Nee, twee dochters.quote:
Hm, nooit gezien ook, komt ie er vanavond op?quote:
Lucky you.quote:
Oke, even googlen naar tijd en zender.quote:
Dan weet je mensen dus goed om je vinger te winden.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan weet je mensen dus goed om je vinger te winden.
Relatie met de dochter van de wethouder kan natuurlijk nooit geen kwaad.quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lucky you.
Vaak zijn 't van die koppel-tantes..
Handige eigenschap.quote:
Eet smakelijk.quote:
Werkt zij bij rebound?quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef betyar het volgende:
Misschien heeft PHP in zijn zondige jeugdjaren nog wel met mijn vrouw ontbeten![]()
![]()
![]()
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef betyar het volgende:
Misschien heeft PHP in zijn zondige jeugdjaren nog wel met mijn vrouw ontbeten![]()
![]()
![]()
quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
een interessant artikel in de Elsevier.
Onmogelijk inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Onmogelijk dat ik met je vrouw ontbeten heb, of ze moet zo rond de 50 zijn
Klopt.quote:
Die kinderen die bij mijn vrouw hebben gezeten zijn allemaal keurige volwassen mensen geworden met een toekomst.quote:
Valsquote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kinderen die bij mijn vrouw hebben gezeten zijn allemaal keurige volwassen mensen geworden met een toekomst.
Zoals mij dus.quote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kinderen die bij mijn vrouw hebben gezeten zijn allemaal keurige volwassen mensen geworden met een toekomst.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik mis relmof en koos werkeloos laveloos
Die arme jongen houdt zo geen hersencel over neequote:
Wat?quote:
Zelf niet. Wij waren wel veruit de beruchtste klas. 3 Schorsingen in het brugklasjaar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie echt allemaal nooit geschorst? Ik wel, en dat was nota bene in de tijd dat ik nog braaf was en op een kakkersschool zat. Na een paar jaar verhuist naar de school waar desnoods iedereen terecht kon en daar al lallend blijkbaar m'n examens gehaald. Denk ik.
Nooit geschorst. Dat garandeert echter helemaal niets.quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie echt allemaal nooit geschorst? Ik wel, en dat was nota bene in de tijd dat ik nog braaf was en op een kakkersschool zat. Na een paar jaar verhuist naar de school waar desnoods iedereen terecht kon en daar al lallend blijkbaar m'n examens gehaald. Denk ik.
quote:
Ik heb 1 keer het schoolplein moeten vegen na school. Telt dat ook??quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Missen is natuurlijk een groot woord. Vooral op inernet. Maar stiekem vind ik rem en koos wel aardig hoorquote:
Was wekelijkse kost voor mij. Te laat was 2 uur nakomen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 1 keer het schoolplein moeten vegen na school. Telt dat ook??
Zozo, je bent er wel trots op zo te zienquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was wekelijkse kost voor mij. Te laat was 2 uur nakomen.
Das wel overdreven veel. Bij ons was dat een half uur eerder melden, tenzij je zei dat je met de bus was gekomen: dan kreeg je geen strafquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was wekelijkse kost voor mij. Te laat was 2 uur nakomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |