quote:Op zondag 17 april 2011 19:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja... ik had een z teveel en ik deed ff een Lauraatje
Pizzaquote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Candyfreak het volgende:
Heeft Philip eigenlijk al een keer gekookt?
Ze zet zichzelf neer als schoonmaakbabe, maar vaak schoonmaken doet ze echt niet, dat huis is hartstikke goor.quote:Op zondag 17 april 2011 19:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar ze doet ook wel veel andere dingen toch, schoonmaken, ramen, dweilen, stofzuigen, heb ik Mo en Lau nog niet zien doen.
dat dusssssquote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat er mensen zijn die in het toneelstukje van Djoon en Servio trappen. Heerlijk, die onschuld.
Dat wel ja, ze is best wel actief met schoonmaken enzo...Ze bedoelt het goed maar ze komt zo vervelend overquote:Op zondag 17 april 2011 19:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar ze doet ook wel veel andere dingen toch, schoonmaken, ramen, dweilen, stofzuigen, heb ik Mo en Lau nog niet zien doen.
dan heb jij andere streams als ik denk ik.zowel mo als mauw doen niet veelquote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo inderdaad niet maar Laura maakt wel vaak de keuken schoon en help ook vaak met het schoonmaken van de ramen en de afwas enzo.
Jo hoeft van mij zeker niet te winnen , maar eerst ff Mo en Lau eruit werken en dan mag zij eruit.quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat er mensen zijn die in het toneelstukje van Djoon en Servio trappen. Heerlijk, die onschuld.
Neehoor gister ofzo heeft ze ookal patat gekookt!quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Jo in de keuken staat...
Ik ook niet. Vooral die olijven nietquote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef Stability het volgende:
oh wat ben ik blij dat ik niet hoef mee te eten:)
ik krijg tomaat, zwarte en groene olijven echt niet naar binnen
en hij kookte heel vaak en moest toch naar huis, dus Jo koken is geen vrijbriefquote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef pullup het volgende:
Mij maakt het geen drol uit wie er kookt zolang het maar goed gebeurt.
Servio is een drol maar kan wel koken.
Volgens mij nog 4 wekenquote:Op zondag 17 april 2011 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoeveel weken duurt deze armetierige klucht eigenlijk nog, wat is de einddatum?
ik kan het wel eten, maar ik vind het een voorgerecht van niks.quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef Stability het volgende:
oh wat ben ik blij dat ik niet hoef mee te eten:)
ik krijg tomaat, zwarte en groene olijven echt niet naar binnen
Tot 12 mei.quote:Op zondag 17 april 2011 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoeveel weken duurt deze armetierige klucht eigenlijk nog, wat is de einddatum?
Ja, je bedoelt die hompen van aardappels die voor patat moesten doorgaan?quote:Op zondag 17 april 2011 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Neehoor gister ofzo heeft ze ookal patat gekookt!![]()
Oh wacht... op het laatste moment schoof ze dit in Gerard's schoenen omdat ze zo nodig moest doesjen.![]()
Het zou schandalig zijn als hij daar nu nog zit. Ik geloof er gaan bal van.quote:
juistquote:Op zondag 17 april 2011 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Neehoor gister ofzo heeft ze ookal patat gekookt!![]()
Oh wacht... op het laatste moment schoof ze dit in Gerard's schoenen omdat ze zo nodig moest doesjen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |