Karinaquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Willibrord! Die kon pas confronteren, daar is Alberto een kleuter van.
Nee dat ga ik juist om half 9 doen.quote:
Zeg wat zullen we nou krijgen ehhhhhh blijf van mijn camera ploeg af jaaaaaquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Willibrord! Die kon pas confronteren, daar is Alberto een kleuter bij.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komt het stukje met de bijl!
wel geprobeerd normaal hoef je alleen maar het nummer te veranderen en een titel te verzinnen maar ik zag helemaal geen OP staanquote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kreeg je een foutmelding of niet geprobeerd?
Is dat zo? Was me niet opgevallen, zou wel handig zijn als het zo is inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Doler12 het volgende:
Lol waarom zit deze topic gelijk in mijn actieve topics?
Was bij mij ook inderdaad.. wel handigquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Was me niet opgevallen, zou wel handig zijn als het zo is inderdaad
Omdat jij onder een steen zat?quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Doler12 het volgende:
Lol waarom zit deze topic gelijk in mijn actieve topics?
omdat je ook actief aan het posten bentquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Was me niet opgevallen, zou wel handig zijn als het zo is inderdaad
Volgens mij wordt er bedoeld, VOORDAT je gepost hebt in het topic.quote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
omdat je ook actief aan het posten bent
Eindelijk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef tralalala het volgende:
Klopt is nieuw.
Dubbele topics kan blijkbaar ook niet meerdus LAPO hoeft niet perse nieuwe topic te openen.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef tralalala het volgende:
Klopt is nieuw.
Dubbele topics kan blijkbaar ook niet meerdus LAPO hoeft niet perse nieuwe topic te openen.
PARDON PARDON!quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Jammer alleen dat de stats nu wel kapot zijn
Wat zijn dat dan voor topics ken ik helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je veel posts wil hebben moet je in COS posten of in een MEN topic.
Verander één letterquote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je veel posts wil hebben moet je in COS posten of in een MEN topic.
COS is van Secret Story (commentaar op de streams) en in MEN heb je van die opsomtopics.quote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor topics ken ik helemaal niet
Haha dat bijvoorbeeld ja.quote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Verander één letterwat een treurnis
sinterklaaskapoentje was net vertrokkenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
sinterklaaskapoentje was net vertrokken
Voor rob geus hequote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat doet zijn vakantieadres er nou toe?
Die agent denkt echt van ik wil zo lang mogelijk op tv komenquote:
Waarschijnlijk jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die agent denkt echt van ik wil zo lang mogelijk op tv komen
Herkenbaar daar moet ook wat aan gedaan wordenquote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Het gaat te snel ik kon weer niet posten, 2x achter elkaar
Kattenbroek!quote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ookwelke buurt woon je
Fok meetingquote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ookwelke buurt woon je
quote:
hahaha toevalligquote:
Ze zou zomaar men buurmeisje kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
hahaha toevallig
Ik woon in Centrum, mijn vriendin wel in kattebroek vlakbij emiclaer
Ik ben ook wel eens in Amersfoort geweest maar woon er nietquote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
hahaha toevallig
Ik woon in Centrum, mijn vriendin wel in kattebroek vlakbij emiclaer
buurt van het vliegerveld?quote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze zou zomaar men buurmeisje kunnen zijn
Volgens mij 1x in mijn leven geweestquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Amersfoort geweest maar woon er niet
Ik alleen in westerborkquote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
WOII kamp, behoorlijk gruwelijk kamp
Neh, net de kant van Zielhorstquote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
buurt van het vliegerveld?
Ja het wordt nu een beetje uitgekauwd.quote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nu moeten ze eens kappen met dat voortijdige zweetlozing,
het is echt niet grappig meer en eigenlijk was het dat ook nooit
quote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het wordt nu een beetje uitgekauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |