hoofd met zaagsel op een giraffenek.quote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen lenzen in, geen brilletje op en slapen is haar allergrootste hobby. Ledigheid is de duivels oorkussen
Ik heb ze geen van tweeën hun handen zien wassenquote:
ik heb dat dus ook niet gezien, stelletje viespeukenquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van tweeën hun handen zien wassen
Stond niet in het script ... Ja dan doe je het nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van tweeën hun handen zien wassen
En maar likken aan die vingers en dan weer goed het eten doorroeren met diezelfde speekselvingersquote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik heb dat dus ook niet gezien, stelletje viespeuken
en daar kan ik dus niet tegen,,,mensen die zoiets zeggen...mama van een hond !!! hoe komen ze erop ?! of dat ze zeggen dat het hun kind is......vreselijk zoietsquote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef mazaru het volgende:
Botoxlip vind dat honden ook geen baas hebben. Ze hebben vrouwtjes of mamma's
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
MoMa lagen tegen elkaar aan te poepen volgens Djoon? Ze boedelt anaal neuken toch?
Zou best eens kunnen.... Dr staat ergens een filmpje over dat Mo Jo het daar over hebben .... (nog niet gekeken btw)quote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
MoMa lagen tegen elkaar aan te poepen volgens Djoon? Ze boedelt anaal neuken toch?
Nou das soms best wel ingewikkeld tochquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Djoon staat er gewoon voor de sier bij volgens mij. Knoflook schoonmaken kan toch iedereen?
ze kan de pers niet vinden, maar jah....quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Djoon staat er gewoon voor de sier bij volgens mij. Knoflook schoonmaken kan toch iedereen?
Dat figuur is zo vreselijk domquote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Stability het volgende:
[..]
en daar kan ik dus niet tegen,,,mensen die zoiets zeggen...mama van een hond !!! hoe komen ze erop ?! of dat ze zeggen dat het hun kind is......vreselijk zoiets
Ik ook, ook leuk om te kijken of ik de antwoorden weet...quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef PinkLow het volgende:
ik vind het vraag-antwoord spelletje tussen Flip en Mo wel komisch
is ook leuk,quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef PinkLow het volgende:
ik vind het vraag-antwoord spelletje tussen Flip en Mo wel komisch
ja echt..ik weet niet hoe ze in godsnaam is opgevoed...ze spoort echt voor geen meterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |