dat janken is alleen in de nominatietijd hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef 38half het volgende:
Gvr, ik schreef het vanmiddag al. Wedden dat Mo dr jankMOmentje krijgt! Maar dat ze deze nu al weer heeft had ik niet gedacht, zit nog niet eens alcohol in.
Op rotten met die muts danquote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat janken is alleen in de nominatietijd hoor
Huh?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jo weet hoe dingen worden uitgezonden en dat zei ook wil weten wat er over haar wordt uitgezonden.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
Wat is nu de reden dat ze jankt? Toch niet om dat briefje mag ik hopen?
daarom juistquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
jawel, want ze is nu onzeker hoe de opmerking bedoelt is.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
ghegheghe dat wil Mo niet weten .quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jo weet hoe dingen worden uitgezonden en dat zei ook wil weten wat er over haar wordt uitgezonden.
Ja hij mocht bij Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij heul niet nodig hoor. Hij heeft zelfs met Djoon 2 uur liggen lullen op het vlot en daarvoor een uur met Mo. De rest sliep.
Keep on digging.
Vind het ook wel zielig.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Toch wel zielig hoor als je zo bent dan wordt je toch gek van jezelf, de hele tijd maar malen in je hoofd hoe mensen je vinden enzo.
Tôt straksquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
goedeavond.
wat een saaie beelden weer, ik haak weer eens af.
niks zielig, alles heeft ze aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Toch wel zielig hoor als je zo bent dan wordt je toch gek van jezelf, de hele tijd maar malen in je hoofd hoe mensen je vinden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |