Volgens mij wel. Dat is toch dat modelleren enzo? (aka programmeren)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Duderd het volgende:
Dat hoofdstuk numerieke natuurkunde... moeten we dat kennen?
onze leraar dacht dat je een soort programma kreeg wat net niet werktequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef Duderd het volgende:
Klopt ja. Ik vraag me af op wat voor manier dat gevraagd gaat worden... kan me er weinig bij voorstellen.
Vorig jaar had ik eindexamen natuurkunde echt slecht gemaakt terwijl ik een 7 voor mijn SE stond, had ik een 5 voor de CE, de norm was ook hoog, iig was het moeilijker dan voorafgaande jaren. Ik moet zeggen dat ik er ook niet veel voor had gedaan, bijna niets eigenlijk. Maar dan nog zou je een voldoende verwachten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef waj1 het volgende:
Heb net het examen gemaakt van 2010 II, ik had een 5,6 (terwijl ik voor de eerste 9 vragen maar 1 punt verdient had). Voor de rest had ik de meeste vragen maar voor de helft goed. Was het examen van afgelopen jaar niet moeilijker dan normaal misschien, want normaal heb ik iets rond de 7 tot 6?
Nee volgens mij niet. Anders moet ik nog even wat erbij leren (het staat niet eens in onze lesboeken).quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zit snaartheorie tegenwoordig nog in het examen?
Ook bij mij! Ik wil toch wel minimaal een 6,5 hebben eigenlijk. Vandaag Wis gehad en nou vrij tot aan natuurkunde, dus nog lekker een paar daagjes knallen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:35 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
Hoofdstuk numerieke natuurkunde hoef je niet te kennen volgens mn leraar, die zal 't wel wetenben verder ook niet bang voor natuurkunde, alleen het komt niet aanwaaien.. Voorbereiding helpt zeker bij mij tenminste;)
CE bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
Je hoeft best veel niet te kennen voor het SE (gelukkig), namelijk:
- Signaalverwerking
- Inductie en wisselstromen
- Thermische processen
- Gas en vloeistof
- Elektromagnetisch spectrum
Uh, jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CE bedoel je?
En ook voor natuurkunde maak ik/heb ik programma's..
Zonder GRM geen VWO voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |