Dat heb ik een paar keer gedaan bij het overlijden van een collega en dat marcheertempo is erg ingewikkeld om uit te voeren. Ik weet niet of ze tegenwoordig nog dat zelfde type hebben.quote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat gaat bij ons ad-hoc. Mocht er iemand overlijden binnen de eenheid dan wordt er met een clubje geoefend met een nepkist.
Is nog steeds. Heb het een aantal keer gezien.quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar keer gedaan bij het overlijden van een collega en dat marcheertempo is erg ingewikkeld om uit te voeren. Ik weet niet of ze tegenwoordig nog dat zelfde type hebben.
Avondquote:
Latex handschoen werkt danquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Past hier niet, is weer zo'n half struisvogel ei.
Dat is erg veel. Ik ben alleen bij de begrafenis van directe collega's geweest die door een ongeval tijdens oefening zijn omgekomen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Avond
Ben zelf al bij zo rond de 300 militaire begravenissen geweest vandaar ook de vraag hoe het in NLD zit.
Die film heb ik ook gezien maar die is echt bar slecht, want buiten dat ze een uniform dragen heeft het geen moer te doen met hoe het werkelijk gaat. En dat zijn special opgeleide lui die dat doen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is erg veel. Ik ben alleen bij de begrafenis van directe collega's geweest die door een ongeval tijdens oefening zijn omgekomen.
Ik zag trouwens een tijd terug de film "The messenger" over die militairen die het slechte nieuws brengen aan de nabestaanden, maar wie komen daarvoor in aanmerking?
Over welke heb je het, want we hebben hier nogal verschillende type rondrijdenquote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef Clan het volgende:
@Sine_Pari
Hebben ze bij jullie nog die GMC trucks?, of hebben jullie die ook al 40 jaar geleden weggedaan? Wij hadden die tot, ik meen begin jaren 70 nog bij de Genie in dienst, bij de andere onderdelen reden ze met DAF.
Die oude uit 1944;quote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Over welke heb je het, want we hebben hier nogal verschillende type rondrijden
Ja die rijd al sinds tijden niet meer rond. Die heeft men hier denk ik er uit gedaan in de 60'tiger jaren of misschien zelfs vroegerquote:
Bijna klaarquote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Thaboel het volgende:
@erasmo. Wilde gewoon ff gedag zeggen![]()
Rustige wacht gehad?
De DAF YA 328 zie je nog veel rondrijden, maar dat blijft een goed voertuig, die kunnen ze nu zelfs nog inzetten, dat is echt degelijkheid, maar ik denk dat het schakelgedrag van het voertuig niet meer echt zal aanspreken van de 'Dikke'.quote:Op maandag 18 april 2011 00:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zag vorig weekend nog een hele stoet KTR-voertuigen, best leuk om te zien.
Ik vind die Amerikaanse trucks erg op elkaar lijken, kan nooit echt een verschil eruit halen, of ik heb nog dat oude model voor ogen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja die rijd al sinds tijden niet meer rond. Die heeft men hier denk ik er uit gedaan in de 60'tiger jaren of misschien zelfs vroeger
Is DAF niet opgekocht worden door Volvo?quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef Clan het volgende:
[..]
De DAF YA 328 zie je nog veel rondrijden, maar dat blijft een goed voertuig, die kunnen ze nu zelfs nog inzetten, dat is echt degelijkheid, maar ik denk dat het schakelgedrag van het voertuig niet meer echt zal aanspreken van de 'Dikke'.
Ja en hier heeft men het bij pickups ook over trucks. Maar daarvan heeft men enkel nog maar een paar rond rijden. Wat men in NLD Truck noemt word hier vaak 18 wheeler genoemd. En in dienst gaat het dan na gewicht.quote:Op maandag 18 april 2011 00:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind die Amerikaanse trucks erg op elkaar lijken, kan nooit echt een verschil eruit halen, of ik heb nog dat oude model voor ogen.
Volgens Wikipedia door Paccarquote:Op maandag 18 april 2011 00:35 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is DAF niet opgekocht worden door Volvo?
Hier hebben ze het bij Defensie ook over viertonner tientonner etc,quote:Op maandag 18 april 2011 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja en hier heeft men het bij pickups ook over trucks. Maar daarvan heeft men enkel nog maar een paar rond rijden. Wat men in NLD Truck noemt word hier vaak 18 wheeler genoemd. En in dienst gaat het dan na gewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |