En ze waren al dunner geworden omdat de rest ze toch echt te dik vond deze waren volgens Jo dun...quote:Op zondag 17 april 2011 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt die hompen van aardappels die voor patat moesten doorgaan?
Was het weer zo ver? Halve aardappels als patatquote:Op zondag 17 april 2011 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:
Tnx... ik weet niet of ik het tot het einde volhoud...quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou schandalig zijn als hij daar nu nog zit. Ik geloof er gaan bal van.
Die zit gezellig mee te kijken bij de redaktie.
Daar ben ik het wel mee eens, mogen er zowieso alle 3 uit voor de finale maar de volgorde maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 17 april 2011 19:05 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Jo hoeft van mij zeker niet te winnen , maar eerst ff Mo en Lau eruit werken en dan mag zij eruit.
Maar ik blijf het een leuk idee vinden dat ze aan de andere bewoners denkt om een verrassing voor ze te doen .
Die heeft een rondleiding gehad door het huis, heeft samen met de crew een terrasje gepikt in Lisboa en mag daar natuurlijk niks over zeggen als hij terug komtquote:
dus datquote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou schandalig zijn als hij daar nu nog zit. Ik geloof er gaan bal van.
Die zit gezellig mee te kijken bij de redaktie.
Je hebt haar ooit wél geloofwaardig gevonden?quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, mogen er zowieso alle 3 uit voor de finale maar de volgorde maakt me niet zoveel uit.
Maar ik geloof echt niet meer dat Joanna iets voor anderen zou doen zonder daar zelf beter van de kunnen worden, vind haar totaal niet meer geloofwaardig.
Ja diequote:Op zondag 17 april 2011 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
klinkt mij toch meer als iets wat door servio bedacht is dan door jo, servio vind het leuk om te koken en mensen met eten te verwennen. jo die bedenkt om te gaan koken voor de anderen? don't think soquote:Op zondag 17 april 2011 19:05 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Jo hoeft van mij zeker niet te winnen , maar eerst ff Mo en Lau eruit werken en dan mag zij eruit.
Maar ik blijf het een leuk idee vinden dat ze aan de andere bewoners denkt om een verrassing voor ze te doen .
Van ramenlappen heeft ze meer verstand.quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef pullup het volgende:
Ze is zo druk bezig dat ze meteen maar de anderen opdracht geeft om de ramen te lappen
Hij spoot ook op de camaramanquote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
LOL, Geer over het ramenlappen. Ik wil zoveel mogelijk zendtijd.
Met een doekje en glassex voor een camerageilen heet ramenlappen?quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van ramenlappen heeft ze meer verstand.
hoe zet ik Jo te kakken hahahahahahhaaquote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
LOL, Geer over het ramenlappen. Ik wil zoveel mogelijk zendtijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |