De hond kan mee naar amerika en mag bij je blijven als hij klein genoeg is om voor je voeten in een reis box kan , denk dat segredo daar een beetje te groot voor wordt,quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Sonera het volgende:
[..]
ik heb ook een hondje op een flat kan prima als je maar lekker vaak naar buiten gaen die hond kan toch mee naar amerika? volgens mij hebben ze al veel dieren zal daarvoor ook wel dingen geregeld worden neem ik aan.. ben al blij dat hij tenminste een plek heb om naar toe te gaan straks alles beter dan de straat waar die vandaan komt
en wordt dus ook niet genomineerdquote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef danilel het volgende:
[..]
idd. is niet eerlijk, maar ik zou er wel blij mee zijn
Ben benieuwd of Karim de kans krijgt om z'n date mee het huis in te nemen en/of houden, Zoals met Maik en Johanna. Niks zou mij inmiddelms meer verbazen dus we zullen zien.quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Wilskracht het volgende:
Laura moet er in blijven.
Zij krijgt de verhaallijn om jaloers te worden op Karim als die donderdag op date gaat.
kijk nu snap je waar die intelligentie zit he....zomaar ineens zie ik hoe slim ze is.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
Mo haalt uit de brief dat er heel slecht over haar wordt geschreven
Laaura voert een opdracht uitquote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Servio is weer alles aan het opruimen, Laura ligt, Mootje is zich weer aan het afvragen wat haar ouders van haar vinden.
Wat zegt ze?quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Sonera het volgende:
wat praat Lau lullig over Alex als je niet verliefd ben of totaal geen interesse in hem heb zeg dat dan...
nja genialex praatte er donderdag net zo over, dat ze na afloop wel zien hoe het gaat lopen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Sonera het volgende:
wat praat Lau lullig over Alex als je niet verliefd ben of totaal geen interesse in hem heb zeg dat dan...
hoe raad je hetquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Wat is er met Mo heeft ze een brief gehad ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |