quote:Op zondag 22 mei 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helling in A-T = niets
Helling in S-T = V (snelheid)
Helling in V-T = A (versnelling)
Oppervlak in A-T = deltaV (snelheidsverandering)
Oppervlak in S-T = niets
Oppervlak in V-T = S (Verplaatsing)
Samengevat blz 59![]()
Perfect, bedankt!quote:Op zondag 22 mei 2011 15:13 schreef Natrium het volgende:
De oppervlakte onder een v/t diagram is de afgelegde afstand (denk aan wiskunde B, integreren etc).
Oppervlakte onder een a/t diagram heeft geen betekenis geloof ik. Krijg je niet de gemiddelde snelheid als je oppervlakte deelt door het aantal seconden?
Ik wou je bijna quoten en zeggen dat dat heel slim was van jequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:15 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik wou je bijna quoten en zeggen dat dat heel slim was van je
geen examenbundel hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:16 schreef Dastan het volgende:
Ik heb helaas geen Samengevat of een examenbundel.
Heb er 3 gekocht voor 7 euro.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga niet voor elk vak een examenbundel aanschaffen.Weet je hoe duur dat is.
O, dat is niet duur. Ik heb ze steeds geleend uit de bibliotheek. Alleen nu zijn ze allemaal uitgeleend.quote:
Alleen die formule voor dosis geloof ik. Verder staat alles in je Binas.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef Fivel het volgende:
iemand nog tips van dingen die je in je rekenmachine moet zetten omdat ze niet in binas staan..
Wiskundegedeelte nooit bekekenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:31 schreef Fivel het volgende:
Berekenen van volume enzo voor bepaalde vormen (bol, cilinder) staat ook niet in binas toch? die vergeet ik ook en zet ik ook in met rekenmachine
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:33 schreef Fivel het volgende:
[..]
Zie alleen oppervlakte cirkel en omtrek cirkel
4 examens?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:33 schreef Superbus het volgende:
Ik denk niet dat dat vaak voorkomt (heb nu 4 examens gemaakt en niet tegengekomen)
Klopt inderdaad. Zijn ook de enige die ik ooit daaruit heb gehaaldquote:Op zondag 22 mei 2011 15:33 schreef Fivel het volgende:
[..]
Zie alleen oppervlakte cirkel en omtrek cirkel
Had dat even verteld jong, ik heb hier nog een samengevat liggen. Je kan em btw nog komen ophalen als je wilt.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:16 schreef Dastan het volgende:
Ik heb helaas geen Samengevat of een examenbundel.
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Vultures het volgende:
[..]
Had dat even verteld jong, ik heb hier nog een samengevat liggen. Je kan em btw nog komen ophalen als je wilt.
Doe em es maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Vultures het volgende:
Iemand nog een goede GR samenvatting voor natuurkunde btw?
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:15 schreef PG18 het volgende:
Moeten we ook geluidsintensiteit kunnen?
Decibel berekenen enzo?
Nee toch? Staat niets over in in Samengevat (berekenen) en ben het ook nog nooit in een examen tegengekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |