ach, ik vertrouw sommige mannen wel..en sommige vrouwen ook, maar er zijn er zat die ik dus niet vertrouwquote:
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, ik vertrouw sommige mannen wel..en sommige vrouwen ook, maar er zijn er zat die ik dus niet vertrouw
Ik heb het exact andersom.quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.
Hoe kan ik dat goed maken?quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Yuki het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar wel geleerd dat je mensen niet te snel moet vertrouwen.
Niet doen!quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwens
het is me weer helemaal duidelijkquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwens
Dan kon je er niet over klagenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb liever geen reden tot klagen hoor
Oh, ik dacht omdat je naar buiten keek.quote:
Buiten?quote:Op zondag 17 april 2011 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je naar buiten keek.
Precies, ik vond het al raar.quote:
Zachte G, harde Lquote:
Heerlijk op het balkonnetjequote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef smilez het volgende:
het voelt een stuk warmer dan 17 graden pfft, heb de korte broeken alweer tevoorschijn getoverd!
Ik ben hier alleen, dus nee.quote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen zwoele zweterige ranzige sex dus
ijsje is precies wat ik ook gehaald hebquote:
Tell me about itquote:
Dat zeg je nu, op afstandquote:
Jij bent ook niks gewendquote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Zweterig ben ik nl alBoerinneke spelen in die warmte is vermoeiend ook.
Kleine big hequote:
quote:
Die zijn niet groot hequote:
Tenzij je ontvolgt.quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
o, als je één keer in een reeks post, staan de volgende topics in die reeks automatisch in je AT
Dat zit ook een beetje in mijn Escobarquote:
maar het is wel handig, hoef je niet constant te zoekenquote:Op zondag 17 april 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het is wel even wennenalsof iemand in m'n account heeft ingebroken
Wacht maar tot die groot is, dan kom je er niet meer zo makkelijk in bij in de buurtquote:
haha uhu ik zou niks anders verwachtenquote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot die groot is, dan kom je er niet meer zo makkelijk in bij in de buurtOp die leeftijd overigens ook niet, daar zocht mama wel voor
singles staat meestal bovenaanquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar het is wel handig, hoef je niet constant te zoeken
het blijft wel in je kop zitten jaquote:
ik word ook echt helemaal schijtziek van dat nummer, in de winkel staat ie dan ook op repeat en in de supermarkt draaiden ze hem laatst ook alquote:
uhm welk nummer?quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik word ook echt helemaal schijtziek van dat nummer, in de winkel staat ie dan ook op repeat en in de supermarkt draaiden ze hem laatst ook al
Verschrikkelijkquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik word ook echt helemaal schijtziek van dat nummer, in de winkel staat ie dan ook op repeat en in de supermarkt draaiden ze hem laatst ook al
Volgens mij heb ik hem nu weer de rest van de dag in m'n kopquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
VerschrikkelijkEn als het nou een leuke plaat was, maar dat mens heeft zo'n zeikstem.
Sun is up, finallyquote:
dito.. K hoef m niet eens te luisterenquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nu weer de rest van de dag in m'n kop
Sorryquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nu weer de rest van de dag in m'n kop
en dat zeg je nu pasquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Jeeej, Simpsons weekend op CC
Nu eerst douchen
ja, dat denk k dus nietquote:
dat valt nog te bezienquote:
Hier is het hartstikke bewolktquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef smilez het volgende:
[..]
het mooie weer is denk ik een grotere factor
je gunt me ook niks he?quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef smilez het volgende:
[..]
het mooie weer is denk ik een grotere factor
ik ben niet eens meer beroemd en berucht bij het [Singles]-plebsquote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef smilez het volgende:
[..]
tja ik ken je nu eenmaal nog niet goed![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet eens meer beroemd en berucht bij het [Singles]-plebs
Alsof dat iets is om trots op te zijnquote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet eens meer beroemd en berucht bij het [Singles]-plebs
uiteraard.. 'Vroeger' hielden jullie van me.. Misten jullie me.. Aanbeden me.. Hadden mijn foto's boven jullie bedjes hangen.. Waren jullie bang voor me..quote:
hmm.. Ja. Goede vraagquote:
tja, vroegah was alles altijd beterquote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uiteraard.. 'Vroeger' hielden jullie van me.. Misten jullie me.. Aanbeden me.. Hadden mijn foto's boven jullie bedjes hangen.. Waren jullie bang voor me..ik mis die tijden
niet allesquote:
hallo kloonmeneerquote:Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:
KLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!![]()
Alles goed?? Zit je ook lekker in de zon te FOK!ken?quote:
mwah, het gaat redelijkquote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles goed?? Zit je ook lekker in de zon te FOK!ken?
Met dit KEIhard door de speakers:
holaquote:
Whahaquote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, mn laptop trilde van de tafel af, werd na 15 mins idlen al heet enzo, dus tja
idd tijdje geleden hequote:
Scrollen op mijn macbook is gewoon vegen met twee vingersquote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
die nieuwe muis is geniaal
aanraakgevoelig scrollen enzo
ja erg goed.quote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd tijdje geleden he
mwah redelijk dus.. Met jou?
nee 1 vinger over de bovenkant van de muis heen wrijvenquote:Op zondag 17 april 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scrollen op mijn macbook is gewoon vegen met twee vingers
Is dat bij jou ook?
Vetquote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
nee 1 vinger over de bovenkant van de muis heen wrijven
hmm.. Opa is vorige week overleden.. K moet 1 juli uit mn huisje zijn en ze hebben mn aanstaande 2e kat in moeten laten slapen omdat ie verlamd was vanaf zn heupjes..quote:
gecondoleerdquote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Opa is vorige week overleden.. K moet 1 juli uit mn huisje zijn en ze hebben mn aanstaande 2e kat in moeten laten slapen omdat ie verlamd was vanaf zn heupjes..
thanksquote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
gecondoleerd
hoezo uit huis? heb je ook al wat anders?
niet?? waar ga je dan heen?quote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thanks
uhm.. Ze gaan t slopen, en nee
uiteraard! mensen van het goede leven nemen het ervanquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
Het was goed toeven in de duinen. Dekentje mee, uit de wind liggen in de zon. Hapje en drankje erbij. Het goede leven.
Jammer alleen van de keiharde tegenwind op de terugweg.
Fuck!quote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Opa is vorige week overleden.. K moet 1 juli uit mn huisje zijn en ze hebben mn aanstaande 2e kat in moeten laten slapen omdat ie verlamd was vanaf zn heupjes..
Strandquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
Het was goed toeven in de duinen. Dekentje mee, uit de wind liggen in de zon. Hapje en drankje erbij. Het goede leven.
Lang leve versnellingenquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
nja, dat ben k nog aan het uitzoeken, ze konden me eerst niet helpen voor ik eruit was, nu mag ik eind mei begin juni weer contact opnemen, maar moet ik ook laten zien dat ik zo'n 1200 euro i/d maand verdien (bij lange na niet, maar werk zou zn best voor me doen in mei) ..quote:Op zondag 17 april 2011 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
niet?? waar ga je dan heen?
en waarom wordt t gesloopt dan?
Goed man! Wij lagen vorige week op Kijkduin (met een Duitse auto parkeren voor mijn geboortehuisquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
Owh ja, frak! De frituurpan moet nog eens schoongemaakt wordenquote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
Homemade burgers en uienringen op de grill, zelfgebakken frietjes erbij
jummie
Gecondoleerdquote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat klinkt wel fucked upquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, dat ben k nog aan het uitzoeken, ze konden me eerst niet helpen voor ik eruit was, nu mag ik eind mei begin juni weer contact opnemen, maar moet ik ook laten zien dat ik zo'n 1200 euro i/d maand verdien (bij lange na niet, maar werk zou zn best voor me doen in mei) ..
En omdat k het niet weet, vind het erg zonde want toffe woningen maar komen nieuwe woningen voor in plaats en een of andere rondweg..
Rondweg? Ik vind die doolhofgang naar jou altijd zo leuk...quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, dat ben k nog aan het uitzoeken, ze konden me eerst niet helpen voor ik eruit was, nu mag ik eind mei begin juni weer contact opnemen, maar moet ik ook laten zien dat ik zo'n 1200 euro i/d maand verdien (bij lange na niet, maar werk zou zn best voor me doen in mei) ..
En omdat k het niet weet, vind het erg zonde want toffe woningen maar komen nieuwe woningen voor in plaats en een of andere rondweg..
ja, het is nooit genoeg drama voor mijquote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fuck!![]()
![]()
Jij krijgt ook alles tegelijk...
Hier was net nog zon ja.![]()
Wanneer gaan we weer es meeten?
Krijg je nu dan ook voorrang als de nieuwe huizen er staan?quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope, geen urgentie, want dit weet je als je tijdelijk gaat hurenquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rondweg? Ik vind die doolhofgang naar jou altijd zo leuk...
Kut hee, en krijg je dan urgentie?
Nee...quote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, het is nooit genoeg drama voor mij
snel?
Duitse auto's vallen daar niet op. Die zitten allemaal in dat vakantiepark daar.quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef El_Matador het volgende:
Goed man! Wij lagen vorige week op Kijkduin (met een Duitse auto parkeren voor mijn geboortehuis).
Ja, dat vreesde ik al voor je... Zeker niet veel te huur in Nijmegen? Koophuizen vallen me erg mee daar...quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope, geen urgentie, want dit weet je als je tijdelijk gaat huren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik weet!quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duitse auto's vallen daar niet op. Die zitten allemaal in dat vakantiepark daar.
en dan ook nog geslagen worden door je eigenste kloonquote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee...
Klinkt goedErgens in mei? Prik jij maar een mooie dag.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat vreesde ik al voor je... Zeker niet veel te huur in Nijmegen? Koophuizen vallen me erg mee daar...nope, niet meer.. Maar reageer nu eigenlijk ook voornamelijk in arnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'veel meer' kans
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Kan dat?quote:
Blijkbaar! Eens iets anders geprobeerd met de burgersquote:
Een Khadaffiregime met antitankwapens voor iedereen?quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar! Eens iets anders geprobeerd met de burgers
hook me up!quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Khadaffiregime met antitankwapens voor iedereen?
Nuhuh ze zijn gedompeld in knoflook en gedroogde tomaat en peper en basilicumquote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Khadaffiregime met antitankwapens voor iedereen?
Ik kom bij je etenquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh ze zijn gedompeld in knoflook en gedroogde tomaat en peper en basilicumDat zal ze leren!
quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom bij je eten
Of nee, beter, kom het maar hier brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Bek dicht, genieten en ophouden met die onzin!quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt, wat ben ik vreselijk hopeloos! Maakt ik fucking heerlijke burgers, die ik met veel plezier opsmikkel maar zodra het op is, voel ik me een propje en heb ik spijt.
I'm just sad
quote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef El_Matador het volgende:
nu al koken?
Daar ga ik over een uur of 3 aan denken...
Peking eend met zelfgesneden chips en spinazie en kaashmm.. Ik dacht er om een uur of 3 vannacht aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toen was het gehakt nog bevroren en stond ik van de koorts op mn benen te tollen
nu lig ik in bed en heb k honger
er is altijd wel wat in huis toch?quote:Op zondag 17 april 2011 18:03 schreef smilez het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb niks in huis... argh..
wat... te... doen...
Meisje, wel een beetje goed voor jezelf zorgen he?quote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Ik dacht er om een uur of 3 vannacht aanmaar toen was het gehakt nog bevroren en stond ik van de koorts op mn benen te tollen
nu lig ik in bed en heb k honger
ik zorg best goed voor mezelfquote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meisje, wel een beetje goed voor jezelf zorgen he?![]()
We moeten in mei maar een aansterkmeet houden
nope was deze week nogal in een vreetbuiquote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is altijd wel wat in huis toch?
heb je spaghetti in huis? En ketjap? Dan zou je spaghetti kunnen koken en in de wok kunnen gooien met wat ketjap.. Dat vind ik altijd erg lekker en dan evt vissticks erbij?quote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef smilez het volgende:
[..]
nope was deze week nogal in een vreetbuienigste wat ik nu nog over heb is.. een klein stukje belegen kaas (maar geen brood.. melk is ook op) uhm wacht.. moet verder nog een keer in de koelkast duiken
Ga naar de supermarktquote:Op zondag 17 april 2011 18:12 schreef smilez het volgende:
[..]
nope was deze week nogal in een vreetbuienigste wat ik nu nog over heb is.. een klein stukje belegen kaas (maar geen brood.. melk is ook op) uhm wacht.. moet verder nog een keer in de koelkast duiken
Je wilt perse Arnhem zuid dan denk ik?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope, niet meer.. Maar reageer nu eigenlijk ook voornamelijk in arnhem'veel meer' kans
het maakt me geen drol uitquote:Op zondag 17 april 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wilt perse Arnhem zuid dan denk ik?
Probeer dan eens Velp erbij met zoeken, zelf in de Oranjestraat gewoond, afgelegen en toch dicht bij de winkels..quote:
nja, het enige dat ik belangrijk vind is OV omdat k geen rijbewijs hebquote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer dan eens Velp erbij met zoeken, zelf in de Oranjestraat gewoond, afgelegen en toch dicht bij de winkels..
vissticks heb ik nooit in huisquote:Op zondag 17 april 2011 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je spaghetti in huis? En ketjap? Dan zou je spaghetti kunnen koken en in de wok kunnen gooien met wat ketjap.. Dat vind ik altijd erg lekker en dan evt vissticks erbij?
spaghetti met zalm?quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef smilez het volgende:
[..]
vissticks heb ik nooit in huis![]()
spaghetti is een goed plan, maar heb dus niks daarvoor in huis. hmm
haha vond nog wel een pot mayonaise, een zak ijsbergsla en zalm (helaas niet genoeg voor een fatsoenlijke maaltijd... figures)
Sla in een kom, zalm er doorheen en snij die kaas ook in stukjes en doe dat erin. Mayonaise als slasaus en je kan aan tafel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef smilez het volgende:
[..]
vissticks heb ik nooit in huis![]()
spaghetti is een goed plan, maar heb dus niks daarvoor in huis. hmm
haha vond nog wel een pot mayonaise, een zak ijsbergsla en zalm (helaas niet genoeg voor een fatsoenlijke maaltijd... figures)
dat is een optie! kan ik wel alles weer in huis halen! (o.a. een brood, in plaats van vroeg opstaan om naar de bakker te gaanquote:
ik heb dus zelfs geen spaghetti pasta in huis daarvoor!quote:
Bushalte om de hoek, Station Velp op loopafstandquote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, het enige dat ik belangrijk vind is OV omdat k geen rijbewijs heb
ik ben dus echt een hamsteraar.. Ik heb altijd iets van pasta, iets van rijst en afbakbroodjes in huis.. En iets van vlees of vissticks in de vriezerquote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef smilez het volgende:
[..]
dat is een optie! kan ik wel alles weer in huis halen! (o.a. een brood, in plaats van vroeg opstaan om naar de bakker te gaan)
[..]
ik heb dus zelfs geen spaghetti pasta in huis daarvoor!
of je moet in Eindhoven willen wonenquote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bushalte om de hoek, Station Velp op loopafstand
staan die ook in entree?quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bushalte om de hoek, Station Velp op loopafstand
Volgensmij is Entree daar ook actief ja.. Ik zat er toen via Direct Wonenquote:
waarmee zou je dan kunnen helpen? Want ik weiger kamersquote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef smilez het volgende:
[..]
of je moet in Eindhoven willen wonendan zou ik misschien kunnen helpen
En betalen in natura natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarmee zou je dan kunnen helpen? Want ik weiger kamers
mja, DW zit boven mn budgetquote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is Entree daar ook actief ja.. Ik zat er toen via Direct Wonen
och.. Een bord mee eten moet kunnenquote:
studio van zo'n 30 m2quote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarmee zou je dan kunnen helpen? Want ik weiger kamers
zonder te moeten delen? En huisdieren mogen?quote:
Zit je al in de auto?quote:
Ms moet ik dat stomme programma op rtl5 ook niet kijkenquote:
quote:
Uhuh ik zie hetquote:
damnquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef El_Matador het volgende:
Hotel in AMS met Koninginnedag: 400-1000 euro
Heb maar wat Couchsurf-requests de deur uit gedaan...
ja is een aparte ruimtequote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder te moeten delen? En huisdieren mogen?
poezelsquote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef smilez het volgende:
[..]
ja is een aparte ruimtewat voor huisdieren?
1, maar wil een 2equote:
hehe ok, ik zal eens kijken voor jequote:
graagquote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef smilez het volgende:
[..]
hehe ok, ik zal eens kijken voor je
weet niet zeker hoe het zit met betrekking tot appartementen/studio's
die studio is op het moment iig vrij
maar.. ik geloof dat er ook een appartement vrij komt in mei.
zal ik je op de hoogte houden?
me de hele tijd straal negeren en nu wel ineens he?quote:
Je bent in mijn ogen nog wél beruchtquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
me de hele tijd straal negeren en nu wel ineens he?
DrekDonalds.. Dat vult toch niet? Dan heb je dat gegeten, voel je je kut, smerig en opgeblazen.. En na 10 minuten heb je weer hongerquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef smilez het volgende:
echt slecht... maar ik denk dat het McDonalds wordt vanavond..
berucht?quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen nog wél berucht![]()
En de nieuwe McFlurry?quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
DrekDonalds.. Dat vult toch niet? Dan heb je dat gegeten, voel je je kut, smerig en opgeblazen.. En na 10 minuten heb je weer honger(de nieuwe kipburger is best lekker trouwens, de nieuwe mcshake is oke)
smoesjesquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen nog wél berucht![]()
nog niet opquote:
soms rij ik ook 2 keer door de McDrivequote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
DrekDonalds.. Dat vult toch niet? Dan heb je dat gegeten, voel je je kut, smerig en opgeblazen.. En na 10 minuten heb je weer honger(de nieuwe kipburger is best lekker trouwens, de nieuwe mcshake is oke)
quote:
nja, ik ga liever langs de friettent.. Bamiblokkenquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef smilez het volgende:
[..]
soms rij ik ook 2 keer door de McDrive
maar ik kom gewoon niet aan(snel metabolisme is awesome!)
nja, hoe fout kan stroopwafel gaan?quote:
Ik las Bambiblokkenquote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik ga liever langs de friettent.. Bamiblokken
hmmm lekker, en frietje saté (soms ook met mayo!quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik ga liever langs de friettent.. Bamiblokken
Jep. Binnenkort dus eens naar de Macquote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, hoe fout kan stroopwafel gaan?
heb je trouwens daar een kfc? Zo ja.. Hoe zijn de nieuwe oreoijsjes?quote:
Ja, ga ik alleen nooit heenquote:Op zondag 17 april 2011 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je trouwens daar een kfc? Zo ja.. Hoe zijn de nieuwe oreoijsjes?
zo evil ben zelfs ik nietquote:
ik maak het liefst mn eigen satesausquote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef smilez het volgende:
[..]
hmmm lekker, en frietje saté (soms ook met mayo!)
die McFlurry heb ik geproeft! is lekker
erg flauw.. Ik wil die keigraag proeven, maar de dichtsbijzijnde kfc zit niet op fietsafstandquote:
ja diequote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Die appel peer?
Staat ook nog op m'n ToDo list.
de mcflurry is stroopwafelquote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ow, die mcflurry.
Als je 1 neemt moet je wel draaien, likken en dan dippen hč. ^.^
quote:
hoeveel jaar loop jij achter?quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Niekess het volgende:
Heb ook een mocca milkshake gehad bij mc donalds.
Die is ook erg lekker.
ik vond m naar die festini peer ijsjes smaken.. Vond m niet zo geweldig..quote:
Was ook 2 maanden geleden ofzo. En er stond ook nog zo'n leuk bordje "Probeer nu de nieuwe mocca milkshake."quote:
quote:
gelukkig zit die hier nietquote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze hebben speculaasshakes bij de kronkel
http://www.kronkel.nl/vcms/index.php?page=etendrinken
de kronkel, wie kent hem nietquote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze hebben speculaasshakes bij de kronkel
http://www.kronkel.nl/vcms/index.php?page=etendrinken
fout. Dat was macchiato of hoe je het ook mag schrijvenquote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef Niekess het volgende:
[..]
Was ook 2 maanden geleden ofzo. En er stond ook nog zo'n leuk bordje "Probeer nu de nieuwe mocca milkshake."
we hebben een kennerquote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. Dat was macchiato of hoe je het ook mag schrijven
Ik bijvoorbeeld!quote:
zelfs EM kent m, en die woont in duitslandquote:
Briljante website overigens... Nou ja, als je in 2002 leeft.quote:Op zondag 17 april 2011 19:08 schreef STING het volgende:
Well. Join the club. En dan bedoel ik niet de Kronkel zelf
quote:Op zondag 17 april 2011 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond m naar die festini peer ijsjes smaken.. Vond m niet zo geweldig..
maar ik ben dan ook verwend door de kronkel-shakes
Dat verbaast me ook niets van die ouwe snoeperdquote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs EM kent m, en die woont in duitsland
2002quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante website overigens... Nou ja, als je in 2002 leeft.
de mac zit hier om de hoekquote:
Daarom heb ik ruim twee jaar geleden mijn TV aansluiting al opgezegd.quote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
Tv is zo triest tegenwoordig, je zou er depressief van worden.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook niets van die ouwe snoeperd
ik heb ertegenover gewoond, maar juist toen kwam ik er nooitquote:
6 jaar al TV-loosquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ruim twee jaar geleden mijn TV aansluiting al opgezegd.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Vorige week zaterdag geshopt in NMGN.
Mango-cookiecrumbleshake, tosti en Super Silver Haze
heb je niet gezien dat ze een speculaasshake hadden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anale seks met een zwaargeschapen neger ook. Ik bedoel maar te zeggen, niet alle ervaringen wil je meemaken.quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik snoep graag, maar de Kronkel is geen shop, maar een ervaring![]()
Gelukkig heb je de docu zenders nog.quote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
Tv is zo triest tegenwoordig, je zou er depressief van worden.
Ik las broekjequote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
ik ga zo weer lekker nerderig verder in m'n boekje
Je moet een beetje een kronkel hebben voor sommige dingen, maar ik vind het uitproberen van nieuwe dingen heel fascinerendquote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anale seks met een zwaargeschapen neger ook. Ik bedoel maar te zeggen, niet alle ervaringen wil je meemaken.
quote:
Sommige dingen meer dan anderen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:13 schreef El_Matador het volgende:
Je moet een beetje een kronkel hebben voor sommige dingen, maar ik vind het uitproberen van nieuwe dingen heel fascinerend
Jij niet?
Ik kan het me voorstellen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ruim twee jaar geleden mijn TV aansluiting al opgezegd.
Vast wel een neger te vinden die zo'n leuk blondje als jij van ons wegkaapt.quote:
quote:
Zou heel goed kunnen ja.quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. Dat was macchiato of hoe je het ook mag schrijven
Nee. liever nietquote:
ik vind het nog best grappigquote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Staat hier nu aan
Alleen van dat Tosh.o krijg ik moordneigingen.
Wat?quote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de docu zenders nog.
Oh wacht
Inderdaad. Een saai burgerlijk kutleven probeer ik nog maar even nietquote:
Volgens mij kun je beter naar een hondenuitlaatplek lopen en een hoop stront in je ogen smeren. Waarschijnlijk is dat minder slecht voor je dan dat soort troep op TV kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef Yuki het volgende:
Ik kan het me voorstellen.
Echte meisjes in de jungle is denk ik het ultieme dieptepunt.
Dat weet ik.quote:
quote:
Klinkt niet slecht, als die komt ga ik die zeker proberen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat weet ik.
ik vraag me af wanneer ze eindelijk eens kersen doen. ik hou van kersen
De docu zenders zouden onze redders in nood moeten zijn, maar daar weten ze rond prime time ook allemaal bagger te programmeren. Mega Mega Storm Extreme Structure Coppers!!!quote:
Je kent mequote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dames toch, wat zijn jullie kritisch!!
quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter naar een hondenuitlaatplek lopen en een hoop stront in je ogen smeren. Waarschijnlijk is dat minder slecht voor je dan dat soort troep op TV kijken.
zegt Cherrylipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |