Dit dus, en wat ben ik blij dat we die atoomfysica niet hoeven te doen...Met 't foto-elektrisch effect etc. DIE shit. Die was pas lastigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Frank020 het volgende:
Het is handig om bij het opschrijven van gegevens op gelijk om te rekenen naar standaard eenheden, dus als in de tekst staat "met een snelheid van 130 km/u" opschrijven als V = 36,1 m/s
Gelukkig hoeven die inductiestromen niet, die shit was lastig.
Ik op licht/lenzen en dan nog geluidsgolven met bepaalde waarden? Dat n=1,2,3,4...gebeuren...:')quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:17 schreef Natrium het volgende:
[..]
Dit dus, en wat ben ik blij dat we die atoomfysica niet hoeven te doen...Met 't foto-elektrisch effect etc. DIE shit. Die was pas lastig
Nu zijn er alleen nog radio-activiteit en licht/lenzen waar ik op faal
Ah, met buik-buik instrumenten en buik-knoop instrumenten etcquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Drawer het volgende:
[..]
Ik op licht/lenzen en dan nog geluidsgolven met bepaalde waarden? Dat n=1,2,3,4...gebeuren...:')
Foto-elektrisch effect had er van mij wel in gemogenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:17 schreef Natrium het volgende:
[..]
Dit dus, en wat ben ik blij dat we die atoomfysica niet hoeven te doen...Met 't foto-elektrisch effect etc. DIE shit. Die was pas lastig
Nu zijn er alleen nog radio-activiteit en licht/lenzen waar ik op faal
De eckte eckte natuurkundequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Pino112 het volgende:
Atoomfysica.
Eco ging echt zaad, dus Natuurkunde moet beter gaan.
Ik zal maar niet zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
De eckte eckte natuurkunde.
Economie ging wel het slechtst tot nu toe ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ga studeren
Ik vind 't wel super interessant, maar de manier waarop m'n docent/het boek het uitlegde, bleef 't bij mij niet echt hangen.
Ook Economie ging hier bafslecht, eerste onvoldoende denk ik (tenzij 't een norm van 1,5 is ofzo), maar de exacte vakken liggen mij sowieso wat beter.
Ik moet een 4 halen voor een 6, en jullie?Do you think you will walk away untested?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen4.3 voor een 5.5 gemiddeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ga studeren
Ik vind 't wel super interessant, maar de manier waarop m'n docent/het boek het uitlegde, bleef 't bij mij niet echt hangen.
Ook Economie ging hier bafslecht, eerste onvoldoende denk ik (tenzij 't een norm van 1,5 is ofzo), maar de exacte vakken liggen mij sowieso wat beter.
Ik moet een 4 halen voor een 6, en jullie?
[..]
Ik zal maar niet zeggeneen 5.3 moet ik halen voor een 5,5 gemiddeld. ben benieuwd zeg of ik dat ga halen. Vind dit echt een lastig vak. Zie gewoon nooit welke formule ik moet gebruiken vooral bij bewegingen of horizontale worp enzo, en dan kijk ik in binas, staan er 10 formules voor hetzelfde en dan moet je weer combineren, wat een ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ga studeren
Ik moet een 4 halen voor een 6, en jullie?
[..]
Ik zal maar niet zeggenIk mag ook een vier halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ga studeren
Ik moet een 4 halen voor een 6, en jullie?.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Jawel joh, gewoon Binas erbij en formule's zoeken en invullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef Skiye het volgende:
Heb berekend dat ik hiervoor een 7,3 moet halen, om überhaupt een kans te maken om te slagen![]()
Gaat em niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |