Heeft geer al een laaguitgesneden T-shirt aangedaan?quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
LOL, Geer over het ramenlappen. Ik wil zoveel mogelijk zendtijd.
De sneer naar Djoon was echt geweldig. Wat een vent.quote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef MargrietV het volgende:
die Gerard, heeft zijn eigen stijl met in beeld komen hahaha
Briljant...En ze heeft niks doorquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe zet ik Jo te kakken hahahahahahhaa
Hij begon vanmiddag op dat vlot niet voor niks over zaken die niet uitgezonden konden worden. Ge-ni-aal die man!quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
De sneer naar Djoon was echt geweldig. Wat een vent.
quote:
ja idd, Maik keek immers ook mee met de redactiequote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou schandalig zijn als hij daar nu nog zit. Ik geloof er gaan bal van.
Die zit gezellig mee te kijken bij de redaktie.
Deze sla ik even op.quote:
Het zal haar echt niet boeien want ze weet toch dat het koken wel en het ramen lappen niet gaat worden uitgezondenquote:
quote:
Of Monique bijtenquote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef PinkLow het volgende:
Secredo, hap het luchtbed maar kapot...Toe dan!
Dat zei Geer tegen de cameraman/vrouw. Kopje koffie?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal haar echt niet boeien want ze weet toch dat het koken wel en het ramen lappen niet gaat worden uitgezonden
Laten ze zeker alleen in de daily zien.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Darklight het volgende:
wel raar dat we nog geen beeld hebben gezien van Karim in dgk
quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Laura zong net: Nog drie, drie minuten voordat ik slaap.
Ze spreekt in ieder geval uit dat ze wil gaan slapen
vulling voor de daily noemen ze datquote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef pullup het volgende:
Jo eet vrijwel nooit Italiaans maar heeft wel deze Italiaanse maaltijd verzonnen
Ah meneer Okselklots is zeker verteld over z'n zweetplekken dat ie nu loopt met complete keukenrollen onder z'n oksels..quote:
Hij moet Lau wakker houdenquote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef PinkLow het volgende:
Wat, begint Flip weer opnieuw met het spelletje?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah meneer Okselklots is zeker verteld over z'n zweetplekken dat ie nu loopt met complete keukenrollen onder z'n oksels..
Dat heeft Servio verzonnen, maar ach. Het is Djoon hč? Masterchef.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef pullup het volgende:
Jo eet vrijwel nooit Italiaans maar heeft wel deze Italiaanse maaltijd verzonnen
en dat is ECHT niet italiaans....ben 15 jaar bedrijfsleidster in italiaans restaurant geweestquote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
varkenshaasje gevuld met rutteputtutprut
Philip?quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef PinkLow het volgende:
Wel jammer dat hij door zijn vragen heen is en dus precies dezelfde stelt
jepquote:
Ohhh, ik dacht dat wij buren warenquote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei Geer tegen de cameraman/vrouw. Kopje koffie?
Ja geniaal hoor dat ie er al na 8 weken achterkomt hoe het werkt...quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
De sneer naar Djoon was echt geweldig. Wat een vent.
ik bespeur een jaloerse ondertoonquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja geniaal hoor dat ie er al na 8 weken achterkomt hoe het werkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |