TN=Tennessee?quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja hangt hier ook een beetje vanaf bv. op wat voor een dag het gedaan word etc. Bij deze begravenis moest bv. nog een familie lid uit TN komen, en het is Zondag dag dus heeft men hier ook nog eens in de ochtend eerst kerkdiensten.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat niet die film over dat geneuzel over die wormen? Die copuleren ofzo?
quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat niet die film over dat geneuzel over die wormen? Die copuleren ofzo?
Het is vandaag zondag, ook helemaal niet bij stilgestaan. wat is TN?quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja hangt hier ook een beetje vanaf bv. op wat voor een dag het gedaan word etc. Bij deze begravenis moest bv. nog een familie lid uit TN komen, en het is Zondag dag dus heeft men hier ook nog eens in de ochtend eerst kerkdiensten.
Was een opmerking in die film over het voortplanten van wormen. Kijk hem nog maar eens als je me niet gelooft.quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0093073/
Je kan altijd nog een sok om de rookmelder doen, dat werkt ook goed, dat doe ik namelijk meestal op hotelkamers.quote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu gaat dat wel... Maar ja, hier is ook een rookverbod buiten ivm brandgevaar etc...![]()
Behalve hier en daar etc. Ze komen er wel uit!
Dat dus.quote:"Goody" Nelson: How do worms copulate?
Jackie Willow: They don't, Sergeant-Major; they use asexual reproduction.
Ik zei niet dat ik je niet geloof, kan me het enkel niet herrinderen. Weet enkel nog dat er wat fouten zatten in de militaire ceremony.quote:Op zondag 17 april 2011 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was een opmerking in die film over het voortplanten van wormen. Kijk hem nog maar eens als je me niet gelooft.
Past hier niet, is weer zo'n half struisvogel ei.quote:Op zondag 17 april 2011 23:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een sok om de rookmelder doen, dat werkt ook goed, dat doe ik namelijk meestal op hotelkamers.
Ik had het dan ook niet tegen jou, maar tegen die verzuurde rode baret...quote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik je niet geloof, kan me het enkel niet herrinderen. Weet enkel nog dat er wat fouten zatten in de militaire ceremony.
Ductape een idee?quote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Past hier niet, is weer zo'n half struisvogel ei.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou, maar tegen die verzuurde rode baret...
Welterusten, veel plezier in Scheveningenquote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga pitten, morgen op tijd op om op mijn vrije maandag naar Scheveningen strand te gaan.
Trusten iedereen!!
Nee, dat gaat bij ons ad-hoc. Mocht er iemand overlijden binnen de eenheid dan wordt er met een clubje geoefend met een nepkist.quote:Op zondag 17 april 2011 23:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Heeft men in NLD ook een special team in elke eenheid die opgeleid is voor begravenissen?
Okay, maar krijgen veteranen (ex-militaire) dan geen militaire begravenis?quote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat gaat bij ons ad-hoc. Mocht er iemand overlijden binnen de eenheid dan wordt er met een clubje geoefend met een nepkist.
Alleen als je tijdens uitzending bent gesneuveld, anders krijg je alleen een begrafenis met licht militair vertoon als je een dapperheidsmedaille hebt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Okay, maar krijgen veteranen (ex-militaire) dan geen militaire begravenis?
Dat kan, maar dan moet daar voor gekozen worden. Bij ons is het "met militaire eer", met "beperkt militaire eer" of "burger".quote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Okay, maar krijgen veteranen (ex-militaire) dan geen militaire begravenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |