brrrrrrrrrr met die ongewassen tengels aan dat eten.quote:
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
Ser vind zichzelf geen dominant figuur, hij leidt wel graag en regelt graag...
liever ook geen popstars meerquote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@CrazyDutchwoman Ik zie wel wat er komt, ik blijf weer audities doen voor nieuwe dingen. Alleen geen reallife meer lol! #sstnl
16 Apr Favorite Retweet Reply
Daar wordt ik ook zoooo onpasselijk van...quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
brrrrrrrrrr met die ongewassen tengels aan dat eten.
hmmm?? negatieve reacties?? valt toch wel meequote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
`Negatieve reacties op Nederlandse fora`... mmmm
Tsja, in het begin werd iedereen regelmatig de KvdW ingeroepen. Djoon woont er bijna en dat gaat opvallen ja.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef akveor het volgende:
Ja geniaal hoor dat ie er al na 8 weken achterkomt hoe het werkt...
Wie zegt dat?quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
5 minuten geleden gekeken bizondere heftige weekquote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef MargrietV het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1560/Karims+videodagboek
Wie wat? Laura dus. In welke context?quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
"het weer is mooi, ik zit goed in mn vel " zegt karim in het filmpje....voor mij een bevestiging dat hij niet op die zolder zit.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef Sjalalamantha het volgende:
De videodagboeken staan online en ook onze lieve Karim zit daarbij en zegt dat hij terug gaat komen! Natuulijk wisten wij dit al, maar toch fijn dit te horen uit zijn mond.
http://www.secretstory.nl/videos/1560/Karims+videodagboek
Ik noem het liever: Opbouwende kritiek.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zij moet gewoon in een kliniek worden opgenomen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef 38half het volgende:
Staat er eigenlijk wel witte wijn? Zie niets in de koelkastdeur staan. Diner zonder wijn gaat niet werken. Mootje moet wel dr jankMOmentje krijgen. Kunnen wij afhaken en iets anders gaan doen, haha.
ze roepen het zelf over zich heen...quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef 38half het volgende:
[..]
Ik noem het liever: Opbouwende kritiek.
Op zondag een daily?quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef Sonera het volgende:
ben benieuwd vanavond in de daily zal nu wel helemaal sjoon show worden met die brief..denk eigenlijk niet dat iemand daar nog op zit te wachten.. denk de bewoers ook niet eigenlijk heeft ook niks met de week van vebroedering t maken weet je wat verbroederend is..allemaal op de nominatiebank voelen ze zich allemaal hetzelfde!
Owww Laura... nou de kans dat die terug kan lezen is redelijk klein.quote:
Ze zitten hier toch om te 'leren'?quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zij moet gewoon in een kliniek worden opgenomen.
Klinkt als Joanna " Ik ben nooit fakking boos"quote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
Ser vind zichzelf geen dominant figuur, hij leidt wel graag en regelt graag...
seggie ziet er vet stoer uit met ze riemquote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef markvanrinsum het volgende:
neeej servio die hond luistert niet naar jouw]
[ afbeelding ]
dat was me koffie...........quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Ik ga straks het filmpje van Karim terugkijken. Ik ben nu benieuwd of Djoon nog een doekje haalt over de tafel in het rondje waat iedereen met zijn gore poen op heeft gelegen.
lijk wel of die gaat bungeejumpen met dat harnas aan... niet gewoon een leuk riempje aanwezig?quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef markvanrinsum het volgende:
neeej servio die hond luistert niet naar jouw]
[ afbeelding ]
Welnee, zoveel verstand van schoonmaken past niet in dat opgespoten hoofd, ze kwam alleen even aandacht van flip opeisen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Ik ga straks het filmpje van Karim terugkijken. Ik ben nu benieuwd of Djoon nog een doekje haalt over de tafel in het rondje waat iedereen met zijn gore poen op heeft gelegen.
Karim is gewoon een held,...quote:Op zondag 17 april 2011 19:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
5 minuten geleden gekeken bizondere heftige week
Laura las voor SST al geregeld mee op fok maar ik hoop voor haar dat ze daar nu voor behoed word.quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww Laura... nou de kans dat die terug kan lezen is redelijk klein.
Als ik het forum mag geloven over haar dyslexie.
* Stability trekt pleister op je mond los en vraagt zachtjes wat er isquote:
Lekker hygiënisch weerquote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Stability het volgende:
stervio hou toch eens op met dat gepluk aan die haren, je bent met eten bezig man
nee hoor, laat maar lezenquote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Laura las voor SST al geregeld mee op fok maar ik hoop voor haar dat ze daar nu voor behoed word.
Tsja niet iedereen is zo cool als Joanna, dus zij mag datquote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, in het begin werd iedereen regelmatig de KvdW ingeroepen. Djoon woont er bijna en dat gaat opvallen ja.
Op welk subforum zat ze?quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Laura las voor SST al geregeld mee op fok maar ik hoop voor haar dat ze daar nu voor behoed word.
Op de sst site ergens staat van wel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Sonera het volgende:
is het trouwens zeker dat Shar die hond meekrijgt als ze deruit gaat?
Het zou handig zijn als ze het zelf ook zou weten.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Op de sst site ergens staat van wel.
Ja dat ze het zelf nog niet weet mss dat ze van te voren aan der moeder hebben gevraagd ofzo? dacht mss heeft shar er vandaag wat over gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Op de sst site ergens staat van wel.
Vooral om de rest van de bemoeials de mond te snoeren.quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als ze het zelf ook zou weten.
Ziekte van Pfeiffer? Vitamine-tekort? Chronisch vermoeidheidssyndroom of "gewoon lui".quote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Blackprinces het volgende:
Laura was vandaag echt op en had slaap nodig.
Is hier een dokter in de zaal die effe die meid kan bekijken??
Dat klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als ze het zelf ook zou weten.
Geen idee maar heb haar meerdere keren horen vertellen dat ze wel eens op fok kwam maar nooit zelf post zowieso.quote:
Rib 11 en 12 steken er niet zo erg meer uit.quote:
jip http://www.secretstory.nl/nieuws/2614/Vertroetelingquote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Sonera het volgende:
is het trouwens zeker dat Shar die hond meekrijgt als ze deruit gaat?
gewoon chronisch fakking luiquote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef 38half het volgende:
[..]
Ziekte van Pfeiffer? Vitamine-tekort? Chronisch vermoeidheidssyndroom of "gewoon lui".
Ondervoeding kan ook nogquote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef 38half het volgende:
[..]
Ziekte van Pfeiffer? Vitamine-tekort? Chronisch vermoeidheidssyndroom of "gewoon lui".
Die zit dit 'avontuur' als een all-in vakantie, van niks doen word je vanzelf zo lamlendig als zij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef 38half het volgende:
[..]
Volgens mij aan het douchenquote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef Blackprinces het volgende:
geer dus aan de schoonmaak
jo en ser koken
lau en flip op vlot
waar is mo?
cool is koud en koud is deaud......goed gezegd manquote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen is zo cool als Joanna, dus zij mag dat
juist um...en als ze niet slaapt, vreet ze zich volquote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zit dit 'avontuur' als een all-in vakantie, van niks doen word je vanzelf zo lamlendig als zij.
Met het doekje waar net het aanrecht mee gedaan is, lekker hygiënisch.quote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef Blackprinces het volgende:
ah het wordt wel schoon gemaakt door jo dus
ik kon het ook niet geloven hoorquote:
ik zou er weer lekker onderdoor gaan zwemmen, en dat vlot met laura en al ff omgooien...schijt aan de missie en het geld...komt wel weer een nieuwe missiequote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef Sonera het volgende:
dit is toch eigenlijk weer een missie van niks... het verbroedert oke maar een beetje spanning erbij?
ah dat verklaart het inddquote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Anders moest ze Gerard helpen met de ramen, het was het 1 of het ander...
ze heeft wel al die dagen voor het eten 'moeten' zorgen.. servio is er en Jo is opeens de heerser voor de keuken kan me best voorstellen dat dat niet leuk isquote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef akveor het volgende:
Sharon heeft het erg zwaar nu ze al enkele uren niet in de koelkast mag komen.
Ze wil iets te drinken. Maar zegt sarcastisch dat ze het zeker niet zelf mag pakken omdat ze de champagne niet mag zien.
goed gezegd man, deaudquote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
cool is koud en koud is deaud......goed gezegd man![]()
![]()
wel doen als ze slaapt das leukerquote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou er weer lekker onderdoor gaan zwemmen, en dat vlot met laura en al ff omgooien...schijt aan de missie en het geld...komt wel weer een nieuwe missie
ten alle tijden hahah ze doet toch niet anders?quote:
je denkt toch niet serieus dat ze stond te douchen... ze was niet in de modder gegooid ofzo hoorquote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Blackprinces het volgende:
wat staat mo nou in die spelregels te bladeren?
ze ziet er wat mij betreft niet gedoucht uit...
Ze wil weten wat er gewassen moet worden?quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Blackprinces het volgende:
wat staat mo nou in die spelregels te bladeren?
ze ziet er wat mij betreft niet gedoucht uit...
Leuke quizvraag voor d'rquote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Candyfreak het volgende:
Hoeveel keer per week doucht Mo zich eigenlijk?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef Sonera het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat ze stond te douchen... ze was niet in de modder gegooid ofzo hoor
1 ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Candyfreak het volgende:
ik heb het als vaste streamer niet veel mogen zien eigenlijk, nou ja, mogen zien? misschien niet willen zien danquote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Candyfreak het volgende:
Doucht ze elke week dan??quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Candyfreak het volgende:
een keer per jaar met Eindhovens Kermis 16 septemberquote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een keer per jaar met Eindhovens Kermis 16 september
Pizza?quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef 38half het volgende:
Bericht van het thuisfront
17 april om 16.34
Er staat iets klaar voor de dames die op het vlot zitten.
Monique heeft Joanna nog maar net afgelost, of De Stem heeft een boodschap. Er staat iets klaar voor de dames die op het vlot zitten. Joanna is als eerste bij het labyrint en vindt twee pizzas en twee enveloppen. Beide dames krijgen een lunch en een bericht van thuis. Sharon heeft nog nooit een bericht van thuis ontvangen en Joanna is blij voor haar. Al huppelend en zingend rent ze naar buiten om Sharon het nieuws te vertellen. Sharon wil de envelop graag hebben, maar Joanna vertelt haar dat ze de boodschap samen met de pizza krijgt. Zo wil De Stem dat. Gelukkig voor Sharon heeft Servio de oven al aangezet.
Was jullie al bekend dat Sharond post had van thuis?
ja en mo heeft ook berichtje gehadquote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef 38half het volgende:
17 april om 16.34
Monique heeft Joanna nog maar net afgelost, of De Stem heeft een boodschap. Er staat iets klaar voor de dames die op het vlot zitten. Joanna is als eerste bij het labyrint en vindt twee pizzas en twee enveloppen. Beide dames krijgen een lunch en een bericht van thuis. Sharon heeft nog nooit een bericht van thuis ontvangen en Joanna is blij voor haar. Al huppelend en zingend rent ze naar buiten om Sharon het nieuws te vertellen. Sharon wil de envelop graag hebben, maar Joanna vertelt haar dat ze de boodschap samen met de pizza krijgt. Zo wil De Stem dat. Gelukkig voor Sharon heeft Servio de oven al aangezet.
Jah, was rond 5e op de streams..quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef 38half het volgende:
17 april om 16.34
Ze weet het nog niet , maar het zou mischien ook wel zielig zijn voor de hond als zij hem krijgt ,zij zit 6 maanden van het jaar in de VS als je dat moet geloven en vertelde deze week ook in de tuin dat als ze wint het geld ook wil gebruiken om een appartement voor haar zelf te kopen , een hond op een flat .................quote:[..]
Ja dat ze het zelf nog niet weet mss dat ze van te voren aan der moeder hebben gevraagd ofzo? dacht mss heeft shar er vandaag wat over gezegd
Wanneer komt hij terug?quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
Net http://www.secretstory.nl/videos/1560/Karims+videodagboek gekeken en ik kan niet wachten tot Karim terug is.![]()
![]()
zal t zal t zal t echt?????????quote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef Ytsmi het volgende:
Mo wil niet nomineren zodat ze zelf genomineerd komt te staan had ze het al eerder over met Laura van mij mag ze
quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
Sec is zo'n schatje![]()
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
weer een truc om Jo uit de wind te houdenquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef Ytsmi het volgende:
Mo wil niet nomineren zodat ze zelf genomineerd komt te staan had ze het al eerder over met Laura van mij mag ze
We zullen zien, hopelijk morgen op maandag net als Maik?quote:
ik heb ook een hondje op een flat kan prima als je maar lekker vaak naar buiten gaquote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef lentebloem het volgende:
[..]
Ze weet het nog niet , maar het zou mischien ook wel zielig zijn voor de hond als zij hem krijgt ,zij zit 6 maanden van het jaar in de VS als je dat moet geloven en vertelde deze week ook in de tuin dat als ze wint het geld ook wil gebruiken om een appartement voor haar zelf te kopen , een hond op een flat .................
SST is weer te snel met een bericht. Ik kom niet meer bij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Urb het volgende:
We zullen zien, hopelijk morgen op maandag net als Maik?
Ik zag er al eerder iets langskomen maar helaas doet dit filmpje het nog niet.![]()
# 17042011 Karims zingmissie 17 apr / 15:55
http://www.secretstory.nl/videos/1576/17042011+Karims+zingmissie
quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:
Iemand die de weersverwachting voor Portugal weet? Ik zit te hopen op een enorme plensbui.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
Yeah, Karim terug ik zweer t voor fakking 200.000 %
idd. is niet eerlijk, maar ik zou er wel blij mee zijnquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
na het nomineren? Dat zou niet eerlijk zijn
Ja, om drinken voor zichzelf te halen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Verity het volgende:
Staat Sharon nou echt bewust in de keuken ?!
eerlijk gaat het alang niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef danilel het volgende:
[..]
idd. is niet eerlijk, maar ik zou er wel blij mee zijn
De hond kan mee naar amerika en mag bij je blijven als hij klein genoeg is om voor je voeten in een reis box kan , denk dat segredo daar een beetje te groot voor wordt,quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef Sonera het volgende:
[..]
ik heb ook een hondje op een flat kan prima als je maar lekker vaak naar buiten gaen die hond kan toch mee naar amerika? volgens mij hebben ze al veel dieren zal daarvoor ook wel dingen geregeld worden neem ik aan.. ben al blij dat hij tenminste een plek heb om naar toe te gaan straks alles beter dan de straat waar die vandaan komt
en wordt dus ook niet genomineerdquote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef danilel het volgende:
[..]
idd. is niet eerlijk, maar ik zou er wel blij mee zijn
Ben benieuwd of Karim de kans krijgt om z'n date mee het huis in te nemen en/of houden, Zoals met Maik en Johanna. Niks zou mij inmiddelms meer verbazen dus we zullen zien.quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Wilskracht het volgende:
Laura moet er in blijven.
Zij krijgt de verhaallijn om jaloers te worden op Karim als die donderdag op date gaat.
kijk nu snap je waar die intelligentie zit he....zomaar ineens zie ik hoe slim ze is.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
Mo haalt uit de brief dat er heel slecht over haar wordt geschreven
Laaura voert een opdracht uitquote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Servio is weer alles aan het opruimen, Laura ligt, Mootje is zich weer aan het afvragen wat haar ouders van haar vinden.
Wat zegt ze?quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Sonera het volgende:
wat praat Lau lullig over Alex als je niet verliefd ben of totaal geen interesse in hem heb zeg dat dan...
nja genialex praatte er donderdag net zo over, dat ze na afloop wel zien hoe het gaat lopen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Sonera het volgende:
wat praat Lau lullig over Alex als je niet verliefd ben of totaal geen interesse in hem heb zeg dat dan...
hoe raad je hetquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Wat is er met Mo heeft ze een brief gehad ofzo?
Ja, in de brief stond dat ze niks aan moet trekken wat andere mensen zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Wat is er met Mo heeft ze een brief gehad ofzo?
uiteraardquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Darklight het volgende:
zal ze zo weer over nomineren beginnen?
Het is de week van de verbroedering.quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef Stability het volgende:
ik snap ook niet dat de anderen er zo op in gaan..
ik zou haar juist negeren als ze zo deed
Ik haat dat soort moeilijk te weigeren keuzes. Mensen die voor jou bepalen wat voor een huisdier je krijgt is naar mijn idee ook echt not done.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef 38half het volgende:
Stond in een vorige COS:
Vertroeteling
17 april om 10.46
Sharon speelt met haar nieuwe zoontje.
Sharon is gek op Segredo. Ze weet nog niet dat ze hem na Secret Story mag adopteren. Als ze dit nieuws te horen krijgt springt ze waarschijnlijk een gat in de lucht. Ze geeft hem constant aandacht en speelt wat met hem in de tuin. Sharon is echt een dierenvriend en voor haar is dit gebaar van Dutchy Puppy een geschenk uit de hemel.
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Niet te geloven, wat een attention whore. Ze was toch aan het koken?quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef mazaru het volgende:
Jo komt er bij zitten, ze ruikt zendtijd bij de klagende Mo
ser stijgt bij mijquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef afca_oc het volgende:
ser: elke keer om elk wittewasje huilen (over mo)
quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef afca_oc het volgende:
ser: elke keer om elk wittewasje huilen (over mo)
30 jaar , op papierquote:
Mwa er staat nog altijd dat ze hem naar huis mag nemen in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik haat dat soort moeilijk te weigeren keuzes. Mensen die voor jou bepalen wat voor een huisdier je krijgt is naar mijn idee ook echt not done.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
nee, ik ben nog niet in portugal geweest vandaag, helaasquote:
Nu z'n trawant Karim tijdelijk uit het huis is moet ie toch iets bedenken om wat air time te krijgen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
LOL, Geer gaat nu ramen schoonmaken in de keuken waar Djoon loopt.
en Jo is een trol...quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu z'n trawant Karim tijdelijk uit het huis is moet ie toch iets bedenken om wat air time te krijgen.
Ach we hebben allemaal wel een gebrekquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
Dat zowieso, kan erg nadelig zijn en dat blijkt wel.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef shomila het volgende:
Misschien omdat ze hoogbegaafd is dat ze overal heel erg over nadenkt.
Zo oud als Mo eruit ziet wordt ze niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
30 jaar , op papier
5 jaar in het gedrag
50 jaar als uiterlijk
als die vriendin alleen gezegd zou hebben dat ze trots op Mo is krijgt ze later de grote mond van Mo over zich heen omdat Mo haar dan kwalijk neemt dat haar vriendin haar niet gewaarschuwd hadquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind ook een dat Mo te heftig reageert maar als haar beste vriendin weet je toch dat ze zo'n berichtje negatief zou opvatten en schrijf je toch iets wat haar op zou peppen.... Of willen ze haar voorbereiden..
idd hij zit wel de hele tijd aandacht te trekken, gelukkig volgt de cam Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu z'n trawant Karim tijdelijk uit het huis is moet ie toch iets bedenken om wat air time te krijgen.
Dat heeft hij heul niet nodig hoor. Hij heeft zelfs met Djoon 2 uur liggen lullen op het vlot en daarvoor een uur met Mo. De rest sliep.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef akveor het volgende:
dat janken is alleen in de nominatietijd hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef 38half het volgende:
Gvr, ik schreef het vanmiddag al. Wedden dat Mo dr jankMOmentje krijgt! Maar dat ze deze nu al weer heeft had ik niet gedacht, zit nog niet eens alcohol in.
Op rotten met die muts danquote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat janken is alleen in de nominatietijd hoor
Huh?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jo weet hoe dingen worden uitgezonden en dat zei ook wil weten wat er over haar wordt uitgezonden.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
Wat is nu de reden dat ze jankt? Toch niet om dat briefje mag ik hopen?
daarom juistquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
jawel, want ze is nu onzeker hoe de opmerking bedoelt is.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Freule het volgende:
ghegheghe dat wil Mo niet weten .quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jo weet hoe dingen worden uitgezonden en dat zei ook wil weten wat er over haar wordt uitgezonden.
Ja hij mocht bij Joannaquote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij heul niet nodig hoor. Hij heeft zelfs met Djoon 2 uur liggen lullen op het vlot en daarvoor een uur met Mo. De rest sliep.
Keep on digging.
Vind het ook wel zielig.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Toch wel zielig hoor als je zo bent dan wordt je toch gek van jezelf, de hele tijd maar malen in je hoofd hoe mensen je vinden enzo.
Tôt straksquote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
goedeavond.
wat een saaie beelden weer, ik haak weer eens af.
niks zielig, alles heeft ze aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Toch wel zielig hoor als je zo bent dan wordt je toch gek van jezelf, de hele tijd maar malen in je hoofd hoe mensen je vinden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |