brrrrrrrrrr met die ongewassen tengels aan dat eten.quote:
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
Ser vind zichzelf geen dominant figuur, hij leidt wel graag en regelt graag...
liever ook geen popstars meerquote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@CrazyDutchwoman Ik zie wel wat er komt, ik blijf weer audities doen voor nieuwe dingen. Alleen geen reallife meer lol! #sstnl
16 Apr Favorite Retweet Reply
Daar wordt ik ook zoooo onpasselijk van...quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
brrrrrrrrrr met die ongewassen tengels aan dat eten.
hmmm?? negatieve reacties?? valt toch wel meequote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
`Negatieve reacties op Nederlandse fora`... mmmm
Tsja, in het begin werd iedereen regelmatig de KvdW ingeroepen. Djoon woont er bijna en dat gaat opvallen ja.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef akveor het volgende:
Ja geniaal hoor dat ie er al na 8 weken achterkomt hoe het werkt...
Wie zegt dat?quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
5 minuten geleden gekeken bizondere heftige weekquote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef MargrietV het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1560/Karims+videodagboek
Wie wat? Laura dus. In welke context?quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
"het weer is mooi, ik zit goed in mn vel " zegt karim in het filmpje....voor mij een bevestiging dat hij niet op die zolder zit.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef Sjalalamantha het volgende:
De videodagboeken staan online en ook onze lieve Karim zit daarbij en zegt dat hij terug gaat komen! Natuulijk wisten wij dit al, maar toch fijn dit te horen uit zijn mond.
http://www.secretstory.nl/videos/1560/Karims+videodagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |