mooi gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt..ik weet niet hoe ze in godsnaam is opgevoed...ze spoort echt voor geen meter
Het is toch mooi uitzendmateriaal voor morgen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Djoon staat er gewoon voor de sier bij volgens mij. Knoflook schoonmaken kan toch iedereen?
11 hebben ze nog hele gesprekken over gehad over dat dat zou verwijzen naar een elftal (voetbal)quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef PinkLow het volgende:
Krukken oranje? Ze weet het niet, ik ook nietWhahahha
Op die fietsquote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
11 hebben ze nog hele gesprekken over gehad over dat dat zou verwijzen naar een elftal (voetbal)
ze laat Servio alles opknappen om dan zelf met grootste eer te gaan strijken, want het was haar bloody idea!quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is toch mooi uitzendmateriaal voor morgen./
Ops, vergeten. Het is de Djoon-show. Ze weet echt niet waar ze over lult. Stervio maakt alles.quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef pullup het volgende:
Het is toch mooi uitzendmateriaal voor morgen./
quote:
Ze wordt volgens mij met de dag lelijkerquote:
Ja je luisterde meequote:
Haar missie is maak een maaltijd voor de groep zonder zelf iets te doen en doe geloven dat jij alles hebt gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 18:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze laat Servio alles opknappen om dan zelf met grootste eer te gaan strijken, want het was haar bloody idea!
ik denk dat d'r botox uitgewerkt isquote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wordt volgens mij met de dag lelijker
ik kan maar niet snappen da mannen daar op vallenquote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wordt volgens mij met de dag lelijker
Ze loopt nu ontzettend te slijmballen tegen hem. Volgens mij heeft ze gehoord dat hij ook mag nomineren.quote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ops, vergeten. Het is de Djoon-show. Ze weet echt niet waar ze over lult. Stervio maakt alles.
[..]
heerlijk!!!quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt nu ontzettend te slijmballen tegen hem. Volgens mij heeft ze gehoord dat hij ook mag nomineren.
Dat meen je nietquote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze loopt nu ontzettend te slijmballen tegen hem. Volgens mij heeft ze gehoord dat hij ook mag nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |