Ja, in de brief stond dat ze niks aan moet trekken wat andere mensen zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Wat is er met Mo heeft ze een brief gehad ofzo?
uiteraardquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Darklight het volgende:
zal ze zo weer over nomineren beginnen?
Het is de week van de verbroedering.quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef Stability het volgende:
ik snap ook niet dat de anderen er zo op in gaan..
ik zou haar juist negeren als ze zo deed
Ik haat dat soort moeilijk te weigeren keuzes. Mensen die voor jou bepalen wat voor een huisdier je krijgt is naar mijn idee ook echt not done.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef 38half het volgende:
Stond in een vorige COS:
Vertroeteling
17 april om 10.46
Sharon speelt met haar nieuwe zoontje.
Sharon is gek op Segredo. Ze weet nog niet dat ze hem na Secret Story mag adopteren. Als ze dit nieuws te horen krijgt springt ze waarschijnlijk een gat in de lucht. Ze geeft hem constant aandacht en speelt wat met hem in de tuin. Sharon is echt een dierenvriend en voor haar is dit gebaar van Dutchy Puppy een geschenk uit de hemel.
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Niet te geloven, wat een attention whore. Ze was toch aan het koken?quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef mazaru het volgende:
Jo komt er bij zitten, ze ruikt zendtijd bij de klagende Mo
ser stijgt bij mijquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef afca_oc het volgende:
ser: elke keer om elk wittewasje huilen (over mo)
quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef afca_oc het volgende:
ser: elke keer om elk wittewasje huilen (over mo)
30 jaar , op papierquote:
Mwa er staat nog altijd dat ze hem naar huis mag nemen in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik haat dat soort moeilijk te weigeren keuzes. Mensen die voor jou bepalen wat voor een huisdier je krijgt is naar mijn idee ook echt not done.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
nee, ik ben nog niet in portugal geweest vandaag, helaasquote:
Nu z'n trawant Karim tijdelijk uit het huis is moet ie toch iets bedenken om wat air time te krijgen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
LOL, Geer gaat nu ramen schoonmaken in de keuken waar Djoon loopt.
en Jo is een trol...quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu z'n trawant Karim tijdelijk uit het huis is moet ie toch iets bedenken om wat air time te krijgen.
Ach we hebben allemaal wel een gebrekquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
Dat zowieso, kan erg nadelig zijn en dat blijkt wel.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef shomila het volgende:
Misschien omdat ze hoogbegaafd is dat ze overal heel erg over nadenkt.
Zo oud als Mo eruit ziet wordt ze niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
als die vriendin alleen gezegd zou hebben dat ze trots op Mo is krijgt ze later de grote mond van Mo over zich heen omdat Mo haar dan kwalijk neemt dat haar vriendin haar niet gewaarschuwd hadquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind ook een dat Mo te heftig reageert maar als haar beste vriendin weet je toch dat ze zo'n berichtje negatief zou opvatten en schrijf je toch iets wat haar op zou peppen.... Of willen ze haar voorbereiden..
idd hij zit wel de hele tijd aandacht te trekken, gelukkig volgt de cam Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu z'n trawant Karim tijdelijk uit het huis is moet ie toch iets bedenken om wat air time te krijgen.
Dat heeft hij heul niet nodig hoor. Hij heeft zelfs met Djoon 2 uur liggen lullen op het vlot en daarvoor een uur met Mo. De rest sliep.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
dat janken is alleen in de nominatietijd hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef 38half het volgende:
Gvr, ik schreef het vanmiddag al. Wedden dat Mo dr jankMOmentje krijgt! Maar dat ze deze nu al weer heeft had ik niet gedacht, zit nog niet eens alcohol in.
Op rotten met die muts danquote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat janken is alleen in de nominatietijd hoor
Huh?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jo weet hoe dingen worden uitgezonden en dat zei ook wil weten wat er over haar wordt uitgezonden.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
Wat is nu de reden dat ze jankt? Toch niet om dat briefje mag ik hopen?
daarom juistquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
jawel, want ze is nu onzeker hoe de opmerking bedoelt is.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
ghegheghe dat wil Mo niet weten .quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jo weet hoe dingen worden uitgezonden en dat zei ook wil weten wat er over haar wordt uitgezonden.
Ja hij mocht bij Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij heul niet nodig hoor. Hij heeft zelfs met Djoon 2 uur liggen lullen op het vlot en daarvoor een uur met Mo. De rest sliep.
Keep on digging.
Vind het ook wel zielig.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Toch wel zielig hoor als je zo bent dan wordt je toch gek van jezelf, de hele tijd maar malen in je hoofd hoe mensen je vinden enzo.
Tôt straksquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
goedeavond.
wat een saaie beelden weer, ik haak weer eens af.
niks zielig, alles heeft ze aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Toch wel zielig hoor als je zo bent dan wordt je toch gek van jezelf, de hele tijd maar malen in je hoofd hoe mensen je vinden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |