welnee, hoor je d'r niet meer over.quote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef mazaru het volgende:
Is die sjaal al af die ze voor de stem aan het breien was?
gezichtsopperhuidbeving, nu wel oppassen dat de waterpokkenkraters niet vol gaan lopen. Wel op tijd tsunamiwaarschuwing afgeven.quote:
Wat denk je zelf? Alles voor aandacht , maar ze maakt niks af.quote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef mazaru het volgende:
Is die sjaal al af die ze voor de stem aan het breien was?
Mozzarellaquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
wat zijn die witte brokken op die tomaten?
mozarella.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
mozzarellaquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
De Portugese versie van mozzarellaquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
Zijn die breiwerkjes trouwens afgepakt? Ik zie ze er nooit meer mee.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
welnee, hoor je d'r niet meer over.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Alles voor aandacht , maar ze maakt niks af.![]()
Ja, Dennis.
Mozzerella, is lekkere italiaanse kaasquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
Dit is de eerste keer dat Jo in de keuken staat...quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef angeljacky het volgende:
En Ik vind het lief dat Jo en servio dit gevraagd hebben aan de stem om een dineetje te maken in de week van de verbroedering.
Mo en Lau hebben zulke initiatieven nog nooit vertoont om andere bewoners eens te verwennen.
En al kan ze weinig in de keuken, ze kan meer dan Mo en Lau.
het idee om dit als verrassing voor de andere bewoners te doen vind ik lief
Precies. Hier scoort ze toch wel punten bij mij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef angeljacky het volgende:
En Ik vind het lief dat Jo en servio dit gevraagd hebben aan de stem om een dineetje te maken in de week van de verbroedering.
Mo en Lau hebben zulke initiatieven nog nooit vertoont om andere bewoners eens te verwennen.
Maar ze doet ook wel veel andere dingen toch, schoonmaken, ramen, dweilen, stofzuigen, heb ik Mo en Lau nog niet zien doen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Jo in de keuken staat...
Ze had toch meegeholpen met Monique en Laura toen toch?quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Jo in de keuken staat...
dat dan weer welquote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef angeljacky het volgende:
Dat is niet in beeld geweest.quote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn die breiwerkjes trouwens afgepakt? Ik zie ze er nooit meer mee.
Mo inderdaad niet maar Laura maakt wel vaak de keuken schoon en help ook vaak met het schoonmaken van de ramen en de afwas enzo.quote:Op zondag 17 april 2011 19:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar ze doet ook wel veel andere dingen toch, schoonmaken, ramen, dweilen, stofzuigen, heb ik Mo en Lau nog niet zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |