Dan ben ik blij dat ik dat nog nooit heb gedaan.quote:
Nou..quote:
Wat is dit mij zo afschrikken wat als ik een meisje krijg dan durf ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alsof je een tosti in je neus duwt.
De tiefus zeg.quote:
zoenen?quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echte mannen luisteren andere muziek.quote:
waarom is dat eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grote plaatjes in een spoiler bitte.
Mijne nu 3quote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat.Firefox op het moment 350 MB.
Maar ik heb aardig wat tabs open.
ik 2 computer stijgt opeens opquote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat.Firefox op het moment 350 MB.
Maar ik heb aardig wat tabs open.
Of gewoon nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grote plaatjes in een spoiler bitte.
als je 14 ben nietquote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Beach het volgende:
Maar ff serieus is het raar als je nog nooit gezoend hebt?
Ik kan een simpele opmerking maken nu, maar ik doe het niet, ik ben lief.quote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is dit mij zo afschrikken wat als ik een meisje krijg dan durf ik niet
Nee, de wc doortrekken.quote:
Wat.quote:
Die 2kb maakt het verschil nietquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Stop eens met die plaatjes mn mobiel is supertraag nu![]()
![]()
2 tabs 900 MB, had m al een week open staan denk dat dat het isquote:
Ik zei het alleen maar in de hoop dat je nu dood bent hoor, meer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef n8n het volgende:
[..]
2 tabs 900 MB, had m al een week open staan denk dat dat het is
HOU OP MET ZELDA WILLEN SPELEN DANquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Idk.
IK WIL ZELDA SPELEN MAAR ARG7 HOUDT ME VAN MN WERK![]()
![]()
HOEZO DAN?quote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
HOU OP MET ZELDA WILLEN SPELEN DAN
quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik zei het alleen maar in de hoop dat je nu dood bent hoor, meer nietnee ik leef nog steeds volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit snap ikquote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is een slowchatgeen plaatjesdumptopic.
maar dit nietquote:
Ga Harvest Moon spelen danquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Idk.
IK WIL ZELDA SPELEN MAAR ARG7 HOUDT ME VAN MN WERK![]()
![]()
In dat geval vallen je paints tegen, sorryquote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
nee ik leef nog steeds volgens mij
Klopt, iedereen moet doen wat ie zelf wilquote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen leven
Ik ga niet de pimp uithangen op internet
ik ben een en al afwijking..quote:Op zondag 17 april 2011 15:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, helaas, je bent geen uitzondering.
Want, als het een jongen was was hij niet goed bezig?quote:
Wat voor werk?quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk had ik al lang op mijn werk moeten zijn, maar ach boeit mij het nog
Logisch.quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als ik naar je kijk heb ik zin in spaghetti
Heb je het nu over mn moeder? Die drinkt ook alleen maar caneiquote:
Zeg het eens lieverd.quote:
Is ze 17?quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Heb je het nu over mn moeder? Die drinkt ook alleen maar canei
zeg ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 15:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dan weet je of ze je interessant vind maar dat kan natuurlijk nog komen, waarvan ken je haar?
Phil.quote:
Hopen dat het nut heeft.quote:
Als je iemand op straat tegenkomt en hij/haar kijkt je aanquote:
Ons pap ziet AGR te kijkenquote:
Nee, ik jat dadelijk gewoon die afstandsbediening.quote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Hehe lekker die Cauberg opfietsen jatog
Download het danquote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik jat dadelijk gewoon die afstandsbediening.
Downloaden? Nee, het staat alweer opquote:
Laten zien wie de baas is.quote:Op zondag 17 april 2011 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Downloaden? Nee, het staat alweer op.
Ikquote:
Wat ben jij slecht Appelmeisjequote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken. Ik roep gewoon random namen.
52 ook goedquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het kijken. Ik roep gewoon random namen.
Zeg het eensquote:
quote:
Die's geweldigquote:
Eerst mij aanspreken en daarna niks durven te zeggen...quote:
ze lieft jou denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 15:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eerst mij aanspreken en daarna niks durven te zeggen...
Family Guy sowiesoquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eerst mij aanspreken en daarna niks durven te zeggen...
Stewie is echt de baas van de seriequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:19 schreef Zeroku het volgende:
JANPIRAAT MAAKT DE GELIJKMAKER TEGEN N.E.C..
Goede conclusie ditquote:Op zondag 17 april 2011 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat er in de laatste minuut 3 goals vallen, Graafschap 1-0, Heracles 1-1 en Ajax 1-2, dan sta je ineens bovenaan
quote:
Vettel.quote:
Zeg het eens mattie.quote:
52 nu. Hij haalt 'm net inquote:
quote:
Jwz, HC hossel alles.quote:
okquote:Op zondag 17 april 2011 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Vieze TT eigenlijk, vooral dat laatste
Ja bahquote:Op zondag 17 april 2011 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Vieze TT eigenlijk, vooral dat laatste
quote:
Hij heeft problemen ermee.quote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef Zeroku het volgende:
Bietsj, hoezo gebruikt Webber al het hele weekend zijn KERS niet?
Wacht nog maar een half uurtje ik ben nog best boos.quote:
Hmm, okay.quote:
okquote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht nog maar een half uurtje ik ben nog best boos.
Je kan nu wel blijven, je bent er nu tochquote:
quote:
okquote:Op zondag 17 april 2011 15:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kan nu wel blijven, je bent er nu toch
Godver, ik dacht 1-2quote:
Hihi appelquote:
Ja sorry allemaal naamvragers opeens ik dacht ik schreeuw dan hoort iedereen tegelijk dat ik me afvraag wat hier gaande isquote:Op zondag 17 april 2011 15:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan het wat rustiger?
Er proberen hier mensen te werken ja
Want?quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef n8n het volgende:
volgens mij ben ik tot woensdag gaar als een krekel op de noordpool
Jatog kun je overal gebruiken enzoquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Das wel nice man FFUUUU met transparantie enzulks.
Ik heb hem niet gezien volgens mij nee.quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi appelIk had Pizzalucht opgedragen om de AH in te gaan gisteren en jou te zoeken en HEYYY PSSST APPPEL GR GR VAN SHARR te zeggen
Heeft ie niet gedaan zeker?
vrijdag 4u op terras, zaterdag 14:00 in bed, lag tot 18:00 wakker door volksbuurtfeest onder mn huisquote:
Nee. Moet ik je doorverbinden?quote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo spreek ik met de spamkippetjes?????
Hallo hier de haan, wat kan ik voor je doen?!quote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We misten je.quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja sorry allemaal naamvragers opeens ik dacht ik schreeuw dan hoort iedereen tegelijk dat ik me afvraag wat hier gaande is![]()
Onder je huis nog wel.quote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef n8n het volgende:
[..]
vrijdag 4u op terras, zaterdag 14:00 in bed, lag tot 18:00 wakker door volksbuurtfeest onder mn huis
kippetjesquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar nu issie veel leuekrquote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zonder kon je hem ook al overal gebruiken
Ragboer
quote:
Spreek ik met Wesley de Haan???? Zeg maar dat hij sexy is.quote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo hier de haan, wat kan ik voor je doen?!
sryquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet als je op een forum zit met zwarte achtergrond.
Hihi, oké oké.quote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja echt ?![]()
Ik ben hier hoormaar ook voetbal enzo
Jeetje, ik kan echt niet wachtenquote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel hemorgen is je neus er als het goed is
Wups.quote:
Nostalgiequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HENKI WAAR BEN JE IK WIL JE PMEN MAAR IK WIL NIET NAAR BOVEN SCROLLEN ALLES
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeik gniffeldeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HIERZOquote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HENKI WAAR BEN JE IK WIL JE PMEN MAAR IK WIL NIET NAAR BOVEN SCROLLEN ALLES![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Die rageguy met transparante achtergrond.quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja alleen weet nu ff niemeer waar over ging/gaat.![]()
![]()
Saddam, ja toch.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
[img=100,100] url [/img]quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
holyshit hoe doe je dat alles dan![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: