren en de tassen dragen? Doei
Maar daar hebben ze ook niet allesquote:
Doe eens normaal.quote:
Bandshirts vind ik goed genoeg. Liefst nog 2 maten te groot want zit lekker.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze ook niet alles
En shirts vind ik niet echt geweldig bij large
ik heb bakken vol zooiquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, mooi allemaal, maar dat is me toch te duur, zeker omdat ik amper make up draagDan is het verrot voordat het op is.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt een bakker bij de man.
Zegt de bakker: 'Wat kan ik voor u doen?'
Zegt de man: 'Hier klopt iets niet...'
Hierom moeten wij dus met m mee klinkerquote:
Ohh dan ga ik wel mee voor de gezelligheid.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neee , stereotypering alles jij
Drukkquote:
Ik ben altijd de helft van de tijd koffie aan het drinken enzulksquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dan ga ik wel mee voor de gezelligheid.
inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hierom moeten wij dus met m mee klinker
quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dan ga ik wel mee voor de gezelligheid.
Komt een man bij de bakker.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..].. nu moest zelfs ik lachen.
Zapdos komt niet meer bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |