quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:52 schreef Anoonumos het volgende:
https://www.dunamare.nl/s(...)urkunde/default.aspx
6vwo: zoeken op onderwerp
Examenopgaven per onderwerp, je moet alleen zelf de examens zoeken.
Hoort het dopplereffect bij elektromagnetisch spectrum? Ik zie dat er een vraag over was bij examen 2010-I, ik weet niet zeker of we dat nu moeten kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
Je hoeft best veel niet te kennen voor het CE (gelukkig), namelijk:
- Signaalverwerking
- Inductie en wisselstromen
- Thermische processen
- Gas en vloeistof
- Elektromagnetisch spectrum
Hoe dan? =Oquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Wij hebben andere natuurkundemaar gelukkig hoeven wij lenzen en shit niet te doen
Geen inductie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
- Signaalverwerking
- Thermische processen
- Gas en vloeistof
vraag 16 van: vuurtorens in de ruimtequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef Wumbo7 het volgende:
Euh, welke vraag is dat dan? Ik heb dat examen geoefend, maar ben het niet tegengekomen dacht ik (is wel weer een tijdje terug, kan zijn dat ik het vergeten ben)
Ook staat er volgens mij niets over het dopplereffect in samengevat.
och, had ik niet eens es gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:59 schreef ylfa het volgende:
Dat is volgens mij het pilot examen waar Zilverloo het over heeft.
Systeemborden is signaalverwerking, dus nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:57 schreef PG18 het volgende:
Kunnen systeemborden er nu eigenlijk wel of niet in voorkomen?
Ik dacht dat atoomfysica (foto-elektrisch effect, uittreed energie etc) ook niet hoefde?quote:- Signaalverwerking
- Thermische processen
- Gas en vloeistof
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
- Signaalverwerking
- Thermische processen <----
- Gas en vloeistof
kijk in de syllabus...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef --Krijn-- het volgende:
Bestaat er een site waarop staat wat je precies moet kennen?
Ok! Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:44 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Ok! Waar?Google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
Kun je even de opdracht/antwoorden linken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef PG18 het volgende:
Stel dat je de weerstand weet, de lengte van een draad weet en dat het een koperdraad is, wat moet je dan voor P in deze formule invullen?
[ afbeelding ]
In binas 40A kom ik voor de dichtheid van koper tegen: 8,96 103 kg / m-3
Maar volgens de opdracht is het de bedoeling dat je 17 10-9 gebruikt.
Is het de bedoeling om hier de dichtheid te gebruiken of is P wat anders en zo ja, wat is P dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |