laat dat zo ff een etmaaltje durenquote:
Nee, dat was voor Tofs geloof ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
verlulde Jo zich nou net over de sponsor kontrakten???
Geen idee, maar zou me niks verbazen want ze mag toch alles zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
ze zei dat ze vóór het programma daar was voor de sponsorkontrakten en dat guido daar ook was toch?quote:
Dan is deze titel toch passenderquote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef mangalie het volgende:
Thanks Urb..Ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe topic open![]()
Zat op f5 maar er ging weer iets mis..Goeie TT (ik had JOJO TOF bedacht)
Nooit gedacht dat ik me zo zou gaan ergeren aan Sharon, wat is die nadrukkelijk aanwezig zeg vandaag. Weet niet of ze anders ook zo is?quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
Sharon: 'mama, je bent toch trots op me? Mag ik het hondje mee naar huis nemen?'
Ow sorry, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze zei dat ze vóór het pragramma daar was voor de sponsorkontrakten en dat guido daar ook was toch?
Dat zit ik me nou al al die tijd af te vragen? Waarom moeten de mensen thuis nu "trots" zijn? Ze zitten daar de hele dag op hun luie reet, beetje te klooien en te doen met af en toe een "klusje/missie". Krijgen dr eten en drinken op tijd, wasgoed wordt gedaan en de alcohol wordt regelmatig aangevuld! Moeten WIJ daar nu trots op zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
Sharon: 'mama, je bent toch trots op me? Mag ik het hondje mee naar huis nemen?'
her was dat stukje dat ze zei dat de vrouw van lange frans daar ook was.....quote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow sorry, dat heb ik niet meegekregen.
Volgens mij wel, ze had het ook over Guido. Maar dat mens lult zo wazig.quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
Geen probleem, wil niet als topic-hunter overkomen maar vond deze wel passend.quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef mangalie het volgende:
Thanks Urb..Ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe topic open![]()
Zat op f5 maar er ging weer iets mis..Goeie TT (ik had JOJO TOF bedacht)
+1quote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef 38half het volgende:
[..]
Dat zit ik me nou al al die tijd af te vragen? Waarom moeten de mensen thuis nu "trots" zijn? Ze zitten daar de hele dag op hun luie reet, beetje te klooien en te doen met af en toe een "klusje/missie". Krijgen dr eten en drinken op tijd, wasgoed wordt gedaan en de alcohol wordt regelmatig aangevuld! Moeten WIJ daar nu trots op zijn?
Nee, dat was op een feest.quote:Op zondag 17 april 2011 18:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze zei dat ze vóór het programma daar was voor de sponsorkontrakten en dat guido daar ook was toch?
Dat sekreet??quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat was op een feest.
Wat erger is, is dat ze de naam van de mensen die ze sponsort vergeet!![]()
Gelukkig zijn het nou niet echt celebs ( de vrouw van lange frans)
op een feest????? Leg uit?quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hoor je bent geen topichunter..Ik ben niet goed in topics openen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen probleem, wil niet als topic-hunter overkomen maar vond deze wel passend.![]()
Maar probeer gerust volgende keer hoor. Gewoon knopje " open nieuw deel " drukken en TT veranderen. Nummer gaat nu vanzelf omhoog kwam ik net al achter dus dat scheelt al.
Geef ze maar lekker Redbullquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef 38half het volgende:
Mo wil RedBull!! Krijgt ze vleugels van, net als van Always.
Nou, die is vuurwapendeskundige, dus best interessant toch?quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Oh die, lekkere connecties.quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Mag Jo iets niet??quote:Op zondag 17 april 2011 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die is vuurwapendeskundige, dus best interessant toch?![]()
Maar, mág Jo dit allemaal zeggen?
LOL.quote:Op zondag 17 april 2011 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, die is vuurwapendeskundige, dus best interessant toch?![]()
Maar, mág Jo dit allemaal zeggen?
Dat dus!quote:
Juist daarom zei ik dat ze zich verlulde en dus onderdeel van het programma is en dus alles mag en het zal gaan winnen ook, ze sponsoren dus echt het programma......quote:
Ja dat is al lang bekend, stond al op Hyvesquote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
Juist daarom zei ik dat ze zich verlulde en dus onderdeel van het programma is en dus alles mag en het zal gaan winnen ook, ze sponsoren dus echt het programma......
Misschien kan iemand ( Flashbox wellicht ) het terughalen als ze weten hoelaat ze het hierover had..quote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
Juist daarom zei ik dat ze zich verlulde en dus onderdeel van het programma is en dus alles mag en het zal gaan winnen ook, ze sponsoren dus echt het programma......
Op de gornd naast die lig-bedden.quote:
Maik mocht dat niet...quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef knagsje het volgende:
mag karim eigenlijk mee nomineren, ook als ie nog in de geheime kamer blijft??????
hope soquote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef knagsje het volgende:
mag karim eigenlijk mee nomineren, ook als ie nog in de geheime kamer blijft??????
Die galbakken zullen wel weer wat te verbergen hebben...quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Annelies-G het volgende:
bovenste twee streams staan op streamlock.. oeeeeeeeee gaat er wat komen? Onee, hebben al spannende streams, vlotje drijven
Oh, dan zeker nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij nomineert flip en jo, vandaar mijn vraag......
Waar zou flauwlra zijn? Ze moet topprestaties leveren vandaag dus.........?quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef ikke79 het volgende:
en flaura waar is die.niet dat ik ze mis hoor!!!!!
natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waar zou flauwlra zijn? Ze moet topprestaties leveren vandaag dus.........?
DE brief van dennis komt ok nog hé....quote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef ikke79 het volgende:
ik ben nou al over de zeik.als ik eraan denk hoe ze de nominaties nu weer gaan manipuleren daar bij nep5
he is toch te erg hoe wij ons er druk om kunnen makenquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef ikke79 het volgende:
ik ben nou al over de zeik.als ik eraan denk hoe ze de nominaties nu weer gaan manipuleren daar bij nep5
Ja Ian was jarig dus mocht Jo nog niet huilen. Is niet leuk voor Ian's verjaardagquote:Op zondag 17 april 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
DE brief van dennis komt ok nog hé....
we willen gewoon rechtvaardigheidquote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef titula het volgende:
[..]
he is toch te erg hoe wij ons er druk om kunnen maken
Een woordenboek zoeken. Is n.l. een boek van Tom Clancy aan het lezen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Waar zou flauwlra zijn? Ze moet topprestaties leveren vandaag dus.........?
ja en stug blijven kijken hequote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef titula het volgende:
[..]
he is toch te erg hoe wij ons er druk om kunnen maken
Denk dat dat zo komt als hij met Laura ligt, of hebben Lau en Jo het alweer goed gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Stability het volgende:
is jo nog niet beledigd dat mo met flip op dat vlot liggen?
geen idee..ben eten aan het koken, dus ben steeds ff in de keukenquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk dat dat zo komt als hij met Laura ligt, of hebben Lau en Jo het alweer goed gemaakt?
was er herrie in de tent dan??????????quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk dat dat zo komt als hij met Laura ligt, of hebben Lau en Jo het alweer goed gemaakt?
Dyslectische mensen mijden woordenboeken als de pest, ze is alles in lettergrepen aan het lezen, over twee jaar een hoofdstuk uitquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef 38half het volgende:
[..]
Een woordenboek zoeken. Is n.l. een boek van Tom Clancy aan het lezen.
mag ik dan de stekker er in doenquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef MargrietV het volgende:
Joanna komt zeker op de stoel.... kan niet anders!
Ja, maar uitstel van EXECUTIE is wel een héééél moeilijk woord. Zijn 4 lettergrepen, hahaha.quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dyslectische mensen mijden woordenboeken als de pest, ze is alles in lettergrepen aan het lezen, over twee jaar een hoofdstuk uit
ben bang dat wij dat niet aan mee maken.mamajo gooit er weer effe wat geld tegen aan,en dan mag ze weer blijvenquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef MargrietV het volgende:
Jo vond dat Laura negatief tegen haar deed omdat ze enthousiast liep te zwaaien met de brieven voor Sharon en Mo terwijl ze ze nog niet mochten lezen...quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef ikke79 het volgende:
[..]
was er herrie in de tent dan??????????
quote:
Achja, iedereen vond het, en Sharon liet het minstens zoveel merken als Laura maar tegen Sharon durft ze niet in te gaan he.quote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jo vond dat Laura negatief tegen haar deed omdat ze enthousiast liep te zwaaien met de brieven voor Sharon en Mo terwijl ze ze nog niet mochten lezen...
Maar ze gaat er niet uit, pas als Laura en Mo weg zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
En een droog sponsje graag a la green mile
Ik vond ook dat Laura gelijk had hoor!quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
De bekstekker.
[..]
Achja, iedereen vond het, en Sharon liet het minstens zoveel merken als Laura maar tegen Sharon durft ze niet in te gaan he.![]()
Iets wat 2,5 uur nodig heeft om klaar te komen ;>)quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Niki.P het volgende:
Waar voor hebben ze nou ingrediënten gekregen??
Absoluut!quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vond ook dat Laura gelijk had hoor!
Ze heeft dus weééééér geslapen, gotogotogotquote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef MargrietV het volgende:
Laura ziet niks, want haar ogen doen het niet.
Er is vrij weinig aan haar dat het wel doet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef MargrietV het volgende:
Maakt niets uit, ze zitten toch altijd dichtquote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef MargrietV het volgende:
geen lenzen in, geen brilletje op en slapen is haar allergrootste hobby. Ledigheid is de duivels oorkussenquote:Op zondag 17 april 2011 18:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ze heeft dus weééééér geslapen, gotogotogot
Moet een flink oorkussen zijn danquote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen lenzen in, geen brilletje op en slapen is haar allergrootste hobby. Ledigheid is de duivels oorkussen
hoofd met zaagsel op een giraffenek.quote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen lenzen in, geen brilletje op en slapen is haar allergrootste hobby. Ledigheid is de duivels oorkussen
Ik heb ze geen van tweeën hun handen zien wassenquote:
ik heb dat dus ook niet gezien, stelletje viespeukenquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van tweeën hun handen zien wassen
Stond niet in het script ... Ja dan doe je het nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van tweeën hun handen zien wassen
En maar likken aan die vingers en dan weer goed het eten doorroeren met diezelfde speekselvingersquote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik heb dat dus ook niet gezien, stelletje viespeuken
en daar kan ik dus niet tegen,,,mensen die zoiets zeggen...mama van een hond !!! hoe komen ze erop ?! of dat ze zeggen dat het hun kind is......vreselijk zoietsquote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef mazaru het volgende:
Botoxlip vind dat honden ook geen baas hebben. Ze hebben vrouwtjes of mamma's
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
MoMa lagen tegen elkaar aan te poepen volgens Djoon? Ze boedelt anaal neuken toch?
Zou best eens kunnen.... Dr staat ergens een filmpje over dat Mo Jo het daar over hebben .... (nog niet gekeken btw)quote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
MoMa lagen tegen elkaar aan te poepen volgens Djoon? Ze boedelt anaal neuken toch?
Nou das soms best wel ingewikkeld tochquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Djoon staat er gewoon voor de sier bij volgens mij. Knoflook schoonmaken kan toch iedereen?
ze kan de pers niet vinden, maar jah....quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Djoon staat er gewoon voor de sier bij volgens mij. Knoflook schoonmaken kan toch iedereen?
Dat figuur is zo vreselijk domquote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Stability het volgende:
[..]
en daar kan ik dus niet tegen,,,mensen die zoiets zeggen...mama van een hond !!! hoe komen ze erop ?! of dat ze zeggen dat het hun kind is......vreselijk zoiets
Ik ook, ook leuk om te kijken of ik de antwoorden weet...quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef PinkLow het volgende:
ik vind het vraag-antwoord spelletje tussen Flip en Mo wel komisch
is ook leuk,quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef PinkLow het volgende:
ik vind het vraag-antwoord spelletje tussen Flip en Mo wel komisch
ja echt..ik weet niet hoe ze in godsnaam is opgevoed...ze spoort echt voor geen meterquote:
mooi gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt..ik weet niet hoe ze in godsnaam is opgevoed...ze spoort echt voor geen meter
Het is toch mooi uitzendmateriaal voor morgen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
11 hebben ze nog hele gesprekken over gehad over dat dat zou verwijzen naar een elftal (voetbal)quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef PinkLow het volgende:
Krukken oranje? Ze weet het niet, ik ook nietWhahahha
Op die fietsquote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
11 hebben ze nog hele gesprekken over gehad over dat dat zou verwijzen naar een elftal (voetbal)
ze laat Servio alles opknappen om dan zelf met grootste eer te gaan strijken, want het was haar bloody idea!quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is toch mooi uitzendmateriaal voor morgen./
Ops, vergeten. Het is de Djoon-show. Ze weet echt niet waar ze over lult. Stervio maakt alles.quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
Het is toch mooi uitzendmateriaal voor morgen./
quote:
Ze wordt volgens mij met de dag lelijkerquote:
Ja je luisterde meequote:
Haar missie is maak een maaltijd voor de groep zonder zelf iets te doen en doe geloven dat jij alles hebt gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 18:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze laat Servio alles opknappen om dan zelf met grootste eer te gaan strijken, want het was haar bloody idea!
ik denk dat d'r botox uitgewerkt isquote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wordt volgens mij met de dag lelijker
ik kan maar niet snappen da mannen daar op vallenquote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wordt volgens mij met de dag lelijker
Ze loopt nu ontzettend te slijmballen tegen hem. Volgens mij heeft ze gehoord dat hij ook mag nomineren.quote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ops, vergeten. Het is de Djoon-show. Ze weet echt niet waar ze over lult. Stervio maakt alles.
[..]
heerlijk!!!quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt nu ontzettend te slijmballen tegen hem. Volgens mij heeft ze gehoord dat hij ook mag nomineren.
Dat meen je nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt nu ontzettend te slijmballen tegen hem. Volgens mij heeft ze gehoord dat hij ook mag nomineren.
welnee, hoor je d'r niet meer over.quote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef mazaru het volgende:
Is die sjaal al af die ze voor de stem aan het breien was?
gezichtsopperhuidbeving, nu wel oppassen dat de waterpokkenkraters niet vol gaan lopen. Wel op tijd tsunamiwaarschuwing afgeven.quote:
Wat denk je zelf? Alles voor aandacht , maar ze maakt niks af.quote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef mazaru het volgende:
Is die sjaal al af die ze voor de stem aan het breien was?
Mozzarellaquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
wat zijn die witte brokken op die tomaten?
mozarella.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
mozzarellaquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
De Portugese versie van mozzarellaquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
Zijn die breiwerkjes trouwens afgepakt? Ik zie ze er nooit meer mee.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
welnee, hoor je d'r niet meer over.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Alles voor aandacht , maar ze maakt niks af.![]()
Ja, Dennis.
Mozzerella, is lekkere italiaanse kaasquote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
Dit is de eerste keer dat Jo in de keuken staat...quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef angeljacky het volgende:
En Ik vind het lief dat Jo en servio dit gevraagd hebben aan de stem om een dineetje te maken in de week van de verbroedering.
Mo en Lau hebben zulke initiatieven nog nooit vertoont om andere bewoners eens te verwennen.
En al kan ze weinig in de keuken, ze kan meer dan Mo en Lau.
het idee om dit als verrassing voor de andere bewoners te doen vind ik lief
Precies. Hier scoort ze toch wel punten bij mij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef angeljacky het volgende:
En Ik vind het lief dat Jo en servio dit gevraagd hebben aan de stem om een dineetje te maken in de week van de verbroedering.
Mo en Lau hebben zulke initiatieven nog nooit vertoont om andere bewoners eens te verwennen.
Maar ze doet ook wel veel andere dingen toch, schoonmaken, ramen, dweilen, stofzuigen, heb ik Mo en Lau nog niet zien doen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Jo in de keuken staat...
Ze had toch meegeholpen met Monique en Laura toen toch?quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Jo in de keuken staat...
dat dan weer welquote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef angeljacky het volgende:
Dat is niet in beeld geweest.quote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn die breiwerkjes trouwens afgepakt? Ik zie ze er nooit meer mee.
Mo inderdaad niet maar Laura maakt wel vaak de keuken schoon en help ook vaak met het schoonmaken van de ramen en de afwas enzo.quote:Op zondag 17 april 2011 19:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar ze doet ook wel veel andere dingen toch, schoonmaken, ramen, dweilen, stofzuigen, heb ik Mo en Lau nog niet zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |